-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тепломережі котельні в с. Дівички вул. Артилеристів, 22, Бориспільського району, Київської області (код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Завершена
6 103 063.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 030.64 UAH
мін. крок: 1% або 61 030.64 UAH
Номер:
3b403c1a4a8b49b59af8ce5403bfbb26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
27.12.2023 16:40 - 18.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 № 350
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-24-008441-a 24.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, пункту 43 Особливостей № 1178, пункту 17 Постанови № 668. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити договірну ціну (Додаток № 1) та кошторисну документацію на виконання робіт (Додаток № 2), які відповідно до п. 13.4 Договору від 12.12.2023 № 12/23 є його невід’ємними частинами та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 07.11.2023 № 1205 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 № 20 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2023 № 22, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2023, договір від 12.12.2023 № 12/23 (далі – договір № 12/23), додаткова угода від 25.12.2023 № 1 (далі – ДУ № 1), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.12.2023 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» з остаточною ціною пропозиції 5 223 573,60 грн(з ПДВ), ФОП Синявська Олена Олександрівна з остаточною ціною пропозиції 5 323 574,00грн (з ПДВ),ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА РОСТБУД» з остаточною ціною пропозиції 5 423 576,00грн (з ПДВ).
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО»з ціною пропозиції 5 223 573,60 грн(з ПДВ). Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII ТД повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить вимог відповідно до частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Також моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» умовам ТД. Так, відповідно до частини 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановив вимогу про те, що учасник повинен надати довідку за формою № 2, з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі кваліфікованих працівників, які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт. Обов’язкова наявність в учасника головного інженера або інженера з охорони праці та надати копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та пожежної безпеки. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації у складі тендерної пропозиції Переможець надав довідку, в якій вказана інформація щодо наявності в ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» працівників відповідної кваліфікації, зокрема Усика Віктора Григоровича – головного інженера. Проте, у складі пропозиції не надано копії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та пожежної безпеки головного інженера Усика Віктора Григоровича. Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимоги, встановлені частиною 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Крім того, перевіркою своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовником, договір від 12.12.2023 № 12/23 було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.12.2023, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині перевищення триденного терміну оприлюднення договору про закупівлю з усіма додатками до нього з дня його укладення. Також, в ході перевірки встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено договірну ціну (Додаток № 1) та кошторисну документацію на виконання робіт (Додаток № 2), які відповідно до п. 13.4 договору від 12.12.2023 № 12/23 є його невід’ємними частинами, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що календарний графік виконання робіт в додатковій угоді від 25.12.2023 № 1 до договору № 12/23 містить лише дати початку та закінчення робіт, без зазначення всіх видів (етапів, комплексів) передбачених договором, що не відповідає вимогам пункту 17 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
19.01.2024 14:54 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2024 14:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день .Згідно виявлених порушень надаємо документи для їх усунення .
Дата публікації звіту:
23.01.2024 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
bdc14741b311412db32e768c5fc7f29a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.12.2023 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тепломережі котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-24-008441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7b98a5ee2b3246e0a92224d88486296b
Назва:
Наказ ,акт обстеження ,кошторис об'єкта будівництва
Дата опублікування:
29.12.2023 15:56
Опис:
17 листопада 2022 року наказ 96а про затвердження кошторисної документації обєкта будівництва по вул.Артилеристів,22 с.Дівички Бориспільського р-н.Київської обл.