-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Відсів, пісок, щебінь
Завершена
1 715 750.00
UAH без ПДВ
Номер:
44a860b06d474db3b2dc1e46486e2a47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-18-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2024 00:00
Період моніторингу:
18.01.2024 18:23 - 09.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.01.2024 №4-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 18.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
18.01.2024 №4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-28-016774-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26.01.2024
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Житлово–комунальний сервіс «Фонтанський»» (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-28-016774-a, зокрема, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.11.2023; договір про закупівлю від 23.11.2023 №ПО; пояснення та документи Замовника надані 24.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.01.2024 16:01 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
66599e631d01442c9685e09cf83086b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Відсів, пісок, щебінь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-28-016774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Мераджи Олександр Петрович (ЄДРПОУ 3231218613), з яким укладений договір від 23.11.2023 №ПО без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dc8dfdec2a8f4d40b25964d97ef42c79
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 17:12
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Відсів, пісок, щебінь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-016774-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значна частина будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства є будинками ветхого та аварійного фонду, на яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації чи ліквідація наслідків погодних умов потребує негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики.
Враховуючи вищезазначене, неможливо визначити точну кількість запланованих до використання протягом року одиниць відповідного предмету закупівлі, проте замовником був проведений аналіз фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника була визначена потреба в товарах згідно предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін (надаються скан-копії листів від 27.10.2023 за № 01-08/996/1, від 29.10.2023 за № 17/23, від 27.10.2023 за № 01-08/996/2, від 28.10.2023 за № 95-3, від 27.10.2023 за № 01-08/996/3, від 28.10.2023 за № 54/10-23) аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників/постачальників, які визначені проектом договору про закупівлю (строк поставки, умови розрахунків та інше).
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання БЮДЖЕТНИХ коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру БЮДЖЕТНОГО призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме БЮДЖЕТНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Фонтанський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Також інформуємо, що оцінка потенційних учасників проводилась відповідно до отриманої найбільш економічно вигідної пропозиції (ціни), за яку потенційні постачальники відповідного предмету закупівлі були згодні постачати товар, а сам згідно цінової пропозиції ФОП МЕРАДЖИ Олександра Петровича (лист за вих. № 17/23 від 29.10.2023, що додається).