-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку; Хліб із борошна пшеничного першого ґатунку; Булочка здобна (70 гр)
Завершена
1 179 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 799.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 799.00 UAH
Номер:
61236deb8b51484b9019bcea1f0adfb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 17:18 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2023-11-27-017049-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Міжрегіонального центру гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2023 № 727-ВТ, тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 07.12.2023 № 767-ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023, договір про закупівлю від 14.12.2023 № 1476, пояснення Замовника з копіями документів, надане через електронну систему закупівель 17.01.2024.
Період усунення порушень:
23.01.2024 13:52 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2024 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
fe98ce5b57744a119e7e2f575b5edbac
Назва:
Пояснення та документальне підтвердження,щодо очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
17.01.2024 15:14
Опис:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначили за результатами отриманих Міжрегіональним центром цінових пропозицій від ТОВ «Люботинський хліб» (Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого гатунку вартістю 30,00 грн. за 1 кг; Хліб із борошна пшеничного першого гатунку вартістю 30,00 грн за 1 кг; Булочка здобна (70 (гр.) вартістю 78,00 грн за 1 кг.), ФОП Дроб’язко Світлана Петрівна (Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого гатунку вартістю 31,20 грн. за 1 кг; Хліб із борошна пшеничного першого гатунку вартістю 31,80 грн за 1 кг; Булочка здобна (70 (гр.) вартістю 96,00 грн. за 1 кг.) ФОП Дорошенко Тетяна Сергіївна (Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого гатунку вартістю 30,90 грн. за 1 кг; Хліб із борошна пшеничного першого гатунку вартістю 31,20 грн за 1 кг; Булочка здобна (70 (гр.) вартістю 90,00 грн за 1 кг.)
Згідно наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» середня вартість:
Хліба із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого гатунку становить 30,70 грн. за 1 кг;
Хліба із борошна пшеничного першого гатунку становить 31,00 грн за 1 кг;
Булочки здобної (70 (гр.) становить 88,00 грн) за 1 кг.,
на основі середньої вартості трьох цінових пропозицій.
Службова записка та цінові пропозиції у Додатку, що додається.