• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі адміністрації з травмпунктом КНП «Жмеринська ЦРЛ» вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області», код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 288. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Термін виконання робіт до 31.12.2024 , місце виконання робіт- КНП " Жмеринська ЦРЛ", вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація – 27.11.2023", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування та інформація про необхідні технічні вимоги до предмету закупівлі зазначено в Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні вимоги щодо предмета закупівлі ) та по тексту оголошення

Завершена

5 432 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 162.10 UAH
Номер: b8d325130cec40c6b1d905a304ff6407
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.02.2024 10:05 - 28.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2024 Одеса № 32 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 № 32 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2023-11-27-008499-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Жмеринська центральна районна лікарня» Жмеринської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2023 б/н, тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана» (далі – ПП «Рослана»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Рослана», протокольне рішення уповноваженої особи від 11.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.12.2023 в електронній системі закупівель, договір від 19.12.2023 № 611 (далі - Договір), пояснення та документи отримані 13.02.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 2 частини 1 додатка 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі копію штатного розпису та атестат акредитації органу з сертифікації систем менеджмента, акредитованого на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Центр оцінки відповідності «Фактум», зареєстрований у Реєстрі 03.10.2021 за № 8О095, в якому, зокрема, зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестата, який є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 06 аркушів. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024 щодо ненадання учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції копії штатного розпису, а також надання вищезазначеного атестату про акредитацію не у повному обсязі, а саме без додатку, який є його невід’ємною частиною, Замовник 13.02.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник у складі своєї пропозиції надав документи, що підтверджують наявність працівників, які офіційно працевлаштовані в учасника, що свідчить про наявність і штатного розпису, а також, що ним самостійно було перевірено наявність додатків до вищевказаного атестату. Проте учасником ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції не надано копію штатного розпису, а також надано атестат про акредитацію органу з сертифікації товариства з обмеженою відповідальністю «Центр оцінки відповідності «Фактум», зареєстрований у Реєстрі 03.10.2021 за № 8О095, не у повному обсязі, а саме без додатка, який є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимог пункту 2 частини 1 додатка 1 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Рослана», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 20.02.2024 18:04 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2024 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі адміністрації з травмпунктом КНП «Жмеринська ЦРЛ» вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області», код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-27-008499-a, з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що Замовник здійснює заходи щодо усунення виявлених правопорушень шляхом розірвання договору №611 від 19.12.2023 (далі-Договір): відповідно до п.13.10 Договору, а саме: «Сторона Договору, яка вважає за необхідне внести зміни у Договір чи розірвати його, повинна надіслати відповідну пропозицію другій стороні», було надіслано лист Підряднику ПП «Рослана» № 436/01-07 від 27.02.2024 про розірвання договору за взаємною згодою сторін(додається). Відповідно до п.13.10.1 Договору, а саме: «Сторона договору, яка одержала пропозицію про внесення змін у договір підряду або розірвання його, у двадцятиденний строк повідомляє другу сторону про своє рішення». Тому Замовником очікується відповідь від Підрядника та подальше розірвання Договору.
Дата публікації звіту: 27.02.2024 14:09

Запити/Пояснення