• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів)

Завершена

1 920 660.00 UAH без ПДВ
Номер: 814bed16ba8f4dacada4610d1ba825fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.01.2024 17:38 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.01.2024 № 3-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.01.2024 № 3-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18. UA-2023-11-29-016876-a, 29.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік; договір про закупівлю послуг від 24.11.2023 № 023-709, укладений між замовником та виконавцем Фізичною особою-підприємцем МИХАЙЛЮК Анастасією Іванівною (далі – Сторони); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене наказом від 24.11.2023 № 419; Протокольне рішення уповноваженої особи від 24.11.2023 № 6 щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та затвердження змін до річного плану закупівель на 2023 рік та Зміни до річного плану Додаток 1; Додаткову угоду від 28.12.2023 № 1 до Договору № 023-709 від 24.11.2023, якою: «1. Сторони вирішили припинити договірні зобов’язання за Договором з моменту підписання цієї додаткової угоди. 2. Сторони підтверджують, що на момент припинення договірних зобов’язань по Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті за надані послуги… 5. Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, укладена у двох примірниках рівної юридичної сили, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною Договору».
Період усунення порушень: 17.01.2024 18:11 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2024 18:11

Запити/Пояснення