• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Обладнання для фізичної реабілітації, код НК 024:2023 34200 – Тренажер для пальців/рук; 30908 - Пристрій для тренування координації реабілітаційний; 34181- Тренажер з пружним опором; 35058 — Тренажер, що імітує підіймання сходами, без електроживлення ; 46150- Пересувна система підіймання й переміщення пацієнта, що живиться від мережі; 42577 Фізіотерапевтичний стіл із живленням від електромережі; 44196- Драбина гімнастична пристінна; 12552 - Дзеркало для контролювання постави; 42328 — Матрац протипролежневий з наповнювачем з піноматеріалу; 41158 — Балансовий м'яч- тренажер; 40602 — Тренажер для м'язів грудної клітки та преса; 41058- Багатофункційна подушка для тіла ; 31928 — Тренажер для роботи з вільною вагою

Кількість (згідно Додатку 2): 33 найменування

Завершена

1 136 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 680.00 UAH
Номер: 4af7a5025e634d96905d818e7986393e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-12-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 13.02.2024 10:20 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.02.2024 № 11-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 12.02.2024 № 11-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-11-28-015068-a 28.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Заліщицька центральна міська лікарня» Заліщицької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 28.11.2023, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника – ФОП Кулик Тетяна Георгіївна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття, протокол №4РО від12.12.2023 щодо прийняття рішення уповноваженої особи про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене від 12.12.2023, договір від 21.12.2023 № 267 на суму 1 083 351,00 грн. з ПДВ. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення встановлено: відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. За нормами пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі — Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-28-015068-a в окремих рядках графи «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначені найменування товарів, які закуповуються в межах предмета закупівлі, такі, як: «Реабілітаційний комплекс», «Сходи з похилою площиною (кутові)», «Підйомник реабілітаційний для осіб з обмеженнями життєдіяльності пересувний з електричним приводом, підсилений, для відновлення навичок ходьби», «Піввалик реабілітаційний 60х19х9 см». Навпроти відповідного рядка зазначено код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, такий як «ДК 021:2015: 33150000-6-Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії». Натомість згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 номенклатурним позиціям товарів «Реабілітаційний комплекс», «Сходи з похилою площиною (кутові)», «Підйомник реабілітаційний для осіб з обмеженнями життєдіяльності пересувний з електричним приводом, підсилений, для відновлення навичок ходьби», «Піввалик реабілітаційний 60х19х9 см» найбільше відповідає код «ДК 021:2015: 33155000-1- Фізіотерапевтичні апарати». На запит Управління Замовником 22.02.2024 в електронній системі закупівель надані пояснення, що «при внесенні інформації щодо коду Єдиного закупівельного словника замовником визначено код, що найбільш точно відображає тип номенклатурної позиції. Що стосується позицій «Реабілітаційний комплекс», «Сходи з похилою площиною (кутові)», «Підйомник реабілітаційний для осіб з обмеженнями життєдіяльності пересувний з електричним приводом, підсилений, для відновлення навичок ходьби», «Піввалик реабілітаційний 60х19х9 см», - замовником визначено код за 4 знаком, що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі затвердженому Наказом від 15 квітня 2020 року № 708, однак деталізований код, який найбільше охарактеризовує назву вказаних номенклатурних позицій, зазначено в додатку 2 технічна специфікація , що є частиною електронного оголошення, де можна встановити відповідну інформацію. При наборі даних в електронній системі закупівель замовником випадково не вказано деталізацію». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 23.02.2024 18:04 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2024 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства
Дата публікації звіту: 26.02.2024 10:39

Запити/Пояснення