-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа» (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Враховуючи, що бюджетні зобов'язання виникають в межаш кошторисних призначень, бюджетне призначення на: 2023рік становить: 14 759 578,00грн. очікувана вартість на 2024рік становить: 20 824 232,00грн.
Завершена
35 583 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177 919.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 177 919.05 UAH
Номер:
4cd846452f1c4b6fa2486044b9002e8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 13:29 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024
№ 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-11-27-016423-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2023 № 805; зміни до тендерної документації затверджені протокольним рішенням від 29.11.2023 № 808, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.11.2023 та відповідь Замовника від 29.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"» (далі – ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"); протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2023 року; договір від 13.12.2023 № 460-12 (далі – Договір); додаткові угоди до Договору № 1 від 25.12.2023 року, № 2 від 26.01.2024 року; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 31.01.2024 року.
За результатами моніторингу тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 7.2 розділу 7 проекту договору, що наведено в Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Підрядник гарантує належний експлуатаційний стан виконаних Робіт протягом 5 (п'яти) років від дня прийняття Об’єкта Замовником. Строк починає свій перебіг з моменту підписання Сторонами Акту прийому-передачі виконаних Робіт.
Відповідно до пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Окрім цього, відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Окремо слід зазначити, що положення частини першої статті 884 ЦКУ не забороняє сторонам договору поділяти гарантійний строк виконаних робіт за договором будівельного підряду на частини, пов'язуючи з їх спливом самостійні правові наслідки.
Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Таким чином положення пункту 7.2 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.
Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання інформації щодо встановлення гарантійного терміну, Замовником надано Додаткову угоду №2 від 26.01.2024, якою передбачено, що гарантійний строк об’єкту становить 10 календарних років з дати закінчення гарантійного строку експлуатації.
Однак, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні не спростовано факту недотримання вищевказаних норм законодавства частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ, абзацу третього пункту 103 Постанови № 668, статті 884 ЦКУ, пункту 17 Особливостей.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції установлено наступне.
Додатком №1 до тендерної документації встановлена вимога надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника.
Одночасно, Додатком 4 “Відомість обсягів робіт” до тендерної документації та Додатком № 5 до тендерної документації “Підсумкова відомість ресурсів” тендерної документації, визначено необхідну кількість будівельних машин і механізмів.
При цьому, учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію щодо використання під час виконання робіт за предметом закупівлі кранів баштових (вантажопідйомність 5 т та 8 т), кранів козлових (при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т), кранів на гусеничному ходу (вантажопідйомність до 16 т, 25 т та до 40 т), тракторів на гусеничному ходу, (потужність 59 кВт (80 к.с.).
Однак, надана учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» Довідка в про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не містить інформацію щодо кранів баштових (вантажопідйомність 5 т та 8 т), кранів козлових (при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т), кранів на гусеничному ходу (вантажопідйомність до 16 т, 25 т та до 40 т), тракторів на гусеничному ходу, (потужність 59 кВт (80 к.с.), які зазначені ним у підсумковій відомості ресурсів. Крім того, до тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» не долучено жодного документи, що підтверджує наявність вищеозначеного обладнання.
Отже, згідно наданої інформації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ", документально не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених Замовником у технічних вимогах.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 29.01.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
У відповіді на запит Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір оренди техніки, укладений з ФОП Солонко А.Л., згідно якого ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" отримало у використання наступне майно: кран козловий КК-32, Liebherr HS 825 HD Litronic, ДТ -75M, кран баштовий TEREX CTT.
Однак, зазначене не спростовує факт порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" вищезазначений договір оренди техніки відсутній, а Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не містить інформацію про наявність вищезазначених машин та механізмів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону .
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
12.02.2024 22:52 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2024 22:52
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальним підприємством "Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради" 26.02.2024р. подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку в закупівлі UA-2023-11-27-016423-a до Полтавського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
26.02.2024 15:28
Дата відкриття провадження:
26.02.2024 15:29
Номер відкриття провадження:
440/2323/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради (далі – Замовник, Лікарня) опрацьовано оприлюднений 12.02.2024 в електронній системі закупівель Висновок про результату моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-27-016423-a за результатами чого Лікарня заперечує проти позиції контролюючого органу, з огляду на необгрунтованість порушень, не співмірність зобов’язання із, на думку ПСО Держаудитслужби, наявними порушеннями законодавства.
Лікарнею дотримано вимоги чинного законодавства та не допущено жодного факту, які б слугували підставою для винесення зобов’язання у Висновку про припинення зобов’язань між сторонами договору підряду.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Однак, з огляду на те, що договір підряду № 460/12 від 13.12.2023 (зі змінами) містить передбачену законодавством України інформацію, в тому числі відносно гарантійного строку якості, зобов’язання контролюючого органу про припинення зобов’язань за цією угодою не виконує превентивну функцію на проведення якої в силу п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» покликаний моніторинг закупівлі. Враховуючи, що сторонами договору в рамках законодавства у договорі підряду визначено гарантійний строк якості робіт його розірвання (припинення зобов’язань) не тільки втрачає будь-який сенс, а й набуває ознак формалізму, безпідставності зі сторони ПСО Держаудитслужби.
Водночас при проведенні моніторингу з вказаного питання ПСО Держаудитслужби володів необхідним обсягом документів та інформації, в тому числі своєчасно оприлюдненої в електронній системі закупівель Лікарнею, однак висновки зробив без врахування всіх важливих відомостей, які б могли вплинути на остаточний результат контролю, тобто вибірково, суб’єктивно.
Наприклад, при наявності в договорі підряду № 460/12 від 13.12.2023 (зі змінами) інформації передбаченої ст. 884 Цивільного кодексу України про гарантійний строк десять років, ПСО Держаудислужби у Висновку серед іншого зазначено, що «Таким чином положення … Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.».
При всіх аргументах Лікарня враховує, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших актів, ПСО Держаудитслужби створений та має діяти в інтересах держави та суспільства в рамках чинного законодавства, при цьому неспівмірне, необгрунтоване зобов’язання Висновку про розірвання договору (припинення зобов’язань за угодою) зовсім не відповідає цьому, оскільки роботи за вказаним договором проводяться з метою надання невідкланої медичної допомоги пацієнтам не лише Полтавського регіону, а й інших населених пунктів, які в тому числі внаслідок війни, потребують лікування.
Хочемо зауважити, про важливість та крайню необхідність у закінченні даних робіт, що є предметом закупівлі «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа». Так як, Міністерством охорони здоровʼя України у рамках спільного зі Світовим Банком проекту укладено договір на постачання ангіографічної системи (Azurion-7 B20/15 (Biplan) до закладів охорони здоровʼя України для створення інсультних центрів, та одним із таких закладів є Комунальне підприємство «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради».
На сьогоднішній день в Полтавській області відсутні ангіографи з нейрофункціями, при цьому потреба в цих операціях досягає: діагностичних ангіографій до 1000-1200 пацієнтів на рік, ендоваскуляних операцій до 650-700 на рік (лише з приводу мозкового інсульту). Наявний ангіограф не дозволяє робити певний перелік операцій при складних аневризмах та артеріо-венозних мальформаціях. Враховуючи відсутність на даному ангіографі необхідного апаратного та програмного забезпечення, виконання цих операцій є неможливим. Наявний ангограф працює 24/7, але не дивлячись на це, існує черга на проведення лікування більше ніж на три місяці. За останні роки в Полтавській області збільшилась кількість пацієнтів з інших областей України та кількість ВПО, яким надається допомога з використанням даного апарту. За 2023 рік проведено 230 операцій з приводу ішемічного та геморагічного інстульту (інфарктів та крововиливів в мозок) та 580 ангографій судин головного мозку. Новий апарат дозволить, крім надання допомоги пацієнтам зі складними вадами судин головного мозку, надавати допомогу пораненим з ураженням голови та шиї та пацієнтам з нейроонкологією.
Враховуючи все вищевикладене, не погоджуючись із результатом моніторингу закупівлі Лікарня зважить всі фактори та розгляне питання про звернення в рамках законодавства до Державної аудиторської служби України, суду.
Дата публікації звіту:
16.02.2024 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
a9a12fdb701d43528834741e52700e33
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-27-016423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому п. 7.2 проекту Договору викладений в Додатку № 3 до тендерної документації (далі - проект Договору) та Договору укладеного з ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" № 460|12 від 13.12.2023 (далі - Договір) не відповідають умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ).
Так, згідно умов п. 7.2. проекту Договору та Договору Підрядник гарантує належний експлуатаційний стан виконаних робіт протягом пʼяти років від дня прийняття Об`єкта Замовником.
Однак, згідно умов ч.1 ст 884 ЦКУ гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
3. Згідно умов Додатку №1 для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника. Згідно Додатку № 5 тендерної документації та Підсумковій відомості ресурсі наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" для виконання робіт необхідно мати у використанні Крани баштові (вантажопідйомність 5 т та 8 т), Крани козлові (при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т), Крани на гусеничному ходу (вантажопідйомність до 16 т, 25 т та до 40 т), трактори на гусеничному ходу, (потужність 59 кВт (80 к.с.). Відповідно до наданої ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах відсутня наявність зазначеного обладнання.
Чому тендерна пропозиція ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e1ed3740e13c4e428deb2ab865469ad7
Назва:
Про надання інформації щодо запиту
Дата опублікування:
31.01.2024 16:19
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації, розміщений в електронній системі закупівлі в рамках розпочатого моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-016423-a) «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа» (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (надалі – Закупівля) повідомляємо наступне:1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, норм і правил у порядку визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також на основі експертного звіту, відомостей ресурсів та відомостей про обсяги робіт.