• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень лабораторії будівлі комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Гайворонської міської ради по вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

7 105 630.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 71 056.30 UAH
Номер: c711b6c55dda4d0492111e96a79bf086
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-19-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 19.02.2024 15:59 - 12.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2024 Одеса № 39 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.02.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 19.02.2024. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.02.2024 № 39 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 10 UA-2023-11-28-016626-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Гайворонської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.11.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Аветян Агарона Рафиковича (далі – ФОП Аветян А.Р.), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Аветян А.Р., протокольне рішення уповноваженої особи від 08.12.2023 № 08-12/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.12.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт від 20.12.2023 № 434 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.12.2023, 30.01.2024, 31.01.2024, додаткові угоди від 20.12.2023 № 1 та від 30.01.2024 № 2 до Договору, пояснення та документи отримані 23.02.2024 та 28.02.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 4 розділу 6 ТД учасник для вірного складання Замовником договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше тижня оголошення даної процедури закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.02.2024 щодо ненадання учасником ФОП Аветян А.Р. вищезазначених довідок, Замовник 28.02.2024 надав інформацію, що в складі тендерної пропозиції, а саме файл під назвою «КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА» міститься проект договору (15. Проект договору.pdf), в зазначеному файлі містяться довідки та завантажив їх до пояснення. Надані пояснення не спростовують виявлені невідповідності, оскільки в файлі «15. Проект договору.pdf», який учасник завантажив у складі тендерної пропозиції відсутні довідки з банку, завантажені Замовником до пояснення. Також слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 06.12.2023 12:00, при цьому завантажені Замовником до пояснення довідки з банку датовані 13.12.2023, що пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Аветян А.Р. не надав довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше тижня оголошення даної процедури закупівлі, чим не дотримав вимоги пункту 4 розділу 6 ТД. Відповідно до пункту 7 розділу 1 ТД тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Тендерна пропозиція повинна містити на фірмовому бланку у довільній формі згоду щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій. Проте учасник процедури закупівлі ФОП Аветян А.Р. не надав у складі тендерної пропозиції вищезазначену згоду щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.02.2024 щодо ненадання учасником ФОП Аветян А.Р. вищезазначеної згоди, Замовник 28.02.2024 надав інформацію, що в складі тендерної пропозиції, а саме файл під назвою «Усунення невідповідностей.rar» міститься згода (35. Згода укр мова.pdf). Надані пояснення не спростовують виявлені невідповідності, оскільки відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ФОП Аветян А.Р. після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (06 грудня 2023 12:00), зазначеного в електронній системі закупівель та в пункті 1 розділу 4 ТД, завантажив згоду від 07.12.2023 № 35 щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій – 08 грудня 2023 00:04. Слід зазначити, що Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому відсутні вимоги щодо усунення такої невідповідності, як надання учасником згоди щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій. Отже, учасник ФОП Аветян А.Р. не надав у складі тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій згоду у довільній формі щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту 7 розділу 1 ТД. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Аветян А.Р. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 29.02.2024 17:45 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.02.2024 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до інформація про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-016626-a з 1 березня 2024 року на об'єкті " приміщень лабораторії будівлі комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Гайворонської міської ради за адресою вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області було зупинено роботи. Наразі готується Угода про розірвання Договору № 434 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 20 грудня 2023 року.
Дата публікації звіту: 07.03.2024 09:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.03.2024 15:36

Запити/Пояснення