• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі роти УПО за адресою: м. Харків, вул. Зернова, 4.

Завершена

6 221 474.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 107.37 UAH
Номер: 13d8348ea51145e7929a6331c409ddc3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-09-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.01.2024 20:35 - 31.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.01.2024 №1 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.01.2024 № 1 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2023-11-29-010217-a 29.11.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, аналізу питань своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕНОВАЦIЯ ЛТД», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі –порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29.11.2023 року, № 171 реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНОВАЦІЯ ЛТД", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця №192 від 21.11.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.12.2023 року, Договір про закупівлю №1 від 02.01.2023 року, на загальну суму 6172391,86 гривень, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.01.2024 року (далі – Пояснення). За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Проте Замовником в супереч абзацу 2 пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не підлягають усуненню згідно положень вищевказаної статті, а саме дозволено повторно надати документи, які були відсутні в складі тендерній пропозиції що встановлювали технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Також згідно абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно абзац 2 пункту 43 Особливостей. Замовник, встановивши обставини вiдсутностi у складi тендерної пропозиції iнформацiї (та/або документiв) про технiчнi та якiснi характеристики предмета закупівлі та невiдповiднiсть умовам технiчної специфiкацiї щодо предмета закупiвлi тендерної документацiї, був зобов'язаний вiдхилити таку тендерну пропозицiю на підставі абзацу 2 пп. 2 пункту 44 як таку, що не вiдповiдає умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлі тендерної документацiї. Як наслідок в порушення вимог абзацу 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕНОВАЦIЯ ЛТД» та визнано переможцем торгів.
Період усунення порушень: 22.01.2024 23:13 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2024 23:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок моніторингу за даною закупівлею оскаржений в судовому порядку. Позовна заява від 29.01.2024 № 225/43/40/04-2024 подана до Харківського окружного адміністративного суду, отримана судом 30.01.2024.
Дата публікації: 31.01.2024 21:24
Дата відкриття провадження: 06.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 520/2677/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наші аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-29-010217-a. Вимогами п. 1 розділу ІІІ ТД було передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації); - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (надається згідно з Додатком 2 до цієї документації); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 3 – Технічне завдання до цієї документації). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку 3 (Технічним завданням) до тендерної документації та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічне завдання Додатку 3). При цьому, текст (зміст) самого Додатку № 3 ТД не містив вимоги про необхідність його завантаження Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі його тендерної пропозиції були надані УСІ документи та інформація, які підтверджують відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі установленим в Додатку № 3 до ТД, а саме: - лист-гарантія про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; - лист-гарантія щодо дотримання техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища; - лист-гарантія щодо забезпечення захисту довкілля; - листи-підтвердження в частині розрахунку ціни тендерної пропозиції, у тому числі «… з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю…»; - лист-згода (технічне завдання) про погодження з усіма пунктами Додатку 3 (Технічним завданням) до тендерної документації; - лист-гарантія про термін виконання робіт; - кошторис «Договірна ціна» (додаток 30 до Настанови, п.5.2); - Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 до локального кошторису № 1 (365м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-002 до локального кошторису № 2 (490,61м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002, Локальний кошторис № 2 (490,61м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-003 до локального кошторису № 3 (363,68м2) (додаток 4 до Настанови, п.3.21); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-003, Локальний кошторис № 3 (363,68м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001, Локальний кошторис № 1 (365м2) (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-004 на улаштування блискозахисту (додаток 4 до Настанови, п.3.21); - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, Улаштування блискозахисту (додаток 1 до Настанови, п.3.11); - Розрахунок № 1-2 загальновиробничих витрат до договірної ціни; - Розрахунок № 5, кошторисний прибуток; - Розрахунок № 6, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; - Дефектний акт (додаток 29 до Настанови, п.5.1). Таким чином, вимоги ТД щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета Закупівлі, які містяться у Додатку № 3 до тендерної документації Учасником були фактично виконані в повному обсязі та належним чином. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В указаних вище, поданих Учасником документах інформація «про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» (як того вимагає пункт 43 Особливостей) була в наявності. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виходячи зі змісту абзацу 2 пункту 43 Особливостей та вимог тендерної документації, незавантаження Учасником самого технічного завдання з тендерної документації (яке містилося в складі тендерної документації) не є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі і виправлення такого недоліку в жодному разі не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого Учасником, не призводить до зміни його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже такий недолік підлягав виправленню у встановлений законодавством спосіб. У зв’язку з цим, застосування Замовником передбаченого пунктом 43 Особливостей механізму виправлення Учасником допущених невідповідностей є правомірним та таким, що відповідає принципам публічних закупівель. Згідно з п. 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені у ст. 5 Закону, один з яких «об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Отже, Замовник зобов`язаний дослідити всі норми законодавства, а не лише формальну приналежність до певного розділу тендерної документації. А відтак, тендерна пропозиція Учасника не могла бути обґрунтовано відхилена уповноваженою особою Замовника без надання Учаснику права на її виправлення, бо це могло спричинити порушення прав Учасника на неупереджену та об`єктивну оцінку його пропозиції Замовником. Виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника були відсутні, отже Замовник в даному випадку діяв відповідно до указаних вище вимог Закону та Особливостей. Таким чином, Замовником належним чином та у повній відповідності до вимог пункту 43 Особливостей були вчинені правильні дії з встановлення вимоги до Учасника про усунення ним невідповідностей у своїй тендерній пропозиції.
Дата публікації звіту: 29.01.2024 16:34

Запити/Пояснення