-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для анестезії)
Завершена
1 450 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 251.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 251.85 UAH
Номер:
2d944a0c5abb4523a65fa12c5af3ce5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-12-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 21:23 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2024 № 3
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 12.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2024 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18. UA-2023-11-28-007107-a 28.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції ФОП МАЦЮК ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-28-007107-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 28.11.2023 №134-ос, тендерну пропозицію ФОП МАЦЮК ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ (далі – учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 14.12.2023, договір про закупівлю від 22.12.2023 №64/40 на загальну суму 1 450 370,00 грн, пояснення Замовника, отримане 18.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення), звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
02.02.2024 21:09 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 21:09
Запити/Пояснення
Номер:
9e4fcba9b8d34da1944a6a12d268234a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для анестезії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-28-007107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6220c94f066b4ad98eb23ce4ebacf001
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для анестезії) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 12:23
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-11-28-007107-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-01-12-000064.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
15.01.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для анестезії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-28-007107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Для забезпечення діяльності нашої лікарні в умовах воєнного стану, виникла необхідність у закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для анестезії.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектних актів (актів діагностики), складених особами, сертифікованими виробниками обладнання, що підлягало технічному обслуговуванню та/або ремонту.
Таким чином, тендерна документація сформована відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тому числі і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням методів, встановлених в Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Замовником з урахуванням зазначеної Примірної методики здійснено порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку під час якого використовувалася, зокрема, загальнодоступна інформація щодо цін на аналогічні послуги, яка міститься у відкритих джерелах, та інформація з отриманих цінових пропозицій надавачів послуг.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту: https://5-clinic.zp.ua/dokumenti (просимо зауважити, що наразі в країні триває військовий стан, місто Запоріжжя віднесено до території можливих бойових дій, що може визивати перебої в роботі сайту)