• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)

Завершена

2 409 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 093.36 UAH
Номер: 552b58d236db4c0ab3feb777ec43daf3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 15.01.2024 16:01 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.01.2024 № 5-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.01.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.01.2024 № 5-З Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2023-11-24-011632-a 24.11.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛІСКИ-БУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особу, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Полігон» Володимирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.11.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ЛІСКИ-БУД» (далі – ПП «ЛІСКИ-БУД»); протокол уповноваженої особи Замовника від 05.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.12.2023 № 25112023/623; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 23.01.2023 та 26.01.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: «Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги)». Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції у файлі «003Статут.pdf» надав статут ПП «ЛІСКИ-БУД», який на першій сторінці містить запис про затвердження статуту засновником підприємства Полянською О.П. (рішення від 27.02.2019 № 1) та на десятій сторінці містить запис приватного нотаріуса Володимир-Волинського районного нотаріального округу Волинської області про надання послуги щодо засвідчення справжності підпису Полянської О.П., що зареєстровано в реєстрі за № 314. Разом з тим, наданий статут ПП «ЛІСКИ-БУД» не містить підтвердження його державної реєстрації. Зокрема, статут не містить відмітки органу державної реєстрації та в складі тендерної пропозиції відсутній опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Період усунення порушень: 30.01.2024 15:29 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2024 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)». Особу, якою допущено порушення, притягнено до дисциплінарної відповідальності (скан-копія наказу додається).
Дата публікації звіту: 05.02.2024 12:46

Запити/Пояснення