-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення. ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначені у Тендерній документації та додатках до неї
Завершена
1 110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 550.00 UAH
Номер:
5c02cc32c07143b2a0ec7b35002130dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 10:16 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 Одеса № 32
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2024 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9 UA-2023-11-24-002665-a 24.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 17» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.11.2023 № 527, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Василенка Сергія Анатолійовича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.12.2023 № 544, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 04.12.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг від 11.12.2023 № 527, пояснення та документи, отримані 10.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 18:06 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 18:06
Запити/Пояснення
Номер:
6051d8c88fad439896b7b1cf510f08eb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2a7dd99ed2147748a316e93aa0715cd
Назва:
Пояснення в межах моніторингу UA-M-2024-02-06-000008 ● 5c02cc32c07143b2a0ec7b35002130dc за процедурою закупівлі UA-2023-11-24-002665-a
Дата опублікування:
10.02.2024 12:36
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі –Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту на пояснення надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-24-002665-a (далі – Закупівля).
1. Під час оголошення процедури Закупівлі Замовником було сформовано обґрунтування якісних характеристик предмета закупівль на підставі положень «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27 серпня 2000 року №20 ДСТУ 201-04-96 „Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови”, ДСТУ 2375-94, ГОСТ 12.2.084-82, ГСТУ 2320-93, ДСП 201-97, ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, санітарні правила пристрою, устаткування і змісту пралень № 979-72, а також технологічним процесам (інструкціям), передбаченим для даного виду послуг, інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я № 293 від 30.04.2014 та інших нормативно-правових актів, з урахуванням особливостей роботи закладу та потреб Замовника. Обґрунтування очікувану вартість по Закупівлі здійснювалось на підставі аналізу комерційних пропозицій отриманих до оголошення процедури закупівлі Замовником – протягом листопада 2023 року (ТОВ ФІРМА "КОЛІР" – 41,00 грн. за 1 кг., ФОП ОХРІМЕНКО М.В. – 40,00 грн. за 1 кг., ФОП ЕСАУЛОВА Н.А. – 37,00 грн. за 1 кг.), за якими ціна за 1 кг. послуги з прання і сухого чищення склала найменшу ціну з запропонованих учасниками ринку зазначених послуг у м. Харкові – 37,00 грн. Обґрунтування розміру витрат Замовника на Закупівлю обґрунтовується розміром планової потреби обсягу послуг закладу на 2024 рік за обґрунтованою очікуваною вартістю.
Для підтвердження вищезазначеної інформації до пояснень додаються:
- копії пропозицій співпраці (комерційних пропозицій) ФОП ЕСАУЛОВА Н.А., ФОП ОХРІМЕНКО М.В., ТОВ ФІРМА "КОЛІР".
2. Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприемців та громадських формувань Замовник реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне підприємство (далі - КНП).
Враховуючи вищевикладене Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів та на даний час Замовник, як КНП має статус лише одержувача бюджетних коштів, не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».