-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі роти УПО за адресою: м. Харків, вул. Зернова, 4.
Завершена
6 221 474.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 107.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 107.37 UAH
Номер:
13d8348ea51145e7929a6331c409ddc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 20:35 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2024 №1
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.01.2024 № 1
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2023-11-29-010217-a 29.11.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, аналізу питань своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕНОВАЦIЯ ЛТД», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі –порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29.11.2023 року, № 171 реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОВАЦІЯ ЛТД", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця №192 від 21.11.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.12.2023 року, Договір про закупівлю №1 від 02.01.2023 року, на загальну суму 6172391,86 гривень, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.01.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Проте Замовником в супереч абзацу 2 пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не підлягають усуненню згідно положень вищевказаної статті, а саме дозволено повторно надати документи, які були відсутні в складі тендерній пропозиції що встановлювали технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Також згідно абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно абзац 2 пункту 43 Особливостей.
Замовник, встановивши обставини вiдсутностi у складi тендерної пропозиції iнформацiї (та/або документiв) про технiчнi та якiснi характеристики предмета закупівлі та невiдповiднiсть умовам технiчної специфiкацiї щодо предмета закупiвлi тендерної документацiї, був зобов'язаний вiдхилити таку тендерну пропозицiю на підставі абзацу 2 пп. 2 пункту 44 як таку, що не вiдповiдає умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлі тендерної документацiї.
Як наслідок в порушення вимог абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕНОВАЦIЯ ЛТД» та визнано переможцем торгів.
Період усунення порушень:
22.01.2024 23:13 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2024 23:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу за даною закупівлею оскаржений в судовому порядку. Позовна заява від 29.01.2024 № 225/43/40/04-2024 подана до Харківського окружного адміністративного суду, отримана судом 30.01.2024.
Дата публікації:
31.01.2024 21:24
Дата відкриття провадження:
06.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
520/2677/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наші аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-29-010217-a.
Вимогами п. 1 розділу ІІІ ТД було передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації);
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (надається згідно з Додатком 2 до цієї документації);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 3 – Технічне завдання до цієї документації). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку 3 (Технічним завданням) до тендерної документації та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічне завдання Додатку 3).
При цьому, текст (зміст) самого Додатку № 3 ТД не містив вимоги про необхідність його завантаження Учасником у складі тендерної пропозиції.
Учасником у складі його тендерної пропозиції були надані УСІ документи та інформація, які підтверджують відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі установленим в Додатку № 3 до ТД, а саме:
- лист-гарантія про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- лист-гарантія щодо дотримання техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища;
- лист-гарантія щодо забезпечення захисту довкілля;
- листи-підтвердження в частині розрахунку ціни тендерної пропозиції, у тому числі «… з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю…»;
- лист-згода (технічне завдання) про погодження з усіма пунктами Додатку 3 (Технічним завданням) до тендерної документації;
- лист-гарантія про термін виконання робіт;
- кошторис «Договірна ціна» (додаток 30 до Настанови, п.5.2);
- Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 до локального кошторису № 1 (365м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-002 до локального кошторису № 2 (490,61м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002, Локальний кошторис № 2 (490,61м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-003 до локального кошторису № 3 (363,68м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-003, Локальний кошторис № 3 (363,68м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-004 на улаштування блискозахисту (додаток 4 до Настанови, п.3.21);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, Улаштування блискозахисту (додаток 1 до Настанови, п.3.11);
- Розрахунок № 1-2 загальновиробничих витрат до договірної ціни;
- Розрахунок № 5, кошторисний прибуток;
- Розрахунок № 6, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- Дефектний акт (додаток 29 до Настанови, п.5.1).
Таким чином, вимоги ТД щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета Закупівлі, які містяться у Додатку № 3 до тендерної документації Учасником були фактично виконані в повному обсязі та належним чином.
Згідно з п. 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В указаних вище, поданих Учасником документах інформація «про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» (як того вимагає пункт 43 Особливостей) була в наявності.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи зі змісту абзацу 2 пункту 43 Особливостей та вимог тендерної документації, незавантаження Учасником самого технічного завдання з тендерної документації (яке містилося в складі тендерної документації) не є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі і виправлення такого недоліку в жодному разі не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого Учасником, не призводить до зміни його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже такий недолік підлягав виправленню у встановлений законодавством спосіб.
У зв’язку з цим, застосування Замовником передбаченого пунктом 43 Особливостей механізму виправлення Учасником допущених невідповідностей є правомірним та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Згідно з п. 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені у ст. 5 Закону, один з яких «об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Отже, Замовник зобов`язаний дослідити всі норми законодавства, а не лише формальну приналежність до певного розділу тендерної документації. А відтак, тендерна пропозиція Учасника не могла бути обґрунтовано відхилена уповноваженою особою Замовника без надання Учаснику права на її виправлення, бо це могло спричинити порушення прав Учасника на неупереджену та об`єктивну оцінку його пропозиції Замовником.
Виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника були відсутні, отже Замовник в даному випадку діяв відповідно до указаних вище вимог Закону та Особливостей.
Таким чином, Замовником належним чином та у повній відповідності до вимог пункту 43 Особливостей були вчинені правильні дії з встановлення вимоги до Учасника про усунення ним невідповідностей у своїй тендерній пропозиції.
Дата публікації звіту:
29.01.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
e9674d2a153f47c397d57968c2f8dd5a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-29-010217-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому вами в порушення пп.2 пункту 44 було розміщено вимогу про усунення невідповідностей а саме, в складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОВАЦІЯ ЛТД», відсутнє Технічне завдання Додаток 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f438c7374ac4a4cb44f8dd62259caf0
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі)
Дата опублікування:
16.01.2024 15:01
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-29-010217-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі роти УПО за адресою: м. Харків, вул. Зернова, 4 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів з особливостями очікуваною вартістю
6 221 474,40 грн.
1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, і розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, а саме, за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 і наявного у відповідних главах ПДВ. Кошторисна документація пройшла експертизу експертної організації ТОВ "Експертиза ЗО" та отримала позитивний звіт № 06/23Х від 04 вересня 2023 року (реєстраційний номер EX01:0748-0459-2705-7085).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі роти УПО за адресою: м. Харків, вул. Зернова, 4 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)». Підтверджуючі документи додаються окремими файлами.
2. УПО Харківської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти, отримані від здійснення господарської діяльності підприємства). Для здійснення закупівель товарів, послуг та робіт бюджетні кошти Управління не отримує та не використовує, у зв’язку з чим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Власний сайт в УПО Харківської області відсутній.
3. 29.11.2023 Замовником в електронній системі закупівель була оголошена процедура відкритих торгів № UA-2023-11-29-010217-a на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі роти УПО за адресою: м. Харків, вул. Зернова, 4» (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 6 221 474,40 грн.
15.12.2023 в електронній системі закупівель відбулося розкриття єдиної поданої тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНОВАЦІЯ ЛТД» (далі – Учасник).
У відповідності до п. 36 Особливостей електронною системою закупівель була проведена автоматична оцінка тендерної пропозиції Учасника, за результатами якої тендерна пропозиція Учасника була визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог абзацу 2 п. 36 Особливостей замовником була розглянута найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, в результаті чого виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Так, вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено завантаження Учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 3 – Технічне завдання до цієї документації). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку 3 (Технічним завданням) до тендерної документації та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічне завдання Додатку3).
В порушення однієї із вказаних вимог Учасником не було завантажено у складі тендерної пропозиції Технічне завдання Додатку3 тендерної документації.
Поряд із цим, сама технічна специфікація до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації) не містить вимоги завантаження Учасником Технічного завдання Додатку3 у складі його тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що Учасником у складі його тендерної пропозиції були надані УСІ документи та інформація, які підтверджують відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 3 до тендерної документації у повному обсязі.
Таким чином, вимоги щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, які містяться у Додатку № 3 до тендерної документації, Учасником виконані в повному обсязі.
Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи зі змісту п.43 Особливостей та вимог тендерної документації за даною закупівлею, незавантаження Учасником самого технічного завдання, яке містилося в складі тендерної документації, не є невідповідністю вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі і виправлення такої невідповідності в жодному разі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей протягом 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями.
Відповідно до вимог п. 36 Особливостей замовником була розглянута найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей щодо виправлення виявлених невідповідностей.
В результаті розгляду, підстав для відхилення зазначеної тендерної пропозиції, визначених в п. 44 Особливостей, зокрема п.п. 2 не встановлено.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОВАЦІЯ ЛТД» Замовником були дотримані усі вимоги Закону та Особливостей.