• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тепломережі котельні в с. Дівички вул. Артилеристів, 22, Бориспільського району, Київської області (код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )

Завершена

6 103 063.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 030.64 UAH
Номер: 3b403c1a4a8b49b59af8ce5403bfbb26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.12.2023 16:40 - 18.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2023 № 350 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-11-24-008441-a 24.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, пункту 43 Особливостей № 1178, пункту 17 Постанови № 668. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити договірну ціну (Додаток № 1) та кошторисну документацію на виконання робіт (Додаток № 2), які відповідно до п. 13.4 Договору від 12.12.2023 № 12/23 є його невід’ємними частинами та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 07.11.2023 № 1205 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2023 № 20 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2023 № 22, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2023, договір від 12.12.2023 № 12/23 (далі – договір № 12/23), додаткова угода від 25.12.2023 № 1 (далі – ДУ № 1), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.12.2023 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» з остаточною ціною пропозиції 5 223 573,60 грн(з ПДВ), ФОП Синявська Олена Олександрівна з остаточною ціною пропозиції 5 323 574,00грн (з ПДВ),ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА РОСТБУД» з остаточною ціною пропозиції 5 423 576,00грн (з ПДВ). Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО»з ціною пропозиції 5 223 573,60 грн(з ПДВ). Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII ТД повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить вимог відповідно до частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Також моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» умовам ТД. Так, відповідно до частини 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановив вимогу про те, що учасник повинен надати довідку за формою № 2, з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі кваліфікованих працівників, які будуть залучені безпосередньо до виконання робіт. Обов’язкова наявність в учасника головного інженера або інженера з охорони праці та надати копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та пожежної безпеки. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації у складі тендерної пропозиції Переможець надав довідку, в якій вказана інформація щодо наявності в ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» працівників відповідної кваліфікації, зокрема Усика Віктора Григоровича – головного інженера. Проте, у складі пропозиції не надано копії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та пожежної безпеки головного інженера Усика Віктора Григоровича. Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимоги, встановлені частиною 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Крім того, перевіркою своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовником, договір від 12.12.2023 № 12/23 було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.12.2023, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині перевищення триденного терміну оприлюднення договору про закупівлю з усіма додатками до нього з дня його укладення. Також, в ході перевірки встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено договірну ціну (Додаток № 1) та кошторисну документацію на виконання робіт (Додаток № 2), які відповідно до п. 13.4 договору від 12.12.2023 № 12/23 є його невід’ємними частинами, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що календарний графік виконання робіт в додатковій угоді від 25.12.2023 № 1 до договору № 12/23 містить лише дати початку та закінчення робіт, без зазначення всіх видів (етапів, комплексів) передбачених договором, що не відповідає вимогам пункту 17 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 19.01.2024 14:54 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 14:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день .Згідно виявлених порушень надаємо документи для їх усунення .
Дата публікації звіту: 23.01.2024 11:43

Запити/Пояснення