-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Ангіографічний катетер (НК 024:2023 10688 - Ангіографічний катетер одноразового застосування); Провідник з гідрофільним покриттям (НК 024:2023 35094 - Кардіологічний/ периферійний судинний провідник одноразовий); Інтродюсер (НК 024:2023 58865 - Набір для введення судинного катетера); Пристрій для закриття місця пункції артерії (НК 024:2023 58704 - Пристрій для компресії променевої артерії); Стент-система на балоні для периферичних судин (НК 024:2023 47932 - Стент для периферичних артерій металевий непокритий))
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Завершена
1 280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 400.00 UAH
Номер:
3f350560005f4d8d83c87db03aad62a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
17.01.2024 18:26 - 08.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2024 № 5-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-11-27-015302-a, 27.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2024; тендерну документацію замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.11.2023 року; перелік змін; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАРМАКЕЙ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023; договір № 781 від 13.12. 2023 року, укладений з ТОВ «ФАРМАКЕЙ» на суму 1 240 001,60 грн, з ПДВ; вимога про усунення невідповідностей до 07.12.2023; відповідь замовника (комерційні пропозиції №1,№2,№3) від 22.01.2024, на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами проведеної закупівлі замовником укладено договір № 781 від 13 грудня 2023 року з ТОВ «ФАРМАКЕЙ» на суму 1 240 001,60 грн, з ПДВ.
Період усунення порушень:
25.01.2024 16:24 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
dd2eb67399ee42c1aa69d9aacfe967e5
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 18:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 280 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-015302-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f81bc975c0044d3081f6666bb12449ff
Назва:
Відповідь на запит по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Ангіографічний катетер (НК 024:2023 10688 - Ангіографічний катетер одноразового застосування); Провідник з гідрофільним покриттям (НК 024:2023 35094 - Кардіологічний/ периферійний судинний провідник одноразовий); Інтродюсер (НК 024:2023 58865 - Набір для введення судинного катетера); Пристрій для закриття місця пункції артерії (НК 024:2023 58704 - Пристрій для компресії променевої артерії); Стент-система на балоні для периферичних судин (НК 024:2023 47932 - Стент для периферичних артерій металевий непокритий)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-27-015302-a)
Дата опублікування:
22.01.2024 16:43
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради» (надалі – Лікарня) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на ваш запит від 17.01.2024р.
Лікарнею була проведена процедура закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Ангіографічний катетер (НК 024:2023 10688 - Ангіографічний катетер одноразового застосування); Провідник з гідрофільним покриттям (НК 024:2023 35094 - Кардіологічний/ периферійний судинний провідник одноразовий); Інтродюсер (НК 024:2023 58865 - Набір для введення судинного катетера); Пристрій для закриття місця пункції артерії (НК 024:2023 58704 - Пристрій для компресії променевої артерії); Стент-система на балоні для периферичних судин (НК 024:2023 47932 - Стент для периферичних артерій металевий непокритий)) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-27-015302-a).
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
КНП «ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР» є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги населенню Вінницької області, пацієнтам інших регіонів України та інших країн в порядку та на умовах, встановлених законодавством України.
Для безперебійного, безпечного та завчасного забезпечення лікувального процесу, необхідного для належного здійснення лікарнею своєї статутної діяльності, та задля недопущення негативних наслідків, пов’язаних зі здоров’ям населення є потреба в закупівлі виробів медичного призначення.
Під час визначення вимог щодо підтвердження якості виробу медичного призначення враховуються вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів відповідно до постанови КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»
(за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#n11)
Вироби медичного призначення повинні бути належним чином зареєстровані в Україні, у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію виробів медичного призначення: реєстраційне посвідчення на виріб медичного призначення, сертифікат якості/паспорт якості (для імпортованих виробів медичного призначення – висновок про якість ввезеного в Україну виробу медичного призначення), декларація відповідності.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості виробів медичного призначення визначені з урахуванням реальних потреб лікарні та оптимального співвідношення ціни та якості для надання медичної допомоги хворим, в тому числі й особливій категорії пацієнтів (в тому числі постраждалих внаслідок активних бойових дій), що страждають на серцево-судинні захворювання. Адже серцево-судинні захворювання є однією з гострих та небезпечних медичних, соціальних та економічних проблем сучасного суспільства. Хвороби - інфаркт міокард, гострий коронарний синдром, порушення ритму, атеросклероз, критична ішемія нижніх кінцівок, ішемічні інсульти - найбільш вагомі причини формування показників смертності та інвалідизації населення.
Захворюваність хворобами системи кровообігу, інвалідність та смертність від серцево-судинної патології із року в рік зростає, як по Україні взагалі, так і по Вінницькій області зокрема.
Тому для забезпечення лікування пацієнтів протягом 2023 року, керівниками структурних підрозділів Лікарні, задіяних у наданні медичної допомоги, формувалися списки потреби на закупівлю виробів медичного призначення, з врахуванням середньої кількості пролікованих пацієнтів у Лікарні за попередні роки. Відповідальними особами по даному напрямку Закупівлі з врахуванням даних по пролікованих пацієнтах за попередні роки формувалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Лікарнею при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275, яка має виключно рекомендаційних характер.
Так, відповідальною особою Лікарні попередньо було проведено аналіз ринку, зокрема, було проведено моніторинг цін на аналогічні товари шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників/представництв/дилерів/дистриб’юторів/ постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиків; електронні каталоги, реклами, прайс-листи та в електронній системі закупівель "Prozorro"), так і шляхом звернення до потенційних постачальників такого товару із запитами на цінову пропозицію за наданими їм технічними характеристиками товарів.
В результаті моніторингу цін визначено коливання ціни на ідентичні товари з оптимальними якісними характеристиками, що відповідають технічному завданню, наданому відповідальною особою по напрямку закупівлі.
За наслідками отриманих цін визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Надалі визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Зважаючи на необхідність раціонального використання коштів, визначено очікувану вартість закупівлі необхідних Медичних матеріалів на рівні нижчому, ніж середньоарифметичний показник ціни, вирахуваний на підставі отриманої відповідальною особою Лікарні інформації про ціни на ринку, а саме: вартість закупівлі визначено в розмірі 1 280 000 грн. 00 коп. (що нижче середньоарифметичного показника ціни за наслідками аналізу комерційних пропозицій).
Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Ангіографічний катетер (НК 024:2023 10688 - Ангіографічний катетер одноразового застосування); Провідник з гідрофільним покриттям (НК 024:2023 35094 - Кардіологічний/ периферійний судинний провідник одноразовий); Інтродюсер (НК 024:2023 58865 - Набір для введення судинного катетера); Пристрій для закриття місця пункції артерії (НК 024:2023 58704 - Пристрій для компресії променевої артерії); Стент-система на балоні для периферичних судин (НК 024:2023 47932 - Стент для периферичних артерій металевий непокритий)) знаходиться у вільному доступі на веб-сайті закладу, яке можна переглянути за посиланням: https://vokl.org/zakupivli/.
Додатки: Комерційні пропозиції постачальників.
Уповноважена особа замовника
Фахівець з публічних закупівель Олеся САКАЛ