-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прибирання доріг та громадських місць ручним способом
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Номер:
11a25f86a1c44aeabf8422d6a06056cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 13:11 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25 UA-2023-11-23-015994-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації , розгляду тендерної пропозиції ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) від 23.11.2023 №654/01/2023 (зі змінами від 30.11.2023 №683/01/2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Фізична особа –підприємець НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА (далі – ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА, Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 06 грудня 2023 року, Протокол Замовника №721/01/2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023 року, договір про закупівлю послуг від 28.12.2023 року №457 (далі – Договір), додаткова угода №1 від 31.01.2024 року до Договору, запити Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 25.01.2024 року, від 05.02.2024 року, надані через електронну систему закупівель та пояснення Замовника від 30.01.2024 року та від 05.02.2024 року.
Період усунення порушень:
05.02.2024 22:25 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 22:25
Запити/Пояснення
Номер:
fbb9cf6033864ffea156167faf925afe
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2024 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Прибирання доріг та громадських місць ручним способом (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно пункту 2 «Строк укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено: 08 грудня 2023 15:57, Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 08 грудня 2023 року № №721/01/2023. Договір про закупівлю послуг укладено від 28.12.2023 року №457.
В чому полягала необхідність продовження строку для укладення договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d7ff73a31f484437a44101278e47487c
Назва:
інформація на порушені питання у запиті у межах моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
30.01.2024 14:47
Опис:
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розрахунок обсягів та очікуваної вартості надання послуг з
прибирання доріг ручним способом на території Корабельного району м. Миколаєва на 2024 рік (додаток №1 до листа).
2. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/ index.php?option=com_content&view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
3. Строк для укладення договору на закупівлю послуг «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) було продовжено у зв’язку із знаходженням керівника переможця закупівлі у відпустці.
Номер:
08871e741ca04a65a3af0c5daad19fc1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.02.2024 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Прибирання доріг та громадських місць ручним способом (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте документальне підтвердження обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 року №457?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
42451755be7945e3bd234d22dcd3c680
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.02.2024 14:42
Опис:
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Прибирання доріг та громадських місць ручним способом» (інформацію про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель - UA-2023-11-23-015994-a) надає скан-копії підтверджуючих документів щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником ФОП Намазова Е.В. (протокол №744/01/2023 від 12.12.2023 та лист №12/12-2023 від 12.12.2023 (додаються)