-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)
Завершена
10 476 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 384.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 384.80 UAH
Номер:
dd510004305d4c27b0c627a39d756f35
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-19-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 10:03 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-28-008084-a 28.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-11-28-003730-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами з додатками до неї, запитання до процедури та роз’яснення до процедури, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи №74 від 14.12.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір №1 від 28.12.2023 з додатками до нього, пояснення Замовника з доданими документами отримане через електронну систему закупівель 25.01.2024.
За результатами процедури закупівлі Замовником визначено переможцем торгів учасника ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради та ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" укладено договір №1 від 28.12.2023.
Період усунення порушень:
08.02.2024 17:13 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
8f5b5822dc0d4640acf1e28a54bdb83f
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-008084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2bf51c8fa07b49d8907f35df8941d464
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.01.2024 14:03
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області такого змісту.
Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 2, який у сфері закупівель керується нормами чинного законодавства, а саме: Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Законом України «Про публічні закупівлі».
З метою охорони території парків міста та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, Комунальним підприємством «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради здійснено закупівлю з надання охоронних послуг на 5 парків міста (Парк імені Богдана Хмельницького, 1-а частина парку імені Федора Мершавцева, 2-а Частина імені Федора Мершавцева, Районний Парк Героїв, Дитячий парк імені Юрія Гагаріна), шляхом патрулювання та регулярного обходу територій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення належного утримання об’єктів та збереження майна, з урахуванням вимог чинного законодавства України, в тому числі: Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці»; наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, Правил благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням міської ради від 21.10.2015 № 4038, листа Всеукраїнського об'єднання організацій роботодавців охоронної галузі “Федерація професіоналів безпеки» «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі окрім кількості годин, включають кількість постів охорони, яка складає 6 цілодобових постів + начальник охорони (загальна кількість персоналу охорони складає 52 особи + начальник охорони) і розрахована виходячи з доцільності забезпечення охорони охоронними агентствами на певному об’єкті зважаючи на територіальне місцезнаходження, конструктивні особливості будівель (площа, поверховість, кількість входів тощо), кількість відвідувачів, криміногенну обстановку в населеному пункті тощо. Крім того, вимоги до послуг з охорони визначені відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, які включають організаційні, кадрові та технологічні вимоги до суб’єкта охоронної діяльності.
Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради з метою неухильного дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а також з метою забезпечення максимальної економії та ефективності витрачання коштів, на етапі планування закупівель визначає очікувану вартість закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, де при визначенні вартості години охорони здійснено моніторинг вартості послуг охорони в розрізі регіонів України. За результатами моніторингу, для об’єктів охорони, аналогічних об’єктам охорони замовника, вартість години охорони склала від 97 грн до 120 грн за годину охорони залежно від вимог до охоронного агентства. В тому числі, розрахунок очікуваної вартості послуг здійснено методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від охоронних компаній, які мали бажання прийняти участь у цій закупівлі (додаються). З метою перевірки актуальної вартості години охорони, відповідності цієї вартості вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» в частині встановлення мінімальної заробітної плати, а також Кодексу законів про працю України в частині оплати роботи в нічний час, орієнтовного рівня адміністративних витрат охоронного агентства, податку на додану вартість/без ПДВ та прогнозованого рівня інфляції на 2024 рік, зазначеного в консенсус-прогнозі з інфляції від Focus Economics, замовником розрахована орієнтовна вартість послуг з охорони охоронним агентством з урахуванням фактичних витрат минулих періодів та потреб замовника на 2024 рік., тобто вартість охорони склала 92,00 гривень/годину, а зважаючи, що загальна кількість годин складає 113 880 год. (яка розрахована по кожному об’єкту виходячи з принципу доцільності та максимальної ефективності), то очікувана вартість закупівлі склала 10 476 960,00 гривень.