Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Жмеринська центральна районна лікарня» Жмеринської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2023 б/н, тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана» (далі – ПП «Рослана»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Рослана», протокольне рішення уповноваженої особи від 11.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.12.2023 в електронній системі закупівель, договір від 19.12.2023 № 611 (далі - Договір), пояснення та документи отримані 13.02.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 2 частини 1 додатка 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі копію штатного розпису та атестат акредитації органу з сертифікації систем менеджмента, акредитованого на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017.
Учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Центр оцінки відповідності «Фактум», зареєстрований у Реєстрі 03.10.2021 за № 8О095, в якому, зокрема, зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестата, який є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 06 аркушів.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024 щодо ненадання учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції копії штатного розпису, а також надання вищезазначеного атестату про акредитацію не у повному обсязі, а саме без додатку, який є його невід’ємною частиною, Замовник 13.02.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник у складі своєї пропозиції надав документи, що підтверджують наявність працівників, які офіційно працевлаштовані в учасника, що свідчить про наявність і штатного розпису, а також, що ним самостійно було перевірено наявність додатків до вищевказаного атестату.
Проте учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції не надано копію штатного розпису, а також надано атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Центр оцінки відповідності «Фактум», зареєстрований у Реєстрі 03.10.2021 за № 8О095, не у повному обсязі, а саме без додатка, який є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимог пункту 2 частини 1 додатка 1 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Рослана», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
20.02.2024 18:04 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 18:04
Опис звіту:
Розглянувши висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі адміністрації з травмпунктом КНП «Жмеринська ЦРЛ» вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області», код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-27-008499-a, з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що Замовник здійснює заходи щодо усунення виявлених правопорушень шляхом розірвання договору №611 від 19.12.2023 (далі-Договір): відповідно до п.13.10 Договору, а саме: «Сторона Договору, яка вважає за необхідне внести зміни у Договір чи розірвати його, повинна надіслати відповідну пропозицію другій стороні», було надіслано лист Підряднику ПП «Рослана» № 436/01-07 від 27.02.2024 про розірвання договору за взаємною згодою сторін(додається). Відповідно до п.13.10.1 Договору, а саме: «Сторона договору, яка одержала пропозицію про внесення змін у договір підряду або розірвання його, у двадцятиденний строк повідомляє другу сторону про своє рішення». Тому Замовником очікується відповідь від Підрядника та подальше розірвання Договору.
Дата публікації звіту:
27.02.2024 14:09