-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний (хірургічний) стіл з набором аксесуарів (НК 024-2023 – 35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний))
Під час проведення процедури відкритих торгів усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – завірений підписом уповноваженої особи Учасника, або засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 450.00 UAH
Номер:
68166d7678f843d8bbcb87ef4c2614f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:51 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-11-28-016809-a 28.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ФОП Колодницької Галини Василівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922 -VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.11.2023 № 167, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Колодницької Галини Василівни, прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2023 № 172, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023, договір від 13.12.2023 № 595, додаткова угода від 27.12.2023 № 1, відповідь Замовника на запит від 12.02.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ФОП Колодницької Галини Василівни з остаточною ціною пропозицією 1 889 750,00 грн з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано
тендерну пропозицію учасника ФОП Колодницької Галини Василівни з остаточною ціною пропозицією 1 889 750,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
20.02.2024 18:12 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
051615348ddd4b4b95336abb0496be1b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
46da9e5bfdda4731b4ea586bebddee93
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.02.2024 14:04
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний (хірургічний) стіл з набором аксесуарів (НК 024-2023 – 35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний))», повідомляємо наступне:
1. Розмір бюджетного призначення на закупівлю медичного обладнання та виробів медичного призначення (надалі – медичних виробів) визначався на підставі рішення власника – Черкаської міської ради з урахуванням потреб закладу. Технічні та якісні характеристики медичних виробів визначалися на підставі моніторингу асортименту продукції вітчизняних виробників та українських представництв іноземних виробників. Очікувана вартість медичних виробів визначалася з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та отриманих комерційних пропозицій, а саме:
комерційна пропозиція ФОП Колодницька Г.В. від 20.11.2023р. на загальну вартість 1 889 750,00 грн.;
комерційна пропозиція ФОП Гаврільченко Т.О. від 01.11.2023р. на загальну вартість 1 904 000,00 rрн.;
комерційна пропозиція ФОП Петренко Н.В. від 22.11.2023р. на загальну вартість 1 923 000,00 грн.
Сканкопії вищезазначених комерційних пропозицій додаються окремим файлом.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту. на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі немає можливості, так як на веб-сайті Замовника проводяться роботи з оновлення дизайну сайту, його розділів та усунення помилок в роботі веб-сайту. З цих причин обґрунтування на веб-сайті не публікувалося. Після закінчення робіт всі обґрунтування будуть опубліковані на веб-сайті Замовника.
Сканкопія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається окремим файлом.