-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автокрани)
Завершена
26 979 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 134 897.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 134 897.00 UAH
Номер:
62ae09cb84f742d8a30a55a7a87dbace
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-22-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2023 00:00
Період моніторингу:
22.12.2023 13:27 - 13.01.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 No 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
37 UA-2023-11-27-016856-a 27.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮРОМАШ» та ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом зі змінами від 30.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-449-ОЄ/1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ «ЮРОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНТЕХСОЛЮШНС» (далі –
ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2023, договір від 25.12.2023
№ 23/3158-МТР на суму 32 364 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 29.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.01.2024 18:17 - 12.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2024 18:17
Запити/Пояснення
Номер:
11a8ab5d74af4e52a788cbb854b46335
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2023 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автокрани)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-016856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6200a82918ee47aca18c728e21839856
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
29.12.2023 16:26
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.12.2023р., щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, пропонується надати наступні пояснення.
1. З метою безперебійного виконання необхідних виробничих потреб, оновленні та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу та потребує проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автокрани)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-11-27-016856-a), що також дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії.
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Щодо автокранів із характеристиками, які встановлені у додатку 3 до тендерної документації.
Автокрани повинні мати можливість працювати в складних дорожніх умовах при облаштуванні майданчиків під буріння свердловин, обслуговуванні нафтопромислових районів, завантаження, розвантаження, переміщення нафтового обладнання.
В основному автокрани задіяні під час монтажу, демонтажу нафтопромислового та видобувного обладнання. Виконують наступні завдання: завантаження та розвантаження труб НКТ, штанг, насосів промислових, електровідцентрованих насосів (ЕВН), котушок з канатами та електричними кабелями, бурового обладнання, верстат-качалок тощо. Для виконання цих завдань в технічні характеристики внесено наступні важливі параметри, зокрема, але не виключно:
- Максимальна потужність двигуна: не менше 320 к.с. для забезпечення достатньої потужності, яка дозволить легше справлятися з додатковими навантаженнями та продовжити ресурс двигуна;
- Дорожній просвіт (кліренс): не менше 290 мм. – дозволяє рух автокрана до об’єктів нафтовидобутку у умовах бездоріжжя;
- Повна маса: не більше 28 000 кг. – чим більша повна маса завершеного КТЗ, тим більше навантаження на силові вузли та агрегати в процесі експлуатації;
- Максимальна вантажопідйомність (включно з вагою вантажних строп та гакової підвіски): не менше 25 т. – оптимальна вантажопіжйомність для роботи на об’єктах нафтовидобутку;
- Контрваги повинні розміщуватися в штатному місці постійно, в робочому і транспортному положенні, оскільки автокран за робочу зміну працює з вантажами різної ваги, що при невиконанні даної умови потребувало би додатковий транспортний засіб для перевезення контрваг та часу на їх встановлення.
Вимоги до технічних показників кранової установки зумовлені вимогами правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18.
Габаритні розміри крану в транспортному положенні (ДхШхВ): не більше 12000х2550х4000 – дозволяє здійснювати рух автокрана по під’їзних шляхах до об’єктів нафтовидобутку, де ускладнений проїзд великогабаритних транспортних засобів.
Шини: всесезонні з малюнком протектора підвищеної прохідності на всіх осях – для руху в умовах сезонного бездоріжжя (призначені для бездоріжжя та їзди по м'якому ґрунту).
Додаткова комплектація засобами безпеки передбачена для забезпечення безпечної та безаварійної його експлуатації, на дотримання Наказу Міністерства інфраструктури України від 21.01.2015р. № 11, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 березня 2015 р. за № 279/26724 «Про затвердження Правил пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України», Правил дорожнього руху України, інших вимог діючого законодавства.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 21873070) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників. https://smarttender.biz/ (процедура № 21873070);
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта».
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає базовим умовам оплати, умовам поставки, які затверджені Наказом від 31.10.2023 № 525 «Про затвердження Положення про порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта».
Було надано комерційні пропозиції від наступних Учасників:
- ТОВ «Енерготех-Сервіс»+M10:X10;
- ТОВ «КОММАШ ГРУП»;
-ТОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ»;
-ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ МАШИНЕРІ»;
-ТОВ «АКУ-АВТО»;
-«ВінТехСолюшинс».
У вигляді документального підтвердження надаємо скан-копію аналітичної записки по формуванню очікуваної вартості та комерційні пропозиції.
2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 3 % від вартості договору відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з вимогами тендерної документації учасником-переможцем ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» було надано банківську гарантію №4119-23Г від 22.12.2023.
У вигляді документального підтвердження надаємо банківську гарантію №4119-23Г від 22.12.2023.