-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ
Предмет закупівлі не є об’єктом оподаткування. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштами Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру. Реєстраційна картка проєкту № 4443-01 від 30.06.2020 року.
Завершена
26 150 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 750.00 UAH
Номер:
054c3425e6e244e2b22eb0b1ad346e99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 10:11 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-11-27-007059-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група Регіонспецбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Маріупольського державного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.11.2023 №23/11, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Регіонспецбуд» (далі – ТОВ «Будівельна група Регіонспецбуд»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 13.12.2023 №182/12 на суму 24 500 000,00 грн з ПДВ та додаткові угоди до нього від 14.12.2023 №1, від 18.12.2023 №2, від 22.12.2023 №3 та від 26.01.2024 №4, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 18.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.02.2024 15:49 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
878129b4ad24448ab0586fe69ec48e06
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-007059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.12.2023 №1, від 18.12.2023 №2 та від 22.12.2023 №3 до договору про закупівлю від 13.12.2023 №186/12.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
85e6efac6c7342f8bd2006249de81b65
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
18.01.2024 10:13
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ», розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №1266 п. 710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Маріупольського державного університету https://mu.edu.ua/uk/public-information.
Щодо розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проєктно-кошторисною документацією, фінансування для яких затверджено довідками про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік: № 142 від 08.12.2023, № 159 від 20.12.2023, № 140 від 08.12.2023 та умовами грантового проєкту «Відкритий освітній простір для студентів та громади» (контракт №2020/414-557 від 12.02.2020), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Об’єктивними обставинами для укладання додаткових угод від 14.12.2023 №1, від 18.12.2023 №2 та від 22.12.2023 №3 до договору про закупівлю від 13.12.2023 №186/12 є реєстрація юридичних зобов’язань у Державній казначейській службі України та фактично виконані роботи у 2023 році, на підтвердження яких надаємо акти приймання виконаних будівельних робiт (форма № КБ-2в).
Також додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації.
Публічні закупівлі МДУ містяться у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольського державного університету за електронною адресою https://mu.edu.ua/uk.