-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання в належному стані зелених зон, що розташовані по пр. Центральному зі скверами в м. Миколаєві
Завершена
10 805 010.21
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 050.10 UAH
мін. крок: 1% або 108 050.10 UAH
Номер:
b162e058abcc47c7946b79d84210b8d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 14:09 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2023-11-28-005812-a 28.11.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДСЕРВІС-НК", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), дотримання законодавства під час встановлення вимог щодо надання забезпечення тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївські Парки» (далі - Замовник) UA-P-2023-11-28-001967-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол від 28.11.2023 № 285/23), тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДСЕРВІС-НК", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 12.12.2023, договір від 20 грудня 2023 №176/1223, пояснення Замовника, отримані 13.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024.
Період усунення порушень:
22.02.2024 17:04 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
19cc67e8bed84b3b8dc3eeecaa6fcc25
Назва:
Запит на надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
Питання в файлі
Номер:
60e75ddd71834d18bdedcd1a852b5f41
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
13.02.2024 16:14
Опис:
Розглянувши запит Східного офісу Держаудитслужби в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» «Утримання в належному стані зелених зон, що розташовані по пр. Центральному зі скверами в м. Миколаєві» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-005812-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
Враховуючи воєнний стан в Україні тендерною документацією передбачено будь-який спосіб надання Переможцем розрахунку на перевірку. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСЕРВІС-НК» направив розрахунок на електрону пошту.