-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
8 474 896.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 748.96 UAH
мін. крок: 1% або 84 748.96 UAH
Номер:
32977348cb594e5ba395b162097143c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 19:56 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 11.01.2024
№ 2-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-11-24-013700-a 24.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання додержання вимог законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення, абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливості № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі що досліджується) та абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 15.12.2023 № 23-06/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 б/н, реєстр пропозицій від 02.12.2023, протокол розкриття, вимога про усунення невідповідності, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.12.12.2023 б/н, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПМК-23» (далі – ТОВ «СПМК-23»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.12.2023 № 23-06/1217442 на загальну суму 8 360 713,20 грн. з ПДВ, додаткову угоду від 15.12.2023 №1, відповідь замовника на пояснення від 23.01.2024.
Моніторингом питання дотримання діючого законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановлюється Додатком № 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, зокрема передбачено наступне.
У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно із встановленою тендерною документацією формою.
Для цілей цієї закупівлі відповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій є спроможність Учасника підтвердити наявність зокрема, але не виключно: автомобілі бортові -2 (дві) одиниці, екскаватор одноковшевий – 1 (одна) одиниця, навантажувач одноковшевий – 1 (одна) одиниця, автогрейдер -1 (одна) одиниця, автогудронатор – 1 (одна) одиниця, коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий – (одна) одиниця, асфальтоукладник – 1 (одна) одиниця, віброущільнювач (віброплита) – 1 (одна) одиниця.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПМК-23» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно встановленою тендерною документацією формою вих. № 1 від 29 листопада 2023, в якій відображено 54 (п’ятдесят чотири) одиниці технічних засобів, обладнання, та документи які підтверджують наявність правових підстав щодо наявності або використання адміністративних та виробничих приміщень, обладнання, вантажних автомобілів чи механізмів, інформація про які зазначена у Довідці (файл-Додаток-1.Обладнання.pdf).
Однак на порушення вимог пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, ТОВ «СПМК-23» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт не підтверджено наявність у Учасника автогудронатора.
На порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливості № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі що досліджується) та абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «СПМК-23», як таку що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, згідно статті 16 цього Закону, а укладено з ним договір від 15.12.2023 № 23-06/1217442 на загальну суму 8 360 713,20 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:
05.02.2024 17:12 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 17:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департаментом міської інфраструктури Ужгородської міської ради 19.02.2024 р. подано до Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-013700-а.
Дата публікації:
20.02.2024 17:03
Дата відкриття провадження:
12.03.2024 15:00
Номер відкриття провадження:
260/1113/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу:
З метою виконання Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року, Департамент міської інфраструктури звернувся до ТОВ «СПМК-23» з пропозицією щодо розірвання договору від 15.12.2023 року № 23-06/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Однак ТОВ «СПМК-23» листом № 02 від 09.02.2024 року не погоджується з Висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року та не погоджується з розірванням укладеного за результатами проведеної закупівлі договору, оскільки ТОВ «СПМК-23» дотримано умови тендерної документації та надано у своїй тендерній пропозиції підтвердження щодо наявності у нього автогудронатора – до складу тендерної пропозиції було надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ 788438.
ТОВ «СПМК-23» додано до листа фото свідоцтва про реєстрацію ТЗ та фото гудронатора, та засвідчують, що загальний причіп марки ПАЛИЧ являє собою гудронатор, змонтований та обладнаний розпилювачем бітумної емульсії, укомплектований власною цистерною, силовим блоком, шлангами подачі бітумної емульсії, шлангами з вудкою та форсункою, шиною розпилення емульсії та пальником з редуктором, чим забезпечено виконання укладеним договірних зобов’язань.
Також слід зазначити, що згідно пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, зокрема передбачено наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно із встановленою тендерною документацією формою.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПМК-23» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно встановленою тендерною документацією формою вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, в якій відображено 54 (п’ятдесят чотири) одиниці технічних засобів, обладнання, та документи які підтверджують наявність правових підстав щодо наявності або використання адміністративних та виробничих приміщень, обладнання, вантажних автомобілів чи механізмів, інформація про які зазначена у Довідці (файл-Додаток-1.Обладнання.pdf).
На виконання вимог пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, ТОВ «СПМК-23» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, необхідних для виконання робіт підтверджено наявність у Учасника автогудронатора, інформація про який відображена під № 9 в Розділі 1 .Матеріально-технічна база(а саме машини та транспортні засоби): «№ 9 . Обладнання для ремонту доріг (ПАЛИЧ)».
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «СПМК-23» відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника.
За таких обставин, висновок про порушення Департаментом міської інфраструктури вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі, що досліджувалася) є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам.
Враховуючи вищезазначене, просимо розглянути дані заперечення та врахувати їх при прийнятті рішень за результатами моніторингу даної закупівлі (ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000082).
Дата публікації звіту:
12.02.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
06dda2b1116d4854a615085ccba6f16e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 07:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-11-24-013700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da8e3f9342434cb394c3ec22419c418b
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 17:51
Опис:
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2023 році Департаментом міської інфраструктури Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до Кошторисних норм України, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 № 281.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Кроть Андрій Станіславович та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення XLV сесії міської ради VIIІ скликання від 28.09.2023 р. № 1461 та рішення XLVІІ сесії міської ради VIIІ від 16.11.2023 р. № 1537 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Номер:
ee34fa752c014a4691a3fdcda9fca161
Назва:
Обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу
Дата опублікування:
12.02.2024 17:14
Опис:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу:
З метою виконання Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року, Департамент міської інфраструктури звернувся до ТОВ «СПМК-23» з пропозицією щодо розірвання договору від 15.12.2023 року № 23-06/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Однак ТОВ «СПМК-23» листом № 02 від 09.02.2024 року не погоджується з Висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року та не погоджується з розірванням укладеного за результатами проведеної закупівлі договору, оскільки ТОВ «СПМК-23» дотримано умови тендерної документації та надано у своїй тендерній пропозиції підтвердження щодо наявності у нього автогудронатора – до складу тендерної пропозиції було надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ 788438.
ТОВ «СПМК-23» додано до листа фото свідоцтва про реєстрацію ТЗ та фото гудронатора, та засвідчують, що загальний причіп марки ПАЛИЧ являє собою гудронатор, змонтований та обладнаний розпилювачем бітумної емульсії, укомплектований власною цистерною, силовим блоком, шлангами подачі бітумної емульсії, шлангами з вудкою та форсункою, шиною розпилення емульсії та пальником з редуктором, чим забезпечено виконання укладеним договірних зобов’язань.
Також слід зазначити, що згідно пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, зокрема передбачено наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно із встановленою тендерною документацією формою.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПМК-23» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно встановленою тендерною документацією формою вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, в якій відображено 54 (п’ятдесят чотири) одиниці технічних засобів, обладнання, та документи які підтверджують наявність правових підстав щодо наявності або використання адміністративних та виробничих приміщень, обладнання, вантажних автомобілів чи механізмів, інформація про які зазначена у Довідці (файл-Додаток-1.Обладнання.pdf).
На виконання вимог пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, ТОВ «СПМК-23» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, необхідних для виконання робіт підтверджено наявність у Учасника автогудронатора, інформація про який відображена під № 9 в Розділі 1 .Матеріально-технічна база(а саме машини та транспортні засоби): «№ 9 . Обладнання для ремонту доріг (ПАЛИЧ)».
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «СПМК-23» відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника.
За таких обставин, висновок про порушення Департаментом міської інфраструктури вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі, що досліджувалася) є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам.
Враховуючи вищезазначене, просимо розглянути дані заперечення та врахувати їх при прийнятті рішень за результатами моніторингу даної закупівлі (ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000082).