-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери
Завершена
1 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 050.00 UAH
Номер:
ecbd5906dd2449eda850ef624d09866a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-12-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 12:19 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-11-28-014336-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова
№ 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.11.2023 № б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури датою подання 28.11.2023 та датою відповіді 29.11.2023, вимогою про усунення порушення датою подання 29.11.2023 та датою відповіді 01.12.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватне підприємство «Вента-Бриз» (далі – ПП «Вента-Бриз»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.12.2023, протокольне рішення уповноваженої особи із закупівель від 07.12.2023 № 109 щодо визначення переможця, договір про закупівлю товарів від 13.12.2023 № 368, укладений Замовником з ПП «Вента-Бриз» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.12.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.01.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
При цьому, Замовником у пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством чим не дотримано вимоги абзацу першого пункту 17, оскільки у тендерній документації містяться вимоги передбачені пунктом другим частини другої статті 41 Закону.
Таким чином, тендерна документація Замовника містила інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Крім того, в пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено вимогу: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей та є невідповідністю інформації законодавству що порушує вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
31.01.2024 16:38 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 16:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-28-014336-a від 31.01.2024 до суду відповідно до п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження обставин звернення до суду з відповідним позовом приєднуємо відсканований примірник позовної заяви. В подальшому буде надано інформацію про відкриття такого провадження та його номер.
Дата публікації:
15.02.2024 16:09
Дата відкриття провадження:
19.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
460/1601/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо висновку моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
Дата публікації звіту:
07.02.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
85ecd9d37c07475994d224662393ae48
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі кондиціонерів за кодом ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря, очікуваною вартістю 1 010 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-014336-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Чи поставлено ПП «Вента-Бриз» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
65821bacd4c543c983700a139b4fbd73
Назва:
КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради Рівненської області, у межах проведення моніторингу закупівлі кондиціонерів за кодом ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря, очікуваною вартістю 1 010 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-014336-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає наступні пояснення.
Дата опублікування:
26.01.2024 15:07
Опис:
КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради Рівненської області, у межах проведення моніторингу закупівлі кондиціонерів за кодом ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря, очікуваною вартістю 1 010 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-014336-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає наступні пояснення.
Міністерство охорони здоров'я України зобов'язує всі медзаклади встановити кондиціонери у палатах стаціонару. Для підписання договору з НСЗУ установам, які мають намір контрактуватися з НСЗУ, доведеться купити кондиціонер у кожну палату стаціонару, а також в ординаторські. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, з урахуванням вимог законодавства, зокрема, ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 5514-1:2019, ДСТУ EN 55014-2: 55014-22017 та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні та якісні характеристики визначались виходячи з відповідності технічних характеристик ціні товару. Було проведено аналіз різних моделей кондиціонерів, зокрема, зупились на виборі спліт-систем, оскільки вони зарекомендували себе як найбільш економні.
З метою забезпечення комфортних умов в стаціонарних відділеннях і їх відповідності санітарно-епідеміологічним нормам закладу необхідно було закупити кондиціонери в кількості 59 шт для приміщень площею до 26 кв.м., та 4 штуки для приміщень площею до 35 кв. м., з можливістю підключення до електричної мережі зі сторони зовнішнього блоку.
Кондиціонер для приміщення пощею до 26 м. кв. з можливістю підключення до електричної енергії зі сторони зовнішнього блоку.
Тип кондиціонера -настінна інверторна спліт- система
Холодопродуктивність, кВт, не менше: 2,60(1,00-3,00)
Теплопродуктивність, кВт, не менше: -2,70(1,00-3,00)
Споживана потужність при роботі на холод кВг, не більше: -0.86(0,19-1,50) Споживана
потужність при роботі на тепло кВт , небільше-0,70(0,19-1,50) Температурний
діапазон роботи: на обігрів не вище -20С..+24С, на охолодження : не вище -15С..+43С
Сезонний коефіцієнт енергоефективності SEER, не менше -6,1
Сезонний коефіцієнт енергоефективності SCOP, не менше -4,0
Фреон: R32 Габарити зовнішнього блоку: не менше 660*483*240
Максимальний шум внутрішнього блоку: не більше 39 дБ
Максимальна протяжність фреонопроводів: не менше 20м.
Функціональність: вугільний фільтр, функція самоочищення,, функція вбудованого «wi-fi »
керування, функція чергового опалення, тихий режим від 10 до 20 дБ.
Кондиціонер для приміщення пощею до 35 м. кв. з можливістю підключення до електричної енергії зі сторони зовнішнього блоку.
Тип кондиціонера-настінна інверторна спліт- система
Холодопродуктивність, кВт, не менше: 3,40(1,00-4,00)
Теплопродуктивність, кВт, не менше: -3,80(1,00-4,20)
Споживана потужність при роботі на холод кВт, не більше: -1,14(0,19-1,60) Споживана
потужність при роботі на тепло кВт , не більше-1,05(0,19-1,60) Температурний
діапазон роботи: на обігрів :не вище- 20С..+24С на охолодження : не вище-
15С..+43С Сезонний коефіцієнт продуктивності (в режимі охолодження)
SEER, не менше - 6,1 Сезонний коефіцієнт продуктивності (в
режимі обігрів) SCOP, не менше -4,0 Фреон: R32 Габарити зовнішнього блоку: не менше
660*483*240
Максимальний шум внутрішнього блоку: не більше 39 дБ
Максимальна протяжність фреонопроводів: не менше 20м.
Функціональність: вугільний фільтр, функція самоочищення,, функція вбудованого «wi-fi » керування, функція чергового опалення, тихий режим від 10 до 20 дБ.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Кондиціонери» (ДК 021:2015: 42512200-0 — Настінні кондиціонери повітря) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-014336-a).
Видруківки з системи додаються.
ПП «Вента-Бриз» товар, по договору, за результатами проведеної процедури закупівлі, доставив. Сума сплачених коштів становить 1 009 194,00 грн. Підтверджуючий поставку та оплату документ додається.