-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез))
Завершена
3 072 121.00
UAH без ПДВ
Номер:
08274908a1ad41d9b6161db441a428be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 12:49 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 32. UA-2023-11-23-017008-a, 23.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-11-23-008486-a ); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; опубліковане обгрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178; опублікований договір від 23.11.2023 №346; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо проведеної Замовником закупівлі UA-2023-10-27-011520-а; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
22.03.2024 16:22 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
38de01a0cd0044d5b0fa7674109cf913
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-23-017008-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з долученням відповідного документального підтвердження).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх поставки саме комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради», з яким укладений договір про закупівлю від 23.11.2023 № 346 (далі – Договір № 346) без використання електронної системи закупівель?
Замовником в оприлюдненому обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів вказано, що закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b5c7addb01dc454398df2099d611f9fc
Назва:
Пояснення до отриманого запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в межах проведення моніторингу закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез))
Дата опублікування:
06.03.2024 18:12
Опис:
Відповідно до отриманого запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в межах проведення моніторингу закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез)), опублікованої в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-017008-a, надаємо пояснення на задані запитання.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з долученням відповідного документального підтвердження).
Щодо обґрунтування обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Лікарнею при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275 (має виключно рекомендаційних характер).
Один з чисельних описаних методів визначення очікуваної вартості є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги).
Відповідальною особою Лікарні попередньо було проведено аналіз ринку, зокрема, було проведено моніторинг цін на аналогічний товар шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товару , яка міститься у відкритих джерелах.
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням безперебійної діяльності та потреби замовника, за попередній період та згідно з діючими цінами, а також на основі аналізу комерційних пропозицій /цінових пропозицій постачальників України шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет). Замовником використовувались нижченаведені актуальні посилання: https://bloodcentre.ucoz.ua; https://blood-center.org.ua
крім того враховуючи що загалом суб’єкти які реалізують компоненти крові не зазначають вартості ціни досліджень, на відкритих ресурсах, вартість досліджень з’ясовувалась шляхом телефонних дзвінків до відповідних суб’єктів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що КНП «ВОДКЛ ВОР» є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги третинної (високоспеціалізованої), вторинної (спеціалізованої) та первинної медичної допомоги, в тому числі стаціонарної, поліклінічної (консультативної) і виїзної медичної допомоги, паліативної медичної допомоги, медичної реабілітації дитячому населенню області та інших регіонів (від 0-18 років) в порядку встановлених законодавством України.
Закупівлю НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез)) було оголошено відповідно до службової записки відповідальної особи.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості компонентів донорської крові визначені з урахуванням реальних потреб лікарні та оптимального співвідношення ціни та якості, а саме в результаті зібраної потреби, враховані всі особливості пацієнтів, що потребують компоненти донорської крові з усіх структурних підрозділів Лікарні, які задіяні в наданні медичної допомоги. Адже відомо що кров , яка отримана під час донації та перероблена шляхом розділення на складові, такі як еритроцити, тромбоцити, плазма, які в свою чергу мають лікувальну здатність і призначені для застосування при конкретних захворюваннях. Донації крові та її компонентів (еритроцитів, тромбоцитів, плазми) підтримують широкий спектр необхідних, часто життєво важливих, способів лікування захворювань та життєво необхідні пацієнтам для яких їхнє застосування – єдиний можливий вид лікування.
Компоненти крові мають не вичерпний перелік використання , наприклад:
- Еритроцити - важкі кровотечі, що призводять до анемії, ускладнення при хірургічних утручаннях, пологах, травми, онкологічні захворювання;
- Тромбоцити - важкі кровотечі, викликані дефіцитом тромбоцитів, лейкемія, онкологічні захворювання, патологія кісткового мозку;
- Плазма - використовується для пацієнтів з дефіцитом факторів згортання крові;
- Кріопреципітат - Гемофілія, хвороба Віллебранда.
Компоненти крові потрібні для дітей, які потрапляють в аварії, або оперуються планово чи ургентно, є ліками для пацієнтів, які хворіють на рак крові.
Отже , вчасне отримання необхідної кількості та якості компонентів донорської крові сприяє наданню повноцінної медичної допомоги пацієнтам нашої Лікарні згідно Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеному з Національною службою здоров’я України, в тому числі за напрямками надання медичної допомоги: пакет №3 - «Хірургічні операції дорослим і дітям у стаціонарних умовах», пакет №4 - «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій», пакет №38 - «Лікування та супровід дорослих та дітей з гематологічними та онкогематологічними захворюваннями в амбулаторних та стаціонарних умовах».
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх поставки саме комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради», з яким укладений договір про закупівлю від 23.11.2023 № 346 (далі – Договір № 346) без використання електронної системи закупівель? Замовником в оприлюдненому обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів вказано, що закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178). Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання.
Замовником оприлюднено звіт про укладений договір по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез)), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Компоненти донорської крові) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-04-010535-a) здійснена шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару згідно із пп.6 п. 13 Особливостей. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі (згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-10-27-011520-a) (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів № UA-2023-10-27-011520-a, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)
Щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради» , з яким укладений договір від 23.11.2023 № 346 без використання електронної системи закупівель.
У зв’язку з введенням в Україні воєнного стану Указом Президента України «Про введення воєнного стану» від 24.02.2022 року №64/2022 та на виконання «Порядку задоволення потреб сил безпеки та сил оборони у донорській крові та компонентах крові в умовах воєнного стану», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2023 р. №681 обласні центри крові забезпечують потреби області в першу чергу. Так, відповідно інформації від Департаменту високотехнологічної медичної допомоги та інновацій Міністерства охорони здоров’я України про суб’єктів системи крові в Вінницькій області - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 01991501) – є єдиним в області, та у м. Вінниці зокрема, закладом який здійснює заготівлю, тестування, переробку, зберігання, розподіл та реалізацією донорської крові та компонентів крові, здійснює контроль за належним використанням компонентів донорської крові закладами охорони здоров’я – тобто відповідає всім вимогам замовника, саме тому його було обрано для укладання договору.
Згідно листа МОЗ України від 08.03.2023 року № 29-04/17645/3ПІ-23/874, відповідно до статуту КНП «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної ради», затвердженого Рішенням 15 сесії Вінницької обласної ради 8 скликання від 24 грудня 2021 року № 314, комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради» (далі – КНП ВОЦСК) створене за рішенням Вінницької обласної Ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення обласної комунальної установи «Вінницька обласна станція переливання крові» у комунальне некомерційне підприємство. Зазначений заклад здійснює заготівлю, тестування, переробку, зберігання, розподілом та реалізацією донорської крові та компонентів крові, здійснення контролю за належним використанням компонентів донорської крові закладами охорони здоров’я тощо. Відповідно до статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами. Разом з тим, згідно з п. 1.3 Переліку закладів охорони здоров’я заклади переливання крові класифікуються за видами: республіканський, обласний, міський. Враховуючи викладене, КНП ВОЦСК є єдиним суб’єктом системи крові в Вінницькій області. Копія листа МОЗ додається.
Жоден з інших потенційних постачальників, не могли підтвердити готовність забезпечити потребу нашої Лікарні у повному обсязі і у визначені строки, дотримуючись дуже специфічних особливостей умов зберігання та термінів придатності предмету закупівлі.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована; Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині (завись еритроцитів, збіднена на лейкоцити);Тромбоцити (концентрат тромбоцитів) аферез)) здійснена шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару згідно із пп.6 п. 13 Особливостей. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі (згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-10-27-011520-a) (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів № UA-2023-10-27-011520-a, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Інформація про проведення закупівлі з даного приводу та її подальшої відміни у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції наявна у відкритому доступі на майданчику «Prozorro» (Витяг з сторінки «Prozorro» додається).
Додатки:
1. Службова записка відповідальної особи;
2. Медико- технічні вимоги до предмету закупівлі;
3. Лист МОЗ України від 08.03.2023 року № 29-04/17645/3ПІ-23/874;
4. Наказ ВОВА від 20.05.2022 року №404 «Про затвердження Тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємствам;
5. Обґрунтування;
6. Витяг з сторінки «Prozorro».
Уповноважена особа Ольга КОПТЮХ