• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грейдер на пневмоколісному ходу з переднім відвалом, та кондиціонером (ДК 021:2015 - 43221000-8 Дорожні грейдери)

Завершена

4 070 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 700.00 UAH
Номер: 773a3a0a7f75441aa5b7528bb326d2e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.01.2024 11:59 - 07.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.01.2024 № 5-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-11-23-014347-a 23.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, o.t.sitalenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 13-1 Порядку. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги пункту 13 Порядку. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водограй» Братської селищної ради Братського району Миколаївської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.11.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимога про усунення порушення від 25.11.2023 та рішення замовника від 28.11.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023, договір від 11.12.2023 № 1112/23 (далі – Договір), укладений Замовником з ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП», звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений 19.01.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 25.01.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок), Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Проте, Замовником в тендерній документації вищезазначену вимогу не визначено, чим порушено положення абзацу першого пункту 13-1 Порядку. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено наступне. Положеннями пункту 13 Порядку передбачено, що учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. Замовником, в електронній системі закупівель 19.01.2023 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. Проте, в порушення вимог пункту 13 Порядку, Замовником разом із звітом не оприлюднено підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару. У відповідь на запит Управління, щодо причин не оприлюднення фактичної калькуляції собівартості отриманого товару під час оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, Замовником 25.01.2024 надано відповідь, що фактичну калькуляцію собівартості товару не було оприлюднено, у зв’язку з технічною помилкою уповноваженої особи.
Період усунення порушень: 06.02.2024 17:27 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язанння щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-23-014347-a, повідомляємо наступне: КП «Водограй» було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, прийнято рішення про доцільність проходження уповноваженою особою навчання з питань публічних закупівель, з метою недопущення подібних порушень у подальшому та наголошено на обов’язковому встановленні у тендерній документації вимог до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13¹ Порядку № 861.
Дата публікації звіту: 07.02.2024 13:56

Запити/Пояснення