• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, за адресою: вулиця Шевченка, буд.9А, с. Терешки, Полтавський район, Полтавська область

Завершена

4 817 838.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 089.19 UAH
Номер: c17fd01c1d5047f9a4ac1fbf175cc1fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-11-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.01.2024 12:45 - 03.02.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2024 №2-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 січня 2024 року № 2-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2023-11-23-017366-a від 23.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, внесеною Постановою № 1205, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та своєчасніcть їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2023 № 1205 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 1205), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та своєчасніcть їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-23-006100-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 23.11.2023 № 60; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «Екобудбезпека» від 23.12.2023, 26.12.2023 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 24.12.2023 та від 27.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Марк Строй» (далі - ТзОВ «Марк Строй»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.12.2023 № 65; повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023; договір про закупівлю робіт від 12.12.2023 № 289.12/23 (далі – Договір № 289.12/23); додаткова угода до Договору № 289.12/23 від 28.12.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору № 289.12/23 від 28.12.2023; пояснення Замовника, надані разом із документами 24.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 30.01.2024 11:02 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2024 11:02

Запити/Пояснення