• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Завершена

1 518 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 593.75 UAH
Номер: 4542445943cd438fbd61b104742db72e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-19-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.01.2024 14:49 - 10.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2024 № 3-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.01.2024 № 3-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-28-013098-a від 28.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання повноти надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами проведеного аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Лутчина Романа Івановича встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та повноти відображення інформації в оголошенні, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності та повноти надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Медичний реабілітаційний центр МВС України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.11.2023 № 5 (далі – тендерна документація); два звернення за роз’ясненнями від 29.11.2023 та одне звернення за роз’ясненнями від 30.11.2023, роз’яснення Замовника одне від 29.11.2023 та два від 30.11.2023; тендерну пропозицію ФОП Лутчина Романа Івановича; протокольне рішення від 08.12.2023 № 30, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023; договір закупівлі товару за державні гроші від 19.12.2023 № 7/2230 на суму 1 102 500,00грн; пояснення Замовника від 23.01.2024, від 30.01.2024 та від 01.02.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 22.01.2024, від 29.01.2024 та від 30.01.2024. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, зокрема пункту 14 Особливостей. Тобто, закупівля відповідно до Особливостей здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. На виконання вимог статті 4 Закону, при плануванні закупівлі та підготовці до її проведення, Замовник проводить попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку. А також, визначає очікувану вартість предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону застосовуючи норми Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна Методика №275). На запити Управління від 22.01.2024 та від 29.01.2024 щодо надання Замовником пояснення та документального підтвердження здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, Замовником надано пояснення від 23.01.2024 №33/8-0123 та від 30.01.2023 №33/8-0153 (відповідно файли «пояснення на моніторинг.pdf» та «пояснення на моніторинг повторно.pdf»); розрахунки потреби в коштах на 2024-2026 роки КЕКВ 2230 по загальному та спеціальному фондах загальними цифрами по оплаті послуг з харчування та придбанню продуктів харчування без конкретизації яких саме продуктів харчування (файл «витяг з бюджетних пропозицій.pdf»); лист Головного управління статистики у Львівській області від 13.12.2023 №13-07/1956/10-23 на запит Замовника від 23.02.2023 №33/8 з інформацією про середні споживчі ціни на продукти харчування у Львівській області у листопаді 2023 року (файл «довідка головного управління статистики.pdf»); цінові пропозиції, які не містять інформації щодо адресата (Замовника), а також не містять інформації щодо запиту цінових пропозицій Замовника, крім того одна пропозиція датована 15.11.2024 (файли «Пропозиція ФОП Волошин.pdf», «пропозиція ФОП Мідик.pdf», «ФОП Лутчин.pdf»). Крім цього, Замовником у своїй відповіді від 30.01.2023 зазначено, що «Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до норм Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, однак Замовник не надав документальне підтвердження щодо наявності листів-звернення Замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар. Крім того, Замовник у пункті «б» відповіді на Вимогу 1 пояснення від 30.01.2024 №33/8-0153 зазначає: «визначено технічні і якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» (ДК 021:2015: 15220000-6) на основі загальноприйнятих норм і стандартів, що діють на території України;», тобто Замовник вдруге не пояснив свої дії щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Тобто, оприлюднені Замовником пояснення не містять відповіді на запит Управління щодо визначення ним технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Таким чином, в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надано відповіді на запити Управління щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, зокрема щодо визначення уповноваженою особою Замовника технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. За результатами аналізу питання повноти надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено, що на виконання вимог пункту 54 Особливостей Замовник має обов’язок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, та за результатами звернень вносити зміни до тендерної документації. Через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації було оприлюднено запитання до процедури від 29.11.2023, а саме: «якими орієнтовно партіями будуть здіснюватися замовлення товару» та «Уточніть, будь ласка, в якому обсязі та якого конкретно виду мороженої риби ви потребуєте? В технічній специфікації вказано «в асортименті», що не дозволяє належним чином сформувати цінову пропозицію. Напишіть які саме види риби потрібно поставляти та скільки (орієнтовно) кг кожного виду.», та від 30.11.2023 «Прошу уточнити форму і зміст Додатка 1 Цінова пропозиція (стор 7 -8) розд.3 п.3.1 п.п.2 Тендерної Документації». Однак, Замовником 29.11.2023 та 30.11.2023 оприлюднено роз’яснення, за змістом яких не надано відповідь на запит щодо обсягу товару в розрізі асортименту, а також Замовником підтверджено факт, що тендерна документація має технічні помилки: «це технічна помилка, можете не звертати увагу на даний підпункт». Так, за результатами наданих роз’яснень на звернення Замовник не здійснив дій щодо виправлення встановленої технічної помилки тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема на вимогу підпункту 2 пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник процедури у складі своєї тендерної пропозиції подає ««Цінову пропозицію», складену за формою та змістом, визначеними у Додатку 1 до даної тендерної документації.». Водночас, Замовником затверджено Додаток 1 до тендерної документації МРЦ МВС України «Перлина Прикарпаття» щодо закупівлі риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені код ДК 021:2015 – 15220000-6 у формі та змістом як «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» ( ДК 021:2015 – 15220000-6 )». Крім того, Замовником не приведено у відповідність тендерну документацію до своїх роз’яснень шляхом внесення змін до неї щодо змісту Додатка 1 тендерної документації, де в таблиці під номером 1 Замовником затверджено «Риба морожена в асортименті» в кількості 11250 кг, хоча оприлюднена в електронній системі закупівель відповідь на запит містить наступне: «асортимент риби: Сайда, мінтай, Нотатенія, Хек». Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 54 Особливостей надано роз’яснення щодо тендерної документації не в повному обсязі, а саме не вказано потреба конкретно виду мороженої риби та її обсяг, а також не внесено змін до тендерної документації в зв’язку з технічною помилкою. За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що згідно норми пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, зокрема, на виконання вимог пунктів 3 та 4 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.02.2005 № 54а «Про затвердження національних стандартів, національної зміни до міждержавного стандарту, внесення зміни до наказу Держспоживстандарту України від 02.10.2003 N 166 та скасування нормативних документів розробник Технічний комітет стандартизації «Рибне господарство» затверджено національні стандарти України з наданням чинності, зокрема, з 01.07.2005 ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена. Технічні умови - Вперше (зі скасуванням ГОСТ 20057-96)» та з 01.04.2006 ДСТУ 4379:2005 «Філе рибне заморожене. Технічні умови - Вперше (зі скасуванням ГОСТ 3948-90)», згідно з якими риба має поділ за видом, розмірним рядом та частиною (тушка без голови, філе риби, тощо). Однак, Замовником розроблено та затверджено Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» (ДК 021:2015 – 15220000-6 ), згідно з вимогами якого «Продукція повинна відповідати ТУ (стосується товарів, для яких встановлені ТУ)». Тобто, затвердження вимоги щодо надання Учасником «Цінової пропозиції» складеної за формою та змістом, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації, як того вимагається Замовником у підпункті 2 пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації, унеможливило виконання Учасником вимог статті 15 Глави 2 Господарського кодексу України (далі – ГКУ). Крім того, відповідно до пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону з врахуванням Особливостей. Так, за нормою частин третьої та четвертої статті 180 Глави 20 ГКУ однією з істотних умов господарського договору є предмет закупівлі. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції, а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 ГКУ, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Однак, пункт 1.1 Розділу 1 проєкту Договору тендерної документації (файл «Додаток 2 - проєкт договору.pdf») затверджено Замовником без визначення назви риби, яка закуповується (номенклатури, асортименту), а саме: «Предметом даного договору є закупівля за державні кошти протягом 2024 року риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (далі за текстом – Товар).», пункт 1.5 Розділу 1 проєкту Договору затверджено Замовником: «Обсяги Товару, що підлягає передачі від Постачальника до Покупця на підставі цього Договору, за усіма його найменуваннями вказані у Специфікації, що є додатком 1 до даного Договору». Проте, графи таблиці Специфікації, яка є Додатком 1 до проєкту Договору (стр. 11 файл «Додаток 2 - проєкт договору.pdf»), Замовником затверджено без визначення найменування риби (номенклатури, асортименту) та кількості продукції в розрізі асортименту, а саме узагальнено: «Найменування товару» - «Риба морожена в асортименті» та «Кількість» - 11 250. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норми ГКУ, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами проведеного аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Лутчина Романа Івановича встановлено, що на виконання пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. На виконання пункту 1.7 Розділу І тендерної документації Замовником затверджено, що «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.». Крім того, підпунктом 4 пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником затверджено: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані Учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Однак, тендерна пропозиція Учасника-переможця ФОП Лутчин Романа Івановича у своєму складі має ксерокопію документу «Якісне посвідчення» від 19.07.2022, видане отримувачу ТОВ «Юніверсал Фіш Компані» (файл «Документи про якість.pdf»), яке не має автентичного перекладу назви продукції та сорту, а саме: «FrozenSilver Smelt HG 200-1200 gr» та «Argentina Silus», а також не засвідчено власноручним підписом Учасника, так як того вимагається Замовником у тендерній документації. На запит Управління від 30.01.2024 Замовником у листі-відповіді від 01.02.2024 №33/8-0161 (далі – відповідь від 01.02.2024 №33/8-0161) пояснено наступне: «наведена інформація, розглянута в комплексі, переконала Замовника у тому, що документ про якість видано на рибу сорту «хек аргентинський» заморожену без голови з вагою тушок від 200 до 1200 гр, та сприйнята як автентичний переклад, підтверджений ТОВ «Юніверсал Фіш Компані»». Однак, в перекладі загальноприйнятого Google Перекладача назва продукції перекладена – «Заморожена Корюшка HG 200-1200 гр», а не «хек аргентинський», як пояснив Замовник у відповіді від 01.02.2024 №33/8-0161. Отже, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-переможця ФОП Лутчин Романа Івановича, згідно пояснення Замовника, ним було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема в частині наявності у складі тендерної пропозиції копії документу, викладеного іншою мовою без його автентичного перекладу українською мовою та без засвідчення власноручним підписом Учасника. Також, в порушення вимог пункту 1.7 Розділу І тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано ксерокопії документів, які не засвідчено власноручним підписом Учасника, зокрема, ксерокопії рішень про державну реєстрацію потужності оператора ринку, виданих Головним управлінням Держпродспоживслужби у Львівській області 24.01.2023: номер r-UA-13-04-1952 ФОП Лутчину Роману Івановичу з наступними видами діяльності «Торгівля, транспортування та/або зберігання харчових продуктів. Зберігання харчових продуктів. Транспортування харчових продуктів.» з адресою у м.Борислав; номер r-UA-13-04-1954 ФОП Ренкевич Роман Володимирович – «Роздрібна торгівля харчовими продуктами» з адресою у м. Трускавець та номер r-UA-13-04-1953 ФОП Ренкевич Сергій Володимирович «Роздрібна торгівля харчовими продуктами» з адресою у м.Трускавець (файл «Реєстрація потужностей.pdf»). Крім того, на виконання вимоги підпункту 2 пункту 3.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція Учасника «мусить містити наступну інформацію», зокрема «Інформацію від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим Розділом V даної тендерної документації». Так, відповідно до вимоги пункту 5.2 Розділу V тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції «подає наступні документально підтверджені відомості: Інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ). Для підтвердження своєї відповідності такому критерію Учасник повинен надати Замовникові документ, складений у довільній формі, який підтверджує наявність в Учасника торгів досвіду з повного виконання протягом одного з двох календарних років (2022,2023) або протягом кожного із двох попередніх років аналогічного(их) договору(ів) про поставку Товару, що є Предметом даної закупівлі. Крім того, Учасник надає копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), укладеного(их) протягом одного з двох календарних років, або протягом кожного із двох попередніх років який(і) зазначений(і) в довідці про виконання аналогічн(ого)их договор(у)ів.». Учасником ФОП Лутчин Роман Іванович у своїй тендерній пропозиції надано Довідку про наявність аналогічного договору (файл «Довідка аналог. догов..pdf»), сканкопії Договору про постачання продукції від 22.02.2022 №17/2022 (файл «Аналог. Дог.pdf»), де ціна Договору становить 139800,00 грн без ПДВ, та додаткових угод до Договору від 22.02.2022 № 17/2022: додаткова угода від 06.06.2022 №1 (файл «ДУ 1.pdf» та файл «ДУ 2.pdf»), де залишкова сума Договору становить 87596,50 грн без ПДВ; додаткова угода від 13.09.2022 №2 (файл «ДУ 3.pdf»), де залишкова сума Договору становить 69703,36 грн без ПДВ; а також додаткова угода від 14.12.2022 №3 (файл «ДУ 4.pdf»), якою зменшено суму Договору на 53534,86 грн без ПДВ. Тобто, вносились зміни до істотних умов Договору, зокрема збільшувалась ціна за одиницю товару, зменшувались обсяги та ціна Договору; та вносились зміни до специфікації, яка є Додатком №1 до Договору від 22.02.2022 №17/2022. З огляду на зазначене та відповідно до норм статті 213 Глави 16 та статей 629, 631, 632 Глави 52 Цивільного кодексу України, та умов Договору від 22.02.2022 №17/2022, зокрема пунктів 2.3 та 3.5, повне виконання Постачальником зобов’язань по поставці Товару підтверджується видатковими накладними з відміткою Покупця про прийняття товару. А «ціна Товару… може бути змінена лише за згодою сторін після попереднього письмового звернення Постачальника до якого слід додавати всі розрахунки та інші обґрунтовуючі матеріали щодо зміни ціни Товару. У всіх випадках зміни ціни Товару Сторони укладають додаткову угоду до цього Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України». Отже, Учасником-переможцем у тендерній пропозиції надано документи, які містять розбіжності в ціні Договору (вище зазначені Довідка та Договір від 22.02.2022 №17/2022) та відсутні документи, які підтверджують факт отримання Покупцем Товару. Замовник у своїй відповіді від 01.02.2024 № 33/8-0161 на запит Управління від 30.01.2024 оприлюднив наступне: «проаналізувавши довідку про наявність аналогічного договору, Договір про постачання продукції від 22.02.2022 №17/2022, порівнявши в них показники загальної суми договору, інші надані документи, у тому числі угоду від 14.12.2022 №3, де не зазначена підстава її складення та причина зменшення загальної суми договору, Замовник не віднайшов підстав трактувати договір від 22.02.2022 №17/2022, наданий ФОП Лутчин Романом Івановичем, як зобов’язання виконане неповно.». Отже, Замовник своїми поясненнями щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, підтвердив недотримання ним вимог пункту 43 Особливостей та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення до учасника процедури закупівлі з вимогою про усунення невідповідностей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Лутчина Романа Івановича, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір закупівлі товару за державні гроші від 19.12.2023 № 7/2230.
Період усунення порушень: 06.02.2024 17:47 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто, договір розірвано
Дата публікації звіту: 09.02.2024 09:35

Запити/Пояснення