-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лінолеум та будівельні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Завершена
1 313 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 569.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 569.87 UAH
Номер:
65ebb8e6a0f24e26bc74d663ccb6bd3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
01.02.2024 12:17 - 23.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 31.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-11-28-016866-a 28.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.11.2023 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «РОАНА Е» (далі- Учасник); протокол визначення переможця від 11.12.2023 № б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.12.2023 №606 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 27.12.2023 №1, відповідь Замовника на запит Управління від 05.02.2024.
Період усунення порушень:
16.02.2024 09:48 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
8a6bba346c624a548b091020540fc790
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Лінолеум та будівельні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-11-28-016866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e5586a8fdb3a4b76b329df7864b489c1
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
05.02.2024 19:42
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства). Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова»), за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до вказаної продукції. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб закладу охорони здоров’я та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товару, шляхом проведення моніторингу цін, аналізу цінової інформації з реального ринку товару.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» здійснювало закупівлю за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства, а також згідно з реєстром головних розпорядників бюджетних коштів не є розпорядником державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова».
Поряд з цим, надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty- hospital.lviv.ua/about/kontakty-3 на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.