• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Тальнівської ЗОШ №2 за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, м. Тальне, вул. Майданецька, 1

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням виконання державної експертизи проектної документації та визначення на її підставі вартості будівельних робіт замовником не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. З урахуванням очікуваної вартості закупівлі учасник при поданні тендерної пропозиції підтверджує, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

Завершена

26 655 907.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 945.12 UAH
Номер: 598909b436544eeab45b2155c411f7bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 07.02.2024 16:36 - 29.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.02.2024 № 11-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2023-11-23-012556-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» установлено порушення вимог передбачених пунктом 43 та підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність з вимогами Настанови, а у разі неможливості усунення – розірвати Договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.12.2023, тендерна пропозиція переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.12.2023, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 07.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023, договір підряду від 15.12.2023 № 480 (далі – Договір), додаткова угода від 28.12.2023 № 1 до Договору, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 15.02.2024 та 19.02.2024. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 06.12.2023 до участі у вищевказаній процедурі закупівлі подано пропозицію лише одним учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» з остаточною пропозицією 26 521 611,78 грн, якого протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 визнано переможцем. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом, зокрема, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Слід відмітити, що Додатком № 2 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт (технічну специфікацію щодо предмету закупівлі), яка містить перелік та обсяги робіт, що є предметом вищевказаної процедури закупівлі, зокрема, пунктами 256 та 257 передбачено виконання робіт із «ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» та «фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емалями ПФ-115». Разом з тим, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, а саме на ґрунтування металевих поверхонь та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 19.02.2024 надав пояснення, «…З інформації, що міститься у вільному доступі в системі інтернет: алкі́дні смо́ли - продукти реакції деяких карбонових кислот з багатоатомними спиртами. Алкідні смоли є основою емалевих фарб і ґрунтовок, розчини алкідних смол в органічних розчинниках - алкідні лаки, що застосовуються для захисту дерева і металу; нітроемалі (нітрофарба) - емалеві фарби на основі нітрату целюлози (який отримують обробкою целюлози азотною кислотою); полівінілхлорид (ПВХ) або поліхлорвініл, поліхлорвінілова смола - безбарвна, прозора пластмаса, термопластичний полімер, продукт полімеризації хлорвінілу; епоксиди - це органічні сполуки, в яких до двох сусідніх атомів карбону приєднаний атом оксидену. Отже вважаємо, що матеріали ГФ-021 та ПФ-115 не належать до категорії матеріалів, що виготовлені на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), оскільки за своїм хімічним складом та основою не містять відповідних сполук, вказаних вище…». Слід відмітити, що відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» невідповідностей вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації, чим не надав можливість вказаному учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Крім цього, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником у підпункті 3.1 пункту 3 розділу 2 тендерної документації встановлено умову щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема, розрахунку договірної ціни, який виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель. Також, підпунктом 3.3 пункту 3 розділу 2 тендерної документації Замовника визначено, що вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації. Поряд з тим, відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» надано договірну ціну (файл «11. Кошторисна документація»), яка включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі 2,0 %, що перевищує визначений пунктом 5.31 розділу V Настанови ліміт та, як наслідок вказаним учасником не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 2, підпунктами 3.1 та 3.3 пункту 3 тендерної документації Замовника. В свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» як таку, що не відповідала вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2, підпунктам 3.1 та 3.3 пункту 3 тендерної документації та, таку що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Крім того, підпунктом 1 пункту 51 Особливостей передбачено, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями).
Період усунення порушень: 26.02.2024 16:46 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-23-012556-a від 26.02.2024р. повідомляємо, що Сторонами договору підряду №480 укладено додаткову угоду №2 від 27.02.2024р. та щодо розірвання вказаного договору підряду (додаткова угода додається)
Дата публікації звіту: 28.02.2024 15:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 28.02.2024 16:54

Запити/Пояснення