- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
- 1
Система ендоскопічної візуалізації з набором інструментів для артроскопічних втручань
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                8 857 508.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 44 287.54 UAH
        мін. крок: 0.5% або 44 287.54 UAH
                    Номер:
                    15ad83c4fd4542d2ad79e030dd6a0cd1
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-01-22-000083
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    22.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    22.01.2024 23:40 - 13.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024		№	7
(дата)		
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1.	Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М  від 22.01.2024 року
	
Начальник                                                                                  Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу 
Держаудитслужби
від 22.01.2024 №  7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу
14.	UA-2023-11-23-012707-a	23.11.2023	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник  начальника відділу 
контролю у сфері закупівель					                  Ольга АЛЯБ’ЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Прайммед»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня  його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору.
 Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (далі – Замовник) на 2023  рік,  оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-23-012707-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 23.11.2023 №49, тендерну пропозицію ТОВ «Прайммед» (далі – учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 07.12.2023, договір про закупівлю від 14.12.2023 №252 на загальну суму 8 854 250,00 грн, додаткова угода від 29.12.2023 №1; пояснення Замовника, отримані 26.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення), звіт про виконання договору.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    14.02.2024 16:34 - 20.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    14.02.2024 16:34
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    a8837a1958774b6497f4c18d63ae94ee
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.01.2024 14:14
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    27.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі «Система ендоскопічної візуалізації з набором інструментів для артроскопічних втручань» (інформацію про закупівлю оприлюднено  в  електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-012707-a) та відповідно  до  пунктів 6  та  11 статті 10  Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    8fab6b7db45d436c8ebb8403082e278c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на Запит Держаудит служби від 23.01.2024 року
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.01.2024 14:36
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до оголошення UA-2023-11-23-012707-a  від  28.11.2023 року при оприлюдненні інформації за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, КНП “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” ХОР була застасова продедура відкритих торгів відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”, Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно-правовими документами.  Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з метою проведення   мінімально інвазивних операцій, які вводяться через мікророзріз, для сучасної техніки оперування, для проведення діагностики і лікування практично будь-якого суглоба в тілі дитини. Очікувана вартість визначено виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась станом на оголошення закупівлі, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Дані опубліковані на сайті лікарні Kherson-child.ks.ua
                
                        