-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
73 787 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368 936.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 368 936.25 UAH
Номер:
fbe431588ace4818afa4337ba243d951
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000158
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 10:14 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-11-23-012448-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції «РЕМБУД-1» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій від 05.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «РЕМБУД-1» (далі – ТОВ «РЕМБУД-1»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.01.2024 № 163-р/пк-пз (далі – Рішення Комісії АМКУ), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 18.01.2024, 23.01.2024 та 29.01.2024 через електронну систему закупівель, протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД-1» від 02.01.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:59 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
d1735a264a454134b8cd848257d62a29
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію (пояснення, документи) щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 03.01.2024 № 163 -р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6b69b792596a4e9fb2302eb36864d6cd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 14:45
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення з наступних питань згідно пунктів:1,2,3.
Стосовно п1. Надаємо інформацію та відповідні технічне завдання, експертний звіт, пояснювальну записку на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Стосовно п2 Повідомляємо, що на вебсайті замовника було оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://myronivka-osvita.gov.ua/publichni-zakupivli-11-03-08-03-02-2022/ . Для перегляду обгрунтування за посиланням необхідно ввести слово «реконструкція» в електронному полі «Список закупівель.
Стосовно п3. Повідомляємо, що згідно статті 18 Закону п12 12. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «Рембуд-1» як учасник закупівлі Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015 UA-2023-11-23-012448-a повідомим замовника листом від 10.01 про незгоду Учасника з рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – комісія) № 163 -р/пк-пз від 03.01.2024. та скористався своїм правом на оскарження у судовій інстанції рішення комісії. За частиною 22 статті 18 Закону № 922, рішення Антимонопольного комітету України стають чинними з дня їх прийняття. Якщо таке рішення АМКУ не було оскаржене до суду, то його потрібно виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття. До 1.02.2024 року Замовником буде виконано рішенні комісії якщо до даної дати Учасник не оскаржить рішення комісії.
Номер:
876c39f902e54c04b73b1ddb9173a02a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації (загальний строк виконання робіт, зокрема пунктом 4.4 розділу І тендерної документації визначено строк виконання робіт до 31.08.2024 року та строк гарантії на виконані роботи)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
83519812f325474d93e114be2d263cf7
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 12:31
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи не завершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник надає Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області пояснення (інформацію та документи) стосовно запиту від 2024-01-18
Стосовно п1 Запиту повідомляємо, що учасником на підтвердження пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації було завантажено файл «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1» від 15.12.2023 де учасник зазначив, що згідно п5 загальний строк виконання робіт 8 місяців але не пізніше 31 серпня 2024 року (учасник вказав строк виконання до 31 серпня 2023 року і замовник розцінив це як формальну помилку)
По п6 учасник вказав строк гарантії на роботи 2 роки.
На підтвердження інформації надаємо документи завантажені учасником зокрема – «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1»» від 15.12.2023 та «Календарний графік» від 15.12.2023
Номер:
c0be189a497b45af8b1edcf8bceeaa02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу підпункту 6.1. пункту 6 Забезпечення робіт проєктною документацією
Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», якщо в пункті 6 тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД-1» зазначено «строк гарантії на виконані роботи складає 2 роки» ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
26a666e94ed24489bee13275b3ca1151
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.01.2024 11:56
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеногобудівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області надає пояснення згідно запиту від 2024-01-24 16:30:06.
Стосовно п1 повідомляємо, що згідно умов договору забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), інших нормативних документів.Підрядник може надавати Замовнику пропозиції щодо поліпшення проектних рішень. Замовник розгляне і надасть відповідь Підряднику протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання пропозицій.
Стосовно гарантійних строків повідомляємо, що згідно договору Розділ 14. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ (ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ`ЄКТА) ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) п14.1. Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов.
п14.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт (розписуються гарантійні строки на кожен вид робіт). Початком гарантійних строків вважається день підписання акту про приймання виконаних робіт. Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе Підрядник.
14.3. У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених роботах недоліків (дефектів) Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів після їх виявлення повідомить про це Підрядника і запросить його для складання акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами другою та третьою статті 180 ГК України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Між Замовником та майбутнім Генпідрядником за результатами двосторонніх консультацій буде прийняте рішення підтвердити для Держаудитслужби, що гарантійний строк експлуатації об`єкта, про який іде мова становить саме 10 років, шляхом внесення відповідних уточнень до договору – згідно вимог в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».