-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Грейдер на пневмоколісному ходу з переднім відвалом, та кондиціонером (ДК 021:2015 - 43221000-8 Дорожні грейдери)
Завершена
4 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 700.00 UAH
Номер:
773a3a0a7f75441aa5b7528bb326d2e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2024 00:00
Період моніторингу:
16.01.2024 11:59 - 07.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2024 № 5-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-23-014347-a 23.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 13-1 Порядку.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги пункту 13 Порядку.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водограй» Братської селищної ради Братського району Миколаївської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.11.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимога про усунення порушення від 25.11.2023 та рішення замовника від 28.11.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023, договір від 11.12.2023 № 1112/23 (далі – Договір), укладений Замовником з ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП», звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений 19.01.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 25.01.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок), Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Проте, Замовником в тендерній документації вищезазначену вимогу не визначено, чим порушено положення абзацу першого пункту 13-1 Порядку.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено наступне.
Положеннями пункту 13 Порядку передбачено, що учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Замовником, в електронній системі закупівель 19.01.2023 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. Проте, в порушення вимог пункту 13 Порядку, Замовником разом із звітом не оприлюднено підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару.
У відповідь на запит Управління, щодо причин не оприлюднення фактичної калькуляції собівартості отриманого товару під час оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, Замовником 25.01.2024 надано відповідь, що фактичну калькуляцію собівартості товару не було оприлюднено, у зв’язку з технічною помилкою уповноваженої особи.
Період усунення порушень:
06.02.2024 17:27 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язанння щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-23-014347-a, повідомляємо наступне: КП «Водограй» було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, прийнято рішення про доцільність проходження уповноваженою особою навчання з питань публічних закупівель, з метою недопущення подібних порушень у подальшому та наголошено на обов’язковому встановленні у тендерній документації вимог до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13¹ Порядку № 861.
Дата публікації звіту:
07.02.2024 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
5cf06b5d42854045b2ef315339892b72
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2024 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Грейдер на пневмоколісному ходу з переднім відвалом, та кондиціонером (ДК 021:2015 - 43221000-8 Дорожні грейдери)», очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-014347-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Також, просимо повідомити, чи були дотримані переможцем, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП», під час укладення договору вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
256db39b985749d0b3103284d85206c4
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 22.01.2024 року
Дата опублікування:
25.01.2024 11:27
Опис:
На Ваш запит від 22.01.2024 року повідомляємо
1. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
З метою утримання в належному стані вулично-дорожньої мережі населених пунктів Братської селищної територіальної громади, враховуючи технологічні особливості виконання роботи з грейдерування та вирівнювання ґрунтових дорожніх покриттів, у зимовий період, відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, експлуатація у найбільш складних умовах, а також з огляду на високі темпи зростання вартості послуг з поточного ремонту доріг, їх грейдерування та послуги утримання дорожньої мережі підрядниками, виникла необхідність придбати за бюджетні кошти техніку для виконання дорожних робіт.
17 листопада 2023 року Рішенням XXVII позачергової сесії восьмого скликання Братської селищної ради № 5 комунальному підприємству «Водограй» були виділені кошти на придбання спецтехніки у розмірі 6 570 000 грн. (копія Рішення додається окремим файлом).
Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані Замовником з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року), Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками.
Оскільки на інтернет – ресурсах потенційних постачальників не завжди представлена оновлена та актуальна інформація по предмету закупівлі, проведено також попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку та визначення ціни закупівлі.
На підставі вищевикладеного, враховуючи результати попередніх ринкових консультацій з потенційними постачальниками, та з метою економії бюджетних коштів було вирішено встановити початкову ціну нижчу ніж визначено згідно методики визначення ціни а саме : 4070000,00 грн.
2. Переможцем, ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП», під час укладення договору на виконання вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, було надано Протокол загальних зборів товариства з обмеженою відповідальністю «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» від 08.12.2023 року(копія додається окремим файлом).
Номер:
6b41cace6d0c442db699229f50d8a8e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2024 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Грейдер на пневмоколісному ходу з переднім відвалом, та кондиціонером (ДК 021:2015 - 43221000-8 Дорожні грейдери)», очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-014347-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. З яких причин Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не встановлено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (гірничодобувне та будівельне обладнання), вимогу пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) виробника товару чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що передбачено вимогами пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок)?
2. Просимо повідомити, яким чином Замовником перевірено ступінь локалізації виробництва товару (з наданням підтверджуючих документів).
3. Просимо повідомити, яким чином Замовником перевірено виконання учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП»), вимог пункту 13-1 Порядку (з наданням підтверджуючих документів).
4. Просимо повідомити, чи дотримано ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» вимог пункту 13 Порядку, а саме: «Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю».
Також, просимо надати пояснення, чому Замовником, на виконання вимог пункту 13 Порядку, під час оприлюднення 19.01.2024 звіту про виконання договору про закупівлю не оприлюднено фактичну калькуляцію собівартості отриманного від ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» товару (автогрейдер, самохідний SINOMACH моделі 717H)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee63f4f9f1d649709cac1d518d0fb919
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 23.01.2024 року
Дата опублікування:
25.01.2024 12:16
Опис:
На Ваш запит від 23.01.2024 року повідомляємо наступне:
Під час складання тендерної документації та встановлення вимог до учасників та предмета закупівлі, а також способу їх документального підтвердження, Замовник керувався дотриманням законодавства та принципів здійснення закупівель, таких як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються замовником відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч.3ст.22 «3. Тендерна документація МОЖЕ містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», та згідно з ч. 4.ст. 22 «Тендерна документація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Відповідно до п.3 абзац 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону:
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ у порядку (Порядок підтвердження ступеня локалізації у виробництві), встановленому Кабінетом Міністрів України.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Пунктом 5 Постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. №861 (зі змінами) передбачено, що «До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
Отже, на виконання пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону у Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Керуючись п. 6-1 прикінцевих та перехідних положень (розділ 10) Закону замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається згідно положень Закону. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі)».
Учасником, ТОВ «ТАД Констракшн Груп», на виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист Вих. № 8/27 від 24.11.2023 року, в якому зазначено інформацію про включення товару до Переліку (ID y Prozorro: 9f61743988bb4a0c8369834551dd00a4), та ступінь локалізації товару.
Замовником здійснена перевірка достовірності наданої інформації, щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?text=sinomach%20717. Рівень локалізації товару становить – 15,6%, дата додавання товару - 02.11.2023.
Очевидно, що наявність товару, який відповідає ступеню локалізації на сайті Уповноваженого органу сама по собі є підтвердженням виконання виробником усіх вищезазначених вимог.
Щодо частини пункту 13-1 Порядку №861, де зазначено, що якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, повідомяємо, що предмет закупвлі – автогрейдер, не відноситься до колісних транспортних засобів а є самохідною машиною, (довідка, ОС ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» №97253 від 17.11.2023 року, додається окремим файлом), що побічно підтверджено також у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 20084-р/пк-пз від 13.12.2023 року.
Повідомляємо, також що ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» було дотримано вимог пункту 13 Порядку, а саме: «Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю», проте, під час оприлюднення 19.01.2024 звіту про виконання договору про закупівлю фактичну калькуляцію собівартості товару не було оприлюднено, у зв’язку з технічною помилкою уповноваженої особи (копія наданої калькуляції додається окремим файлом).