-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
тротуарна плитка (Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Завершена
1 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 900.00 UAH
Номер:
3e3f35f9173145c6b52c0afaf02a7c80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000176
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 19:03 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-11-24-015021-a 24.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації, встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткову угоду від 27.12.2023 № 1 до Договору від 26.12.2023 № 21В, та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.11.2023 № 036ВТзО (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП» (далі - Переможець), вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2023 № П36ВТзО, договір від 26.12.2023 № 21В, додаткові угоди від 29.12.2023 № 2, від 08.01.2024 № 3 та від 16.01.2024 № 4, відповіді Замовника на запити від 22.01.2024 та 02.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «МІРАЙГРУП» з остаточною ціною пропозиції 1 248 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» з остаточною ціною пропозиції 1 285 000,00 грн з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до підпункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час моніторингу встановлено, що згідно з інформацією яка міститься на вебпорталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено додаткову угоду від 27.12.2023 № 1.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Отже, Замовником не опубліковано додаткову угоду від 27.12.2024 № 1 чим недотримано пункт 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:47 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов до суду щодо оскарження висновку
Дата публікації:
20.02.2024 15:43
Дата відкриття провадження:
03.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/26379/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
de36db7e13164a3694530b6646b825b7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d0385fd5ceeb42869b08acb7f74134eb
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
22.01.2024 15:09
Опис:
Розглянувши запит на надання пояснень відповідно до моніторингу закупівлі предметом якої є: тротуарна плитка (Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) (UA-2023-11-24-015021-a) Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі - Підприємство) повідомляє наступне:
Вибір технічних параметрів предмета закупівлі Підприємством проведено відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Будівельні матеріали. Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови» та наданих Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.10.2023 №053-11528 методичних рекомендацій «Тактильні смуги – доступність відкритих громадських просторів для людей із порушеннями зору».
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно до рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації.
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 13.01.2023 КП ШЕУ Печерського району, погодженого виділення коштів Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на закупівлю предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю у розмірі 18066083,00 грн. Відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 28.11.2023 №13 Підприємству додатково виділено кошти за КЕКВ 2210 у розмірі 35497839,00 грн. Довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 28.11.2023 №14 Підприємству додатково виділено кошти за КЕКВ 2210 у розмірі 6634190,00 грн.
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва під час проведення закупівлі UA-2023-11-24-015021-a, предметом закупівлі якої є тротуарна плитка (Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали), було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, а також дотримано вимог місцевих органів влади зокрема розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036.
Також зазначаємо про те, що відповідна інформація, щодо закупівлі була опублікована на інтернет-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/019E5529EFA55F3AC2258A71004C1E9C).
В разі виникнення додаткових питань, КП ШЕУ Печерського району готове сприяти з метою їх вирішення в найкоротший строк.
Номер:
7e8e62d39e3b4e30a20ef463d78f796a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 26.12.2023 № 21В та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e54a0cf977964d35a22a72e3c3035bf4
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
02.02.2024 13:57
Опис:
Строк дії договору від 26.12.2023 №21В продовжено відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 28.12.2023 КП ШЕУ Печерського району погодженого виділення коштів Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на закупівлю предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю у розмірі 71 171 779,00 грн.
Номер:
2a7f35c7955e4974af8f3fcd67791848
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 09:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
Аналізом інформації, розміщеної на вебсайті Уповноваженого органу встановлено, що опубліковані ДУ від 29.12.2023 №2, ДУ від 8.01.2024 №3, ДУ від 16.01.2024 №4 до договору від 26.12.2023 № 21В.
Надати ДУ №1 до договору від 26.12.2023 № 21В в разі її укладання.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f0b4542ffff44d398a15b86c17a7326e
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
02.02.2024 14:00
Опис:
Розглянувши запит на надання пояснень відповідно до моніторингу закупівлі предметом якої є: тротуарна плитка (Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) (UA-2023-11-24-015021-a) Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі - Підприємство) надає додаткову угоду №1 до договору від 26.12.2023 №21В.
Номер:
be804e2017214dfdae4ee059523f9db2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин укладено ДУ від 08.01.2024 № 3 до Договору від 26.12.2023 № 21В в частині збільшення обсягу, що не перевищує 20% суми Договору від 26.12.2023 № 21В.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
39557d5d6d3b4d279a0e0831784524fa
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
02.02.2024 14:01
Опис:
Збільшення обсягу, що не перевищує 20% суми договору від 26.12.2023 №21В здійснено відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер:
898c4414d5e64282b34dc9f8bf88bf43
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин укладено ДУ від 16.01.2024 № 4 до Договору від 26.12.2023 № 21В в частині повторного збільшення обсягу, що не перевищує 20% суми Договору від 26.12.2023 № 21В.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
15bdf34518154ff994e52dbafa0612f8
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
02.02.2024 14:06
Опис:
Додаткова угода №4 до договору від 26.12.2023 №21В щодо збільшення обсягу, що не перевищує 20% суми договору, здійснено відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Управління державної казначейської служби України в Печерському районі міста Києва (далі – УДКСУ Печерського району) не погодила реєстрацію даної додаткової угоди від 08.01.2024 №3 до договору від 26.12.2024 №21В у зв'язку з відсутністю в ній додатку «Специфікація».
У зв'язку з неможливістю скасування публікації додаткової угоди на електронних торгівельний майданчиках або додавання обґрунтування у вигляді документів про необхідність скасування публікації додаткової угоди через втрату її актуальності, уповноваженою особою Підприємства складено протокол про скасування публікації зазначеної додаткової угоди від 08.01.2024 №3. Через що зазначена додаткова угода перестала бути актуальною.
Відповідно до вимог УДКСУ Печерського району без посилання на діюче законодавство України, які зазначені вище, Замовником укладено додаткову угоду від 16.01.2024 №4 щодо збільшення обсягу, що не перевищує 20% суми договору від 26.12.2023 №21В в редакції УДКСУ Печерського району.
У зв'язку з неможливістю зняття з публікації додаткової угоди від 08.01.2024 №3, додатковій угоді від 16.01.2024 присвоєно номер 4.