-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код - ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи капуста 2023 року врожаю (03221410-3), цибуля 2023 року врожаю (03221113-1), цибуля зелена теплична (03221113-1), морква 2023 року врожаю 03221112-4), буряк 2023 року врожаю (03221111-7), огірки тепличні (03221270-9), помідори тепличні (03221240-0), перець болгарський тепличний (03221230-7), Гриби (03221260-6), Квасоля (03221210-1), капуста пекінська (03221410-3), листя салату тепличне (03221300-9), Петрушка теплична (03221300-9), кріп тепличний (03221300-9), Часник (03221110-0), горіхи грецькі (03222000-3), Лимони (03222210-8) Яблука (03222321-9), Мандарини (03222240-7), Ківі (03222118-3), Банан (03222111-4), виноград осінньо-зимових сортів (03222340-8)
Завершена
1 277 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 772.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 772.00 UAH
Номер:
a3f35dbc4d7648da88dc659a221e5cc6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 18:42 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2023-11-28-002269-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру МВС України «Південний Буг» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.11.2023, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ, рішення уповноваженої особи від 11.12.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.12.2023, договір про постачання товару від 19.12.2023 № 1200-ВТ, пояснення Замовника, надані 12.02.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.02.2024 14:39 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
dd4f59f4739e40308555b666601f5f2b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.02.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
107f1b3647e54d91a18569b2420cb1f3
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
12.02.2024 10:05
Опис:
Розглянувши питання поставлені по закупівлі код - ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи капуста 2023 року врожаю (03221410-3), цибуля 2023 року врожаю (03221113-1), цибуля зелена теплична (03221113-1), морква 2023 року врожаю 03221112-4), буряк 2023 року врожаю (03221111-7), огірки тепличні (03221270-9), помідори тепличні (03221240-0), перець болгарський тепличний (03221230-7), Гриби (03221260-6), Квасоля (03221210-1), капуста пекінська (03221410-3), листя салату тепличне (03221300-9), Петрушка теплична (03221300-9), кріп тепличний (03221300-9), Часник (03221110-0), горіхи грецькі (03222000-3), Лимони (03222210-8) Яблука (03222321-9), Мандарини (03222240-7), Ківі (03222118-3), Банан (03222111-4), виноград осінньо-зимових сортів (03222340-8)
інформуємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель здійснюється на підставі вимог до якості товару з врахуванням вимог які ставляться до продуктів харчування Держпродслужбою з врахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 29 березня 2002 р. N 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту»
Та потреби в забезпеченні харчування пацієнтів центру.
Визначення вартості здійснюється шляхом аналізу ринку товарів та врахуванням даних розміщених Державною службою статистики України. на сайті https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та налізом сайтів магазинів СІЛЬПО, АТБ та інших які здійснюють продаж продуктів харчування.
Відповідне обґрунтування розміщено на сайті МРЦ МВС України «Південний Буг» за посиланням https://docs.google.com/document/d/1o7Z4_YZ0nmi1uvBgKxnStWTasdeKlZE0lo7m8D5y-Ck/edit