• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Електрична енергія

закупівля на очікувані кошти кошторису 2024 року

Завершена

3 238 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 191.00 UAH
Номер: f96c3fd46f6b4db1b8cacf3c76a62452
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.01.2024 14:08 - 23.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.01.2024 № 1-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.01.2024. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.01.2024 № 1-З Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2023-11-22-018664-a 22.11.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пунктів 3 та 11 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу першого пункту 29 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповідей на звернення учасників, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасність надання відповідей на звернення учасників; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти Горохівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 № 16/11 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.11.2023 № 17/11 (далі – Тендерна документація); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.12.2023 № 17; договір про постачання електричної енергії споживачу від 14.12.2023 № 43/213 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 15.12.2023 № 1, від 01.01.2024 № 1 та від 10.01.2024 № 2 до Договору про закупівлю; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.12.2023 та від 10.01.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, та з урахуванням пояснень, наданих Замовником на запити органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель, Замовник вносив зміни до тендерної документації. Так, 23.12.2023 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію Тендерної документації. Разом з цим, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що на порушення вимог абзацу першого пункту 29 Особливостей Замовник в Тендерній документації під час установлення кваліфікаційних критеріїв застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону. Зокрема, в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначив, що «учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Крім того, на порушення пункту 28 Особливостей в пункті 5 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник при визначенні умов для відхилення тендерної пропозиції посилається на умови, визначені пунктом 41 Особливостей в редакції, що не діяла на дату оголошення цієї процедури закупівлі, а саме: в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2023 № 336. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни, зокрема, додатковою угодою від 01.01.2024 № 1. Проте, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив зазначену додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Додаткова угода від 01.01.2024 № 1 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю цією угодою оприлюднені в електронній системі закупівель 10.01.2024 року.
Період усунення порушень: 22.01.2024 16:31 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2024 16:31

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/08/2024пр
Дата відкриття провадження: 06.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 14/08/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту: 24.01.2024 21:12

Запити/Пояснення