• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

5 689 114.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 445.57 UAH
Номер: e65dddecf8c9427fb5b8e3553489d83d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.03.2024 21:49 - 26.03.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.03.2024 № 36 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.03.2024 № 36 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-11-23-018053-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710 , надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю: Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) (далі – Тендерна документація), затверджену Рішенням Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі- Замовник) від 23.11.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" (далі – ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 05 грудня 2023 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від 06 грудня 2023 року №1/06122023,, повідомлення про намір укласти договір від 06 грудня 2023 року, договір про закупівлю №981 від 13 грудня 2023 року (далі – Договір), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 06 березня 2024 року та від 08 березня 2024 року.
Період усунення порушень: 18.03.2024 16:15 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.03.2024 16:15

Запити/Пояснення