• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

17 150 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 000.00 UAH
Номер: 2221a1b9f90846e881128ff24d27b5fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.12.2023 17:00 - 18.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.12.2023 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-11-24-008691-a 24.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень)законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 № 82, (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, запитання до процедури та відповіді, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КРАТОС ПЛЮС» (далі – ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 06.12.2023 № 87 про визначення переможцем ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС», вимога про усунення невідповідностей до 17:03 год. 06.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2023, договір підряду від 12.12.2023 № 21-Б, укладений Замовником з ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС», додаткова угода до Договору від 19.12.2023 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.12.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 08.01.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з абзацом восьмим пункту 28 Особливостей: «У тендерній документації зазначаються: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами». Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте, згідно з останнім абзацом додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, зведеної довідки з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Наявність даної вимоги Замовник обґрунтовує тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів, доступ до інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, є обмеженим. Разом з тим, пунктом 8 таблиці додатку 3 до тендерної документації для переможця торгів на виконання вимоги підпункту 8 пункту 47 Особливостей Замовником передбачено наступне: «Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Посилання розміщення інформації: https://kap.minjust.gov.ua/ services», що суперечить вищезазначеній вимозі Замовника про надання переможцем процедури закупівлі зведеної довідки з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Водночас, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що містить реєстраційний запис, дату реєстрації, номер справи, дату винесення ухвали, назва/ПІБ боржника, стан провадження тощо, доступний на офіційному державному веб-порталі «Дія» за посиланням https://data.gov.ua/dataset/78531b7b-e0b1-489f-9924-64144faa7abd. Разом з тим, дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про перебування юридичної особи в процесі провадження у справі про банкрутство, санації є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або містяться у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, з огляду на вищезазначене, Замовником порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з умовами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Також, Замовником передбачено, що гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС» надано гарантію від 28.11.2023 № G1123/2710. Проте, в порушення вимог тендерної документації, пункт 4 наданої гарантії не відповідає вимогам, встановленим пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, оскільки банківська гарантія містить інші вимоги крім тих, що встановлені Замовником, зокрема: «Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією». Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 17:03 год. 06.12.2023, не включено вищезазначені невідповідності та не надано ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.01.2024 12:17 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 12:17

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 01.02.2024 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-008691-a.
Дата публікації: 01.02.2024 16:58
Дата відкриття провадження: 02.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 620/1773/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У результаті проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-24-008691-a «Капітальний ремонт зовнішніх стін приміщень навчального та спального корпусів з утепленням та облаштуванням зовнішніх укосів та системи водостоку Комунального закладу «Чернігівський ліцей» Чернігівської обласної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 50 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» виявлено, що замовником порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення. 1. Щодо вимоги надати зведену довідку з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей Абзацом сімнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є ОБМЕЖЕНИМ на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Норма абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей не є імперативною (тобто такою, яка вимагає беззастережного виконання), оскільки її виконання можливе, коли доступ до інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, є вільним, а у випадку, коли на момент оприлюднення оголошення доступ до такої інформації є обмеженим, тоді її виконання є неможливим. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до указу Президента України від 24.02.2022 № 364 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно- комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. У зв`язку з цим, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено. Доступ до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, закритий на період воєнного стану. На сьогодні на офіційному сайті Міністерства юстиції України в розділі «Отримання відомостей з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, у разі відсутності доступу до онлайн сервісу» (посилання https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu) розміщено інформацію, що з 21.06.2022 через відсутність доступу до онлайн-сервісу з надання інформаційних довідок відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна отримати у формі інформаційного листа на електронний або письмовий запит до Міністерства юстиції чи його міжрегіонального управління за місцезнаходженням суб’єкта, про який потрібна інформація (наказ Мін’юсту від 16.06.2022 № 2513/5). Оскільки інформація надається на письмовий запит, наявність можливості отримати інформацію з реєстру таким чином не робить відповідну інформацію відкритою і публічною. У висновку моніторингу зазначено про те, що Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що містить реєстраційний запис, дату реєстрації, номер справи, дату винесення ухвали, назва/ПІБ боржника, стан провадження тощо, доступний на офіційному державному веб-порталі «Дія» за посиланням https:// data.gov.ua/dataset/78531b7be0b1-489f-9924-64144faa7abd. На сайті «Дія» дійсно є можливість запиту до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, проте механізм пошуку по запиту за конкретним суб’єктом господарювання до кінця не реалізований. За будь-яких умов основним є те, що Особливості містять чітке формулювання - якщо доступ до інформації, яка міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, є ОБМЕЖЕНОЮ на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів, то замовник має право вимагати документального підтвердження такої інформації. При цьому у Особливостях відсутня будь-яка конкретизація, що доступ до інформації може бути доступним за допомогою інших сервісів, окрім тих, які визначені як офіційні реєстри відповідно до діючого законодавства. Факт наявності самого обмеження доступу до інформації (обмеженості доступу до реєстрів у період воєнного стану, який і по сьогодні в Україні не припинений), є загальновідомим і доказування не потребує. Наявність такого обмеження доступу у поєднанні зі змістом пункту 28 Особливостей фактично надає Замовнику право самостійно визначати умови підтвердження учасниками інформації, доступ до якої обмежений. Викладене вище свідчить про те, що доступ для Замовника до інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, фактично є обмеженим, тому вимога Замовника про надання переможцем процедури закупівлі довідки з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає вимогам законодавства по публічні закупівлі, зважаючи на обмеження, які діють в умовах воєнного стану, а порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у даному випадку відсутні. 2. Щодо банківської гарантії На виконання пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «БВФ «КРАТОС ПЛЮС» надано банківську гарантію від 28.11.2023 №G1123/2710, в якій містяться пункти 3-4 наступного змісту: 4. Строком дії Гарантії є період з дати початку дії Гарантії до дати закінчення дії Гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.». Зміст цих пунктів дослівно цитує обставини повернення та неповернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Зі змісту цих пунктів зрозуміло, що гарантія свідчить про обов’язок Гаранта – установи банку, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, чим повністю дотримано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Окрім того, форма наданої гарантії від 28.11.2023 №G1123/2710 повністю відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Тому стверджувати, що надана учасником банківська гарантія має якісь невідповідності, ні у Замовника, ні у органу фінансового контролю підстав немає. Враховуючи вищевикладене, у Замовника не було підстав для надання учаснику можливості виправляти невідповідності, відповідно порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей у даному випадку відсутні, а висновки моніторингу є необґрунтованими.
Дата публікації звіту: 26.01.2024 16:41

Запити/Пояснення