• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

757 750.62 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 788.75 UAH
Номер: e5f6f28c82c34d9594f20363d8abc12f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.12.2023 11:41 - 17.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.12.2023 №91-3 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.12.2023 № 91-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-11-29-001533-a 29.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дідик Я.М., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Матеївецької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 №238 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дідик Ярослав Михайлович (далі – ФОП Дідик Я.М.), протокольне рішення уповноваженої особи від 12.12.2023 №254, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2023 року, договір від 19.12.2023 №354 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 02.01.2024 року та від 02.01.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем ФОП Дідик Я.М. укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 6.2 Договору «Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт по Договору, можливість експлуатації об’єкта протягом 3 (трьох) років з дати підписання акту виконаних робіт і довідки про виконані роботи(форми КБ-2в, КБ-3).». Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень: 03.01.2024 12:32 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2024 12:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 3 січня 2024 р. о 12:32 оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі.. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виникає зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України. На виконання Висновку укладено додаткову угоду та приведено Договір у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
Дата публікації звіту: 09.01.2024 11:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди до договору.
Дата публікації: 27.02.2024 15:39

Запити/Пояснення