-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування»
Завершена
42 688 402.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 853 768.04 UAH
мін. крок: 2% або 853 768.04 UAH
Номер:
f5f34c2b8f364da7a26d0ad0b9759d73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 11:10 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2024 № 8-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.02.2024 №8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-29-012218-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07.03.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол від 29.11.2023 №93/23; пропозицію учасника ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД»; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023 № 93-2/23; повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023; договір про закупівлю від 14.12.2023 № 101 на суму 42 664 375,20 гривень; додаткову угоду №1 від 20.12.2024; додаткову угоду №2 від 13.02.2024; додаткову угоду №3 від 04.03.2024; пояснення Замовника від 21.02.2024, 22.02.2024 та 26.02.2024 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
07.03.2024 16:26 - 13.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2024 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
3b0a4dcb9b9b4d0abc962b0d3202925e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-012218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8352684025dd465683f3be4ffa1baec9
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.02.2024 15:07
Опис:
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 14.11.2023 № 969/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
27 листопада 2023 року Департамент надіслав листа за №1532/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
28 листопада 2023 року Департамент отримав лист №3165/02/01.1-08/2-23/2550 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 16-0655/01-23 від 23.11.2023;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 14.11.2023 № 969/А-2023
- Відомість обсягів робіт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №1532/14/03/02-12/2-23
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3165/02/01.1-08/2-23/2550 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 28 листопада 2023 року.
2. За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
3. Щодо надання документально підтвердженої інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
Між замовником та учасником-переможцем укладено Договір на закупівлю підрядних робіт по об’єкту: «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» № 101 від 14 грудня 2023 року (далі – Договір).
Відповідно до п.18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
На підставі викладеного, Договір із учасником-переможцем укладено у відповідності до Проєкту договору згідно Додатку 6 до Тендерної документації з даного предмету закупівлі.
Відповідно до п.8 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» проєкт договору про закупівлю є складовою частиною тендерної документації, а відтак її невід’ємною частиною.
У порядку встановленому Договором передбачено попередню оплату на придбання необхідних будівельних матеріалів для виконання робіт за об’єктом будівництва (пункти 11.18 – 11.21 Розділу 11 «ДЖЕРЕЛА ТА ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ»), а саме:
11.18. Оплата робіт договору встановлюється на підставі проведеної закупівлі з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами.
11.19. Замовник після підписання Договору має право надати Підряднику аванс на придбання необхідних будівельних матеріалів для виконання Робіт у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на три місяці. Суми авансу, що не використані протягом 3-ох місяців, повертаються Підрядником Замовникові.
11.20. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям Робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем Робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю Робіт.
11.21. У випадку одержання авансу (попередньої оплати) та неможливості виконати свої зобов’язання, Підрядник повертає Замовнику одержані грошові кошти не пізніше 5-ти банківських днів з моменту виявлення такої обставини. При порушенні зазначеного строку на суму неповернених коштів нараховуються індекс інфляції та штрафна санкція у розмірі 30% від суми неповернених коштів.
У зв’язку з тим, що укладення Договору припало на кінець бюджетного року 2023 року, з метою забезпечення об’єкту будівництва необхідними будівельними матеріалами для виконання робіт, замовником проведено попередню оплату, шляхом надання авансу підряднику у сумі 12 798 000,00 грн., на підтвердження зазначеного надаємо скан-копію платіжного доручення. На момент надання відповіді на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області ДАСУ строк використання авансу триває.
На підтвердження надаємо:
- скан-копія платіжного доручення № 12 від 22 грудня 2023 року;
- лист Департаменту, адресований Одеській обласній державній (військовій) адміністрації № 1659/14/02-17/2-23 від 14.12.2023.
Номер:
822fa0c0114a45a893a1d434fdbab9e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-012218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що інженер з охорони праці (або служба охорони праці або відповідальний за виконання функцій з служби охорони праці) має підтвердити кваліфікацію координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках не нижче ІІ рівня категорії. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію атестату про акредитацію із сферою акредитації.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином, учасником ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
15f2f5c4c43241178d7c372f2714423c
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
22.02.2024 14:49
Опис:
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному (-им) критерію (-ям), визначеним у статті 16 Закону (відповідно до вимог тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації).
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 2.
- Обов’язковість проходження навчання для директора (керівника), головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці (або служби охорони праці або відповідального за виконання функцій з служби охорони праці) з питань охорони праці та електробезпеки (надати оригінали або належним чином завірені копії посвідчень, видані працівникам учасника із зазначенням найменування учасника та протоколи або витяги з них). Інженер з охорони праці (або служба охорони праці або відповідальний за виконання функцій з служби охорони праці) має підтвердити кваліфікацію координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії сертифікату фахівця будівельної галузі інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках не нижче ІІ рівня категорії. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію атестату про акредитацію із сферою акредитації.
На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції надав:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 62/20 від 04.12.2023р. (файл «20. Довідка про наявність працівників.pdf»), відповідно до якої у таблиці у п.7 міститься інформація про інженера з охорони праці (координатор з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках) Нестерчук О.А.;
- Сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00857, виданий ВГО «Асоціація експертів» Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі 10.12.2022 (чинний до 09.12.2027) Нестерчук Оксані Андріївні, яка сертифікована згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженера з охорони праці (будівництво) з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, кваліфікаційний рівень (категорія) ІІ (другий) (файл «2 сертифікат координатора.pdf» у папці «4 Працівники.7z»);
- Атестат про акредитацію, виданий НААУ органу з сертифікації персоналу будівельної галузі ВГО «Асоціація експертів будівельної галузі» згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі» із сферою акредитації, що є додатком до цього атестату (файл «Атестат про акредитацію_сфера.pdf» у папці «4 Працівники.7z»).
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» у повній мірі виконав вимоги Тендерної документації у цій частині та тендерна пропозиція учасника містить необхідні документи/інформацію.
Додаток:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації № 62/20 від 04.12.2023р. ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД»;
- Сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00857;
- Атестат про акредитацію із сферою акредитації.
Номер:
f4ee3a3a2a784d2e8e8dd8c0766e0b4e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-012218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасники надають в тому числі, скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(далі – Постанова №1107).
Обов’язкова наявність дозволу/декларації на: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; зварювальні, газополум’яні роботи.
Відповідно до Постанови №1107 такі види робіт, як: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою) та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, відносяться до робіт, які виконуються на підставі дозволу.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином, учасником ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8cb77bb5a5574526b4a2bf5cec58a6ce
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
26.02.2024 10:20
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-012218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасники надають в тому числі, скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(далі – Постанова №1107).
Обов’язкова наявність дозволу/декларації на: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; зварювальні, газополум’яні роботи.
Відповідно до Постанови №1107 такі види робіт, як: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою) та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, відносяться до робіт, які виконуються на підставі дозволу.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином, учасником ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІДПОВІДЬ
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п.9 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасники надають наступні документи:
- скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» в редакції чинній на момент подання тендерних пропозицій (у редакції постанови КМУ від 03.02.2021 № 77), а саме: дозвіл/дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані на ім’я учасника. Обов’язкова наявність дозволу/декларації на:
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- зварювальні, газополум’яні роботи;
Відповідно до пунктів 7, 8, 20 ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, Група А, що є Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), такі види робіт підвищеної небезпеки, як:
7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
– видаються на підставі дозволу.
Решту робіт підвищеної небезпеки, що обумовлені Тендерною документації та потребують підтвердження дозвільними документами – виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, група Б, що є Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77).
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 2 пункту 1 постанови КМУ «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
На виконання вищезазначеної вимоги Тендерної документації учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції надав ДЕКЛАРАЦІЮ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Західним міжрегіональним управлінням №ДК1349/ЗХ/1-23 від 03.03.2023, відповідно до якої передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- Зварювальні роботи,
- Газополум’яні роботи,
- Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо),
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо),
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою,
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
(електронний документ «Декларація МТБ ПП ВІБ 2023» у папці «1 Установчі та інші документи.7z»).
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» у повній мірі виконав вимоги Тендерної документації у цій частині та тендерна пропозиція учасника містить необхідні документи/інформацію.
Додаток:
- електронний документ «Декларація МТБ ПП ВІБ 2023» ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД».