-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
5 689 114.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 445.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 445.57 UAH
Номер:
e65dddecf8c9427fb5b8e3553489d83d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 21:49 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-11-23-018053-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710 , надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю: Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) (далі – Тендерна документація), затверджену Рішенням Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі- Замовник) від 23.11.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" (далі – ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 05 грудня 2023 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від 06 грудня 2023 року №1/06122023,, повідомлення про намір укласти договір від 06 грудня 2023 року, договір про закупівлю №981 від 13 грудня 2023 року (далі – Договір), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 06 березня 2024 року та від 08 березня 2024 року.
Період усунення порушень:
18.03.2024 16:15 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
b53e582bc8604035b1db2f3d99296d12
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-018053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно пункту 2 «Строк укладання договору про закупівлю» Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації передбачено: «..Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зокрема передбачено: «..Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:… проект календарного графіку виконання робіт».
Учасником - ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", в складі тендерної пропозиції 30.11.2023 року надано календарний графік виконання робіт (файл 35-Календарний_графік_виконання_робіт.pdf).
За результатами процедури закупівлі укладено договір №981 від 13 грудня 2023 року, в пункті 6.3 Договору зокрема вказано «..Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник під час підписання договору затверджує підготований Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт».
При порівнянні календарного графіку виконання робіт, наданого в складі тендерної пропозиції Учасника з календарним графіком виконання робіт, що міститься у Додатку №1 до договору №981 від 13 грудня 2023 року наявні розбіжності в строках виконання робіт по графі «Термін виконання 2023р. грудень» та «Термін виконання 2024 р. Січень».
Яким чином Замовником, відповідно до пункті 6.3 договору №981 від 13 грудня 2023 року, доведені Підряднику строки виконання етапів (видів, обсягів) робіт до укладення цього Договору?
З яких причин Замовником укладено договір про закупівлю №981 від 13 грудня 2023 року, в якому календарний графік виконання робіт, що міститься у Додатку №1 до договору №981 від 13 грудня 2023 року не відповідає календарному графіку виконання робіт, що є у тендерній пропозиції Учасника закупівлі- ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bbb739a42ccb4d4da256a6d276af3550
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 16:17
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-018053-a), надаємо наступні пояснення.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені відповідно до розробленної та затвердженої в установленому порядку Проектно-кошторисної документації на зазначені роботи, яка отримала позитивний висновок експертної організації.
Очікувана вартість розрахована виходячи з проектної вартості робіт та з врахуванням пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Інформація відповідно по пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайт за посиланням https://lv.npu.gov.ua/.
2. Відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
зведений кошторисний розрахунок;
пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
проект календарного графіку виконання робіт.
Так, учасником ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", який в подальшому визнаний переможцем, у складі тендерної пропозиції подано усі вищезазначені документи, в томі числі і проєкт календарного план виконання робіт.
Варто зазначити, що в тендерній документації зазначено «проєкт календарного графіку» оскільки на етапі процедури закупівлі «подання пропозиції» учасник не має інформації та він не може гіпотетично передбачити ряд важливих та не залежних від нього умов, які впливають на змістове наповнення документу, а саме: коли закінчиться закупівля, як довго вона буде тривати, чи буде у Замовника наявне фінансування, тощо. Даний перелік не є вичерпним та не залежить від учасника. Отже, зазначені в проєкті календарного графіку строки не завжди можуть відповідати фактичним строкам, оскільки не відомо дату закінчення процедури закупівлі і дату укладення договору.
Звертаємо увагу, що в Додатку 3 «Проєкт договору» міститься Примітка, де зазначено, що додатки до договору формуються та погоджуються перед підписанням договору лише з переможцем процедури закупівлі.
Щодо питання «Яким чином Замовником, відповідно до пункті 6.3 договору №981 від 13 грудня 2023 року, доведені Підряднику строки виконання етапів (видів, обсягів) робіт до укладення цього Договору» зазначаємо.
Після завантаження в системі Прозорро переможцем торгів усіх необхідних документів, що мають бути надані на підтвердження вимог п 47 Постанови 1178, Замовником було запрошено в ГУНП у Львівській області директора ТОВ "ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" (далі - Підрядника) для погодження та виконання етапів (видів, обсягів) робіт, та в подальшому формування та затвердженням Додатків до договору та після цього підписання договору підряду.
Таким чином, календарний план, який наявний в складі договору №981 від 13 грудня 2023 року та був погоджений сторонами перед укладенням договору, є конкретизований, оскільки Сторони розуміли орієнтовний початок робіт, була врахована інформація щодо наявного фінансування робіт вкінці року, погодніх умов, що має значення при виконанні такого виду робіт. Строк виконання робіт, що є істотною умовою договору про закупівлю не був змінений та не відрізняється від змісту ані тендерної пропозиції ані тендерної документації.
Номер:
d2964d5d5cb544ee9a73a2b6ec29148c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2024 19:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-018053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно пунктів 1 та 2 частини 1 таблиці 1 Додаток 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації передбачено: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування згідно Форми 1 2.Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Учасником в складі тендерної пропозиції оприлюднено Відомість про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих№1 від 27.11.2023 року (файл 1-Обладнання.pdf) та підсумкову відомість ресурсів (файл 33-Зведений, відомість, пояснювальна, дефектні.pdf ). При порівнянні інформації у вказаних документах, встановлено відсутність у Відомість про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих№1 від 27.11.2023 року фарборозпилювачів ручних, перфораторів електричних.
Яким чином Учасник підтвердив наявність у нього машин, механізмів, обладнання, передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі?
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c23a3f079586459bae26153a25484b0d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.03.2024 15:32
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі Капітальний ремонт гаражів Яворівського РВП ГУНП у Львівській області за адресою: вул. Івана Франка, 16, м. Яворів, Львівської області за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-018053-a), надаємо наступні пояснення.
Відповідно пунктів 1 та 2 частини 1 таблиці 1 Додаток до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування згідно Форми 1. В даній довідці мала бути вказана Учасником інформація щодо наявності у нього машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів) .
Інформація щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази для виконання робіт подана Учасником у тендерній пропозиції у файлі «Обладнання». Згідно даної інформації серед наявного обладнання та матеріально-технічної бази Замовником встановлено наявність у Учасника фарбопульту електричного Dnipro-M SH-90 та перфоратора Bosh GBH 2-20 D . Оскільки дане обладнання має набагато більший функціонал та спектр дії, що дає можливості для застосування для різних видів робіт, для Замовника не було додаткової потреби підтверджувати наявність фарборозпилювачів ручних та перфораторів електричних, що зазначені у розділі ІІ «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат», що запропоновані програмою для відповідної розцінки робіт.
Окремої вимоги щодо відповідності усіх машин, механізмів та обладнання, які передбачені у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів) не було .Учасник мав підтвердити наявність у нього машин, механізмів, обладнання, що будуть передбачені у відомості ресурсів лише у разі потреби.
Таким чином учасник в повній мірі виконав вимогу про надання інформації в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, яка буде використовуватись під час виконання умов договору. Підстави невідповідності інформації відсутні.