-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
757 750.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 788.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 788.75 UAH
Номер:
e5f6f28c82c34d9594f20363d8abc12f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 11:41 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 №91-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.12.2023 № 91-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-29-001533-a 29.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дідик Я.М., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Матеївецької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 №238 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дідик Ярослав Михайлович (далі – ФОП Дідик Я.М.), протокольне рішення уповноваженої особи від 12.12.2023 №254, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2023 року, договір від 19.12.2023 №354 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 02.01.2024 року та від 02.01.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем ФОП Дідик Я.М. укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 6.2 Договору «Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт по Договору, можливість експлуатації об’єкта протягом 3 (трьох) років з дати підписання акту виконаних робіт і довідки про виконані роботи(форми КБ-2в, КБ-3).».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
03.01.2024 12:32 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2024 12:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
3 січня 2024 р. о 12:32 оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі..
Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виникає зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
На виконання Висновку укладено додаткову угоду та приведено Договір у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
Дата публікації звіту:
09.01.2024 11:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди до договору.
Дата публікації:
27.02.2024 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
31d645665e284edb8a32e8904094ac7c
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.12.2023 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-001533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
90deee30629f448e8e2ac48aec272970
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.01.2024 16:33
Опис:
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису).
Згідно Розпорядження від 20.02.2023р №62/84-р «Про спрямування частини залишку коштів обласного бюджету» виділено 280 000 грн., Розпорядженням від 20.02.2023р №61 «Про передачу бюджетних призначень» виділено 300 000 грн., Рішенням Івано-Франківської обласної ради від 27.10.2023р №762-26/2023 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік») виділено 200 000 грн., загальна сума виділених коштів становила 780 000 грн.
Згідно зведеного кошторисного розрахунку загальна вартість інвестиційного кошторису становить 779 870 грн. 62 коп. З даного кошторису вираховано на проектно-вишукувальні роботи 11 340 грн., на здійснення технічного нагляду – 8983,33 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ 10 780 грн.). Після вирахування вказаних сум очікувана вартість закупівлі становила 757 750 грн. 62 коп.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва, а тому експертиза – не проводилась.
На офіційному веб-сайті Матеївецької сільської ради розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (https://mateivetska-gromada.gov.ua/news/1701676756/).
Номер:
e0cd123088c54679b752f05edb57e01d
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.12.2023 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-29-001533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Згідно підпунктів 14.1, 14.3 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації: «Забезпечення виконання цього Договору встановлюється у вигляді внесення Підрядником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Підрядник зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів не пізніше дня укладення договору з дня повідомлення про намір укласти договір. Розмір забезпечення виконання цього Договору становить 5% ціни Договору.»
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію (документи) про внесення грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дня укладення договору переможцем ФОП Дідик Ярослав Михайлович.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c33d99f1fc0d458fa685d1eaabcc3602
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.01.2024 16:35
Опис:
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Згідно підпунктів 14.1, 14.3 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації: «Забезпечення виконання цього Договору встановлюється у вигляді внесення Підрядником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Підрядник зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів не пізніше дня укладення договору з дня повідомлення про намір укласти договір. Розмір забезпечення виконання цього Договору становить 5% ціни Договору.»
15 грудня 2023 року Переможцем ФОП Дідик Ярослав Михайлович було внесено забезпечення виконання Договору у сумі 5 % ціни договору у сумі 37854 грн 89 коп., що підтверджується платіжною інструкцією про внесення грошових коштів(додається).
За результатами процедури договір укладено 19 грудня 2023 р.
Номер:
59c66da137484e1ba142506dc766f8fb
Назва:
Звернення за роз'ясненням
Дата опублікування:
03.01.2024 14:31
Опис:
Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель визначений статтею 8 Закону. Так, згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Водночас згідно з частиною восьмою статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
3 січня 2024 р. о 12:32 оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі. Замовник використовує своє право звернення до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням його зобов'язань, визначених у висновку.
Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виникає зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Однак, Замовнику не зрозуміло, яким чином повинно здійснюватися приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України (шляхом укладення додаткової угоди чи іншим чином). Для Замовника не зрозуміло, які нормативно-правові акти необхідно враховувати під час приведення у відповідність умов Договору. Не зазначення конкретної норми законодавства (пункт, частина, стаття, закон) та зобов’язання вжити заходів щодо шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України, спонукає Замовника самостійно визначити на підставі невизначених законодавчих актів, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства.
З огляду на зазначене, просимо уточнити яким методом (шляхом укладення додаткової угоди чи іншим чином) та на підставі яких нормативно-правових актів необхідно привести у відповідність умови Договору?
Номер:
776e0b0c8551430082b23d89868875e1
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням
Дата опублікування:
03.01.2024 16:16
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській
області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від
25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон №922) здійснило моніторинг
процедури публічної закупівлі предмету «Капітальний ремонт актового залу Матеївецької гімназії філії Замулинецького ліцею Матеївецької сільської ради (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 757 750,62 гривень (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-
001533-a), проведеної Матеївецькою сільською радою (далі - Замовник).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України (а саме: внести зміни до договору від 19.12.2023 №354 (далі - Договір) та привести пункт 6.2 Договору відповідно до норм статті 884 Цивільного кодексу України шляхом укладення додаткової угоди).