• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (CPV) (Лот №1 - Патоморфологічні дослідження. Лот №2 – Імуногістохімічні (включаючи Патоморфологічні дослідження V категорії складності), онкогематологічні та мікробіологічні дослідження

Завершена

3 712 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 376.28 UAH
Номер: d7a16d335f1a418aa4fe09868a21285d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.01.2024 22:18 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17. UA-2023-11-24-010231-a 24.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178, частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту №2 ТОВ «ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРЛАБ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерних пропозицій КНП «Тернопільське обласне патолого анатомічне бюро» Тернопільської обласної ради; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції КНП «Тернопільське обласне патолого анатомічне бюро» Тернопільської обласної ради за Лотом №1; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-24-010231-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 №97, тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Тернопільське обласне патолого анатомічне бюро» Тернопільської обласної ради (далі – КНП «Тернопільське обласне патолого анатомічне бюро» Тернопільської обласної ради, учасник, переможець) за Лотом №1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРЛАБ» (далі – ТОВ «ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРЛАБ», учасник, переможець) за Лотом №2; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 06.12.2023, договір про закупівлю від 12.12.2023 №595 на загальну суму 1 090 000,00 грн за Лотом №1, договір про закупівлю від 12.12.2023 №594 на загальну суму 2 430 500,00 грн за Лотом №2; пояснення Замовника, отримані 02.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За результатом проведеного моніторингу установлено, що на порушеннями вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178, частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тендерна документація не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, вимогами Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). На виконання вищевказаних вимог, Учасником ТОВ «ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРЛАБ» в тендерній пропозиції надано договори від 12.10.2023 №1/2023 та 12/2023 укладені з ПП «Медичний центр Благовіст-плюс» та ТОВ «ТІНМЕД», відповідно. Підпунктом 1.1 договорів передбачена наявність Додатку №1 (Прайс-лист), одночасно, підпунктом 9.4 цих договорів передбачено, що всі додаткові угоди та додатки є невід’ємними частинами договору. Проте, у складі тендерної пропозиції не міститься додатків до договорів від 12.10.2023 №1/2023 та 12/2023, які є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРЛАБ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 22.02.2024 17:10 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 17:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2024-01-29-000083 на закупівлю ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (CPV) (Лот №1 - Патоморфологічні дослідження. Лот №2 – Імуногістохімічні (включаючи Патоморфологічні дослідження V категорії складності), онкогематологічні та мікробіологічні дослідження ) повідомляємо наступне: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-010231-a щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою детально проаналізовано висновок моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧННО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та взято до уваги зауваження викладені у висновку , вжито заходів щодо недопущення таких помилок ( в майбутньому при формуванні тендерної документації та розгляді тендерних пропозицій учасників торгів ретельно перевіряти їх на відповідність умовам тендерної документації ), заплановано пройти онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні Закону України « Про публічні закупівлі », Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями ) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Уповноважена особа , зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 28.02.2024 15:31

Запити/Пояснення