-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Касова термострічка
Завершена
2 116 138.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 161.38 UAH
мін. крок: 1% або 21 161.38 UAH
Номер:
04d80e4c4b984b46a13f7f124988fcba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.02.2024 00:00
Період моніторингу:
29.02.2024 17:36 - 22.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.02.2024 № 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.02.2024
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" UA-2023-11-28-003266-a 28.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, підстави відхилення тендерної пропозиції з аномально низькою ціною, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, підстави відхилення тендерної пропозиції з аномально низькою ціною, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 28/11/2023 від 28.11.2023 року, реєстр пропозицій від 07.12.2023, протокол розкриття, протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 11/12/2023 від 11.12.2023 про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМА-К» (далі ТОВ «РОМА-К») на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, вимоги про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою 19.12.2023 № 19/12/2023-1, тендерні пропозиції учасника ТОВ «РОМА-К», учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.12.2023 № 1634 на загальну суму 1 349 930,52 грн. з ПДВ, пояснення надане замовникам через електронну систему закупівель від 12.03.2024.
Період усунення порушень:
18.03.2024 16:40 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
8e553a9af73544378371bf994b8c1c8c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.03.2024 13:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Касова термострічка», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-003266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4a74b4ded1c34667bbae3c571aa28142
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.03.2024 12:02
Опис:
На Ваш запит від 08.03.2024 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: «Касова термострічка» ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-28-003266-a) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, а також на підставі наданої службової записки від 27.11.2023 вхід. № 2815 с/з за підписом заступника директора з автоматизованих систем та В.о. начальника відділу з економічної роботи та погодженого технічного завдання директором ЛКП «Львівавтодор» щодо закупівлі: «Касова термострічка».
Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме було застосовано метод порівняння ринкових цін на підставі 3 комерційних пропозицій та зведення до середньоарифметичного значення отриманих даних.
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Львівської Міської Ради) за адресою:https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-livavtodor/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik.
Додаток :1.Розрахунок очікуваної вартості закупівлі, на 1-му аркуші;
2.Комерційні пропозиції, на 5-ти аркушах.