• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі за адресою: Чернівецька область, м. Хотин, вул. Олімпійська, 75; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Капітальний ремонт приміщень в Хотинській дитячо-юнацькій спортивній школі за адресою: Чернівецька область, м. Хотин, вул. Олімпійська, 75;

Завершена

1 385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 925.00 UAH
Номер: 82eaeefa840c4dc79f340daeefa3186b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.01.2024 16:10 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2024 № 3 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.01.2024 № 3. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-11-28-002683-a 28.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору вимогам тендерної документації Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-11-28-000046-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, тендерну пропозицію переможця торгів фізичної особи-підприємця Павлюка Олександра Миколайовича (далі - ФОП «Павлюк Олександр Миколайович»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 12.12.2023 №226, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 19.12.2023 №413, Додаткова угода від 21.12.2023 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.01.2024, 19.01.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. В розділі ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 28.11.2023 №176 із змінами (далі – Тендерна документація), Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник закупівлі в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. Зокрема, учасник має надати в складі пропозиції сканований та підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору. Відповідно до п. 4.4 Проекту договору (Додаток 3 до Тендерної документації) із внесеними змінами (далі – Проект договору), термін виконання робіт: до 31.01.2024. Згідно з п. 12.1 Проекту договору цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.01.2024 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків. Водночас, в складі пропозиції учасника ФОП «Павлюк Олександр Миколайович» надано Проект договору, в якому в п. 4.4 та в п.12.1 Проекту договору зазначено інший термін, а саме: до 31.12.2024, що не відповідає вимогам п. 4.4 та п.12.1 Проекту договору. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП «Павлюк Олександр Миколайович» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до вимог п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З огляду на викладене, пропозиція ФОП «Павлюк Олександр Миколайович» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей. Крім того, відповідно до п. 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Пунктом 4.4 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації, визначено строки виконання робіт, надання послуг – до 31.01.2024 включно. Відповідно до вимог п. 4.4 Проекту договору термін виконання робіт: до 31.01.2024. Згідно з п. 12.1 Проекту договору цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.01.2024 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків. Однак, між Замовником та переможцем торгів ФОП «Павлюк Олександр Миколайович» укладено Договір підряду від 19.12.2023 №413 (далі – Договір №413), згідно якого, в п.4.4 та в п.12.1 зазначено термін до 31.12.2024,чим не дотримано вимоги п. 49 Особливостей (укладений договір не відповідає вимогам п.4.4 розділу 1 Тендерної документації, п. 4.4 та п.12.1 Проекту договору). Додатковою угодою від 21.12.2023 №1 внесено зміни до п.4.4 розділу 4 Договору №413 та викладено в новій редакції: «Термін виконання робіт: до 31.01.2024» та внесено зміни до п.12.1 розділу 4 Договору №413 та викладено в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.01.2024 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків». Згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної , тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця). Так, в пункті 2 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. В пункті 2.2 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації зазначено перелік документів, які надаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем), зокрема, на підтвердження відсутність підстав, визначених підпунктами 5 та 12 пункту 47 Особливостей Переможець повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Однак, ФОП «Павлюк Олександр Миколайович», як переможцем торгів надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 25.10.2023, тобто в термін, що перевищує 30 днів від дати подання документа (15 грудня 2023), що не відповідає вимогам п.2.2 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 3 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. З огляду на викладене, пропозиція ФОП «Павлюк Олександр Миколайович» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 3 п. 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 22.01.2024 18:15 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2024 18:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань, щодо моніторингу закупівлі (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-01-10-000026). Розірвання договору № 413 від 19.12.2023р за згодою Сторін
Дата публікації звіту: 29.01.2024 11:21

Запити/Пояснення