-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, за адресою: вулиця Шевченка, буд.9А, с. Терешки, Полтавський район, Полтавська область
Завершена
4 817 838.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 089.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 089.19 UAH
Номер:
c17fd01c1d5047f9a4ac1fbf175cc1fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 12:45 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 №2-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 11 січня 2024 року № 2-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-23-017366-a від 23.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, внесеною Постановою № 1205, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та своєчасніcть їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2023 № 1205 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 1205), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та своєчасніcть їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-23-006100-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 23.11.2023 № 60; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «Екобудбезпека» від 23.12.2023, 26.12.2023 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 24.12.2023 та від 27.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Марк Строй» (далі - ТзОВ «Марк Строй»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.12.2023 № 65; повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023; договір про закупівлю робіт від 12.12.2023 № 289.12/23 (далі – Договір № 289.12/23); додаткова угода до Договору № 289.12/23 від 28.12.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору № 289.12/23 від 28.12.2023; пояснення Замовника, надані разом із документами 24.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.01.2024 11:02 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
8a5c9855617c4c76b3e715b1645c369c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, за адресою: вулиця Шевченка, буд.9А, с. Терешки, Полтавський район, Полтавська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-017366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Поясніть, яким чином учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРК СТРОЙ» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості 2 (двох) малярів та 2 (двох) штукатурів (всього 4 особи), якщо у наданій учасником довідці від 28.11.2023 Вих. № 11/44 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник зазначив лише 2 особи - Воронін Андрій Васильович та Жиленко Андрій Сергійович, котрі є малярами і водночас штукатурами?
4. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «МАРК СТРОЙ», який не надав скан-копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій) відповідно до вимог Додатку № 2 (Таблиця № 3) тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
11a15c430b3741dbbf92cf77b66c9b0b
Назва:
Пояснення щодо питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, за адресою: вулиця Шевченка, буд.9А, с. Терешки, Полтавський район, Полтавська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-017366-a)
Дата опублікування:
24.01.2024 10:34
Опис:
Відповідь щодо питань прикріплена окремим файлом з додатками у форматі word та pdf