-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (Послуги медичних лабораторій)
Завершена
2 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 700.00 UAH
Номер:
f0588bb4ff2c41d9a86d65b36b9b49fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 10:56 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2024 № 8-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.01.2024 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-23-002824-a, 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Кам'янець-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.11.2023 № 94; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ» (далі – ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 06.12.2023 № 98; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 30.01.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 13.12.2023 № 271; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
02.02.2024 11:59 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
b7fd3bbc35cc4663b6c548d397ab4c67
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2024 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги медичних лабораторій» ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-002824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1ca464dd5d47449d9ae6bca35d699d7a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.01.2024 15:36
Опис:
Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Кам'янець-Подільської міської ради у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.01.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги медичних лабораторій» ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-002824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18 надає наступні пояснення:
Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівлі послуги медичних лабораторій замовник використовував метод порівняння ринкових цін, в межах якого використано дані ринку, а саме загальнодоступну відкриту цінову інформацію та інформацію з отриманих комерційних пропозицій на момент дослідження ринку.
Так замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в тому числі: – Інформація про ціни товарів, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах медичних лабораторій: https://www.synevo.ua/ua/tests, https://dila.ua/price.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9-Of-uuEhAMVIaloCR3kGQDFEAAYASABEgLphfD_BwE, https://esculab.com/analysis, в системі електронних закупівель Prozorro: UA-2023-10-09-013335-a, UA-2023-01-27-014075-a, та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Олтон», ТОВ «Медичний центр Діагност» та ФОП Маркова Галина Михайлівна.
Для розрахунку очікуваної вартості привели всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов та визначили середньоарифметичне значення одиниці послуги.