-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області
Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територальної громади.
Завершена
6 675 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 379.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 379.20 UAH
Номер:
fb77b7392cf743429ee01aa117a3e2d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 23:44 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-11-23-010807-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС", (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Миколаївській області, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023, договір від 18.12.2023 № 445, пояснення Замовника від 30.01.2024 та 05.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що згідно з Тендерної документації від 23.11.2023 розділом VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» пункту 2 підпункту 2.5 для підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник просить надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
На підтвердження інформації Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони.
Учасник у складі пропозиції (файл «Додаток_VII_ТД_ч_2_(01_2024)_ТрКн_Мед») надав довідку на поліцейського Копієвського Василя Сергійовича про проходження попереднього медичного огляду. Дана медична довідка видана за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 04.09.2023 до 04.09.2023. Також видана медична довідка про проходження попереднього медичного огляду на поліцейського Майбороди Валентина Олеговича за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 07.09.2023.по 07.09.2023.
Згідно тендерної документації розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2.5 Замовник вимагає надання копій документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій (які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій).
Пропозиція подана 01.12.2023, тобто довідки не чинні на дату подання пропозиції.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 26.01.2024 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, надання пояснення що в складі тендерної пропозиції Учасником відсутні медичні довідки про проходження попереднього медичного огляду на Майбороду В.О. та Копієвського В.С., які є дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Згідно пояснення Замовника наданого в електронній системі закупівель від 30.01.2024 року зазначено, що: «Копії документів про проходження медоглялу надано на весь персонал охорони учасника, у тому числі:
- Майборода В.О. – медична довідка про проходження медогляду видана 07.09.2023 року (ст. 117 тендерної пропозиції),
- Копієвський В.С.. – медична довідка про проходження медогляду видана 04.09.2023 року (ст. 116 тендерної пропозиції),
Однак, зазначене не спростовує факт порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Миколаївській області вищезазначений договір оренди техніки відсутній, а Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не містить інформацію про наявність вищезазначених машин та механізмів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону .
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
14.02.2024 16:36 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2024 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення щодо висновку
Дата публікації звіту:
20.02.2024 17:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Згідно додаткової угоди № 1 до договору № 445 від 18.12.2023р. сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору.
Дата публікації:
04.09.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
924fdd140c1b48d4a31fba314340b5f7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2024 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно Тендерній документації Розділ VII. « Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» п. 2.4 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації, а саме копій документів про проходження медогляду персоналом охорони учасників, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Зазначаємо той факт, що в складі тендерної пропозиції Учасником відсутні медичні довідки про проходження попереднього медичного огляду на Майбороду В.О. та Копієвського В.С., які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
З огляду на викладене просимо пояснити:
- Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації?
4. Чому згідно з пунктом 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації на закупівлю робіт Замовником не зазначено такі відомості як прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса Теняни Апонової, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками? Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 07.12.2023р. № 221 підписаний Т. Апоновой особисто. Також в розділах «Протокол розкриття» та в «Повідомлення про намір укласти договір» накладений саме її електронний підпис.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c3a010b8f32f446c924d041f184a3526
Назва:
Пояснення згідно запиту
Дата опублікування:
30.01.2024 15:59
Опис:
Щодо першого питання
Закупівля послуг з охорони публічної безпеки і порядну на території ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування» по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області була здійснена згідно п.14 Особливостей на підставі планової потреби наступного року, бюджетного запиту на 2024 рік і доповідної записки начальника відділу охорони та супроводження Войченко Ігоря №762/04-55 (додається)
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» однією із основних функцій Уповноваженого органу є розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 одним із методів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі є:
- метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі за предметом код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області нами було розглянуто три комерційні пропозиції потенційних учасників, а саме:
1. ДП «УПРАВЛІННЯ ВОХОР» - 199,00 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником;
2. ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» - 200,00 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником;
3. УПО в Миколаївській області – 189,99 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником.
Пропозиції додаються.
Таким чином, вартість однієї години охоронних послуг визначена за результатами порівняння комерційних пропозицій потенційних учасників та становить 190,00 грн. з ПДВ., що на рік складає 6675840,00 грн (190,00 х 24 год. Х 366 дн. х 4 чол.)
Потреба в послугах охорони:
- 2 (два) цілодобових постів; на постах повинно перебувати 2 охоронці.
- охорона публічної безпеки і порядку на території ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування», розташованого за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р.-н, с.Мартинівське, вул. Європейська, б. 1.
Послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. Вахтовий метод охорони забороняється. Строк надання послуг: з 01.01.2024-31.12.2024 р.
Охорона об’єкта має здійснюватись на посту охорони, розташування якого визначено згідно з план-схемою охоронюваного об’єкта, який буде затверджено при укладанні договору.
Чергування працівника охорони на території об’єкту здійснюється згідно з план-схемою охоронюваного об’єкта та схемою поетажного обходу за встановленим маршрутом, що будуть затверджені при укладанні договору.
Учасник повинен забезпечити 2 (два) цілодобових постів охорони, у тому числі у святкові та вихідні дні. На постах повинно перебувати 2 охоронці. Учасник повинен забезпечити забезпечення послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території об’єкта Замовника.
Щодо другого питання
ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування" не має власного веб-сайту. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://dmsu.gov.ua/diyalnist/mtz/mykolaiv.html.
Щодо третього питання
Згідно п 2.4. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі (які є дійсними* на дату розкриття тендерних пропозицій).
Копії медичних довідок і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду були надані на весь персонал охорони учасника , в тому числі
- Майборода В.О.: психологічний огляд - 04.09.2023 року (ст. 100 тендерної пропозиції), наркологічний огляд - сертифікат дійсний до 26.10.2024 року ( ст. 147 тендерної пропозиції);
-Копієвський В.С.: психологічний огляд – 12.09.2023 року (ст. 109 тендерної пропозиції), наркологічний огляд - сертифікат дійсний до 21.10.2024 року ( ст. 146 тендерної пропозиції);
А згідно 2.5. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Копії документів про проходження медоглялу надано на весь персонал охорони учасника, у тому числі:
- Майборода В.О. – медична довідка про проходження медогляду видана 07.09.2023 року (ст. 117 тендерної пропозиції),
- Копієвський В.С.. – медична довідка про проходження медогляду видана 04.09.2023 року (ст. 116 тендерної пропозиції),
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщувалось через відсутність підстав. Всі документи, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації і були надані в повному об’ємі.
Щодо четвертого питання
Процедура закупівлі була оголошена уповноваженою особою Плохотною Ольгою 23.11.2023 року. В період внесення уточнень до тендерної пропозиції , надходження запитань від учасників та відповідей на них та оскарження умов тендеру перебувала на роботі та мала можливість надавати відповіді на запитання та претензії учасників. Тому Плохотна Ольга в тендерній документації і була уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. З 04.12 2023р по 09.12 2023 року Пложотна Ольга перебувала у відпустці згідно наказу №30-в від 16.11.2023 року ( додається). Згідно наказу №33 від 31.12.2021 року додається) на період відсутності уповноваженої особи (відпустка, лікарняний, відрядження) її функції тимчасово виконує юрисконсульт І категорії Апонова Тетяна. Тому протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 07.12.2023р. № 221 підписаний Тетяною Апоновою особисто.
Номер:
67636e3cd092402688eb5452fa41ee57
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2024 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На підставі яких документів (наказів, розпоряджень) Ольга Плохотна є уповноваженою особою з закупівель в Prozorro та відповідальна за організацію та проведення закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4553170bd9094d59a4afec66d01ed083
Назва:
Пояснення по питанню щодо правомірності прийняття рішень
Дата опублікування:
05.02.2024 10:01
Опис:
Згідно наказу державної установи «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС» №33 від 31.12.2021 року на Плохотну Ольгу покладено функції уповноваженої особи з проведення закупівель та визначено її відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель з 1.01.2022 року.(Наказ №33 від 31.12.2021 року додається).
Крім того, Плохотна Ольга успішно підтвердила свій рівень володіння необхідними (базовими ) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, що підтверджено сертифікатом (додається).
Номер:
57cdb61487644cfd8e8ecee0984e2ee2
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку за результами моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
15.02.2024 12:43
Опис:
Просимо дати роз’яснення, чому тендерна пропозиція Управлінні поліції охорони в Миколаївській області не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Згідно 2.5. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасником надані копії документів про проходження медогляду:
Майборода В.О. – медична довідка про проходження медогляду видана 07.09.2023 року (ст. 117 тендерної пропозиції) - не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій ( станом на 1.12.2023р - пройшло 85 днів з дати видачі довідки)
Копієвський В.С.. – медична довідка про проходження медогляду видана 04.09.2023 року (ст. 116 тендерної пропозиції) – не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій ( станом на 1.12.2013 року - пройшло 88 днів з дати видачі довідки).
В тендерній документації відсутня вимога, що ці довідки повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій).
Таким чином , учасником виконана вимога надати медичні довідки, які видані не раніше одного року.
Не зрозумілим є абзац висновку: «Однак, зазначене не спростовує факт порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Миколаївській області вищезазначений договір оренди техніки відсутній, а Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не містить інформацію про наявність вищезазначених машин та механізмів» .
Просимо пояснити його зміст. Що саме відсутнє у тендерній пропозиції на вимогу, зазначену у тендерній документації з посиланням на пункт ТД.
Номер:
ad3e4f73bd064d868e357350c289988d
Назва:
На виконання Запиту до Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 15.02.2024р. надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 23:04
Опис:
Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a)
Відповідно до Тендерної документації від 23.11.2023 розділом VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» пункту 2 підпункту 2.5 Замовник встановив вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник просить надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
На підтвердження інформації Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони. Учасник у складі пропозиції надав довідку на поліцейського Копієвського Василя Сергійовича про проходження попереднього медичного огляду. Дана медична довідка видана за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 04.09.2023 до 04.09.2023. Також видана медична довідка про проходження попереднього медичного огляду на поліцейського Майбороди Валентина Олеговича за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 07.09.2023.по 07.09.2023.
В наданих довідках, що характеризують стан здоров’я особи, передбачений кінцевий термін дії. В довідках, де зазначається придатність особи до служби, вказана дата до якої дійсні дані довідки. І це термін дії довідки у поліцейського Копієвського В.С. до 04.09.2023р. а у поліцейського Майбороди В.О. до 07.09.2023р. Хочу звернути увагу, що згідно «Довідки працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» всі інші вказані в довідці поліцейські мають медогляд дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій.
Згідно тендерної документації розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2.5 Замовник вимагає надання копій документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій (які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій). Пропозиція подана 01.12.2023, тобто довідки не чинні на дату подання пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону . Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.