-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї по вулиці Шкільна, 15 в селі Ходоровці Хмельницької області)
Завершена
2 832 504.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 325.04 UAH
мін. крок: 1% або 28 325.04 UAH
Номер:
80775c298ee649079d085ded53637c3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 15:56 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2024 № 3
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-22-017133-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) UA-P-2023-11-22-006308-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 22.11.2023 № 271, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.12.2023 № 281 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2023; Договір про виконання будівельних робіт № 649 від 08.12.2023; Додаткова угода № 1 від 27.12.2023 до Договору про виконання будівельних робіт № 649 від 08.12.2023; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.01.2024 та 18.01.2024.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення змін до договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Так, Замовником 27.12.2023 на карті тендеру оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 27.12.2023 до Договору про виконання будівельних робіт № 649 від 08.12.2023 (далі – Додаткова угода №1). Згідно Додаткової угоди № 1 внесено зміни до Договору про виконання будівельних робіт № 649 від 08.12.2023, а саме п.3.1. розділу «3. ЦІНА ДОГОВОРУ» : «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до Договірної ціни (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та становить 2476011,42 грн.(два мільйона чотириста сімдесят шість тисяч одинадцять гривень 42 коп) без ПДВ.»
Пунктом 2 Додаткової угоди № 1 зазначено, що: «2. Додаток 1 «Договірна ціна» затвердити у новій редакції». Проте, затверджений у новій редакції Додаток 1 «Договірна ціна» не завантажено до вищезаначеної Додаткової угоди № 1.
Однак, вищевказаний Додаток 1 до Додаткової угоди № 1 не оприлюднений, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
Період усунення порушень:
22.01.2024 18:18 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2024 18:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відповідно до Вашого висновку щодо моніторингу закупівлі з ідинтифікатором ua-2023-11-22-017133-а, були здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Була створена комісія по розгляду даного порушення у складі головного бухгалтера, заступника головного бухгалтера, керівника групи обліку управління освіти і науки, яка заслухала детальні пояснення уповноваженої особи Володимира Слободяна, провела з ним роз’яснювальну бесіду та прийняла рішення:
- вказати Слободяну Володимиру Борисовичу, уповноваженій особі управління освіти і науки на допущене порушення та в подальшому унеможливити подібні ситуації;
- направити Володимира Слободяна на курси підвищення кваліфікації для поглиблення знань у сфері публічних закупівель;
- підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти відвідуючи онлайн вебінари, семінари і т.д.
Дата публікації звіту:
29.01.2024 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
ac08f9f5fc974ee48dd4b79cad61a9f0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.01.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї по вулиці Шкільна, 15 в селі Ходоровці Хмельницької області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-017133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
13b48888654c40329531416720bb8988
Назва:
Відповідь на запит від 10.01.2023 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-017133-a.
Дата опублікування:
11.01.2024 16:49
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 10.01.2023 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-017133-a.
Питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь:
1. Закупівля «Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї по вулиці Шкільна, 15 в селі Ходоровці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», оголошено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики реконструкції системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї по вулиці Шкільна, 15 в селі Ходоровці Хмельницької області визначені відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі згідно міської цільової Програми «Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї Кам’янець-Подільської міської ради по вулиці Шкільна, 15 в с. Ходоровці Хмельницької області, в т. ч. виготовлення ПКД» становить- 2 709 400,00 грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, роз-міру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4207-rekonstruktsiia-systemy-teplopostachannia-z-vstanovlenniam-modulnoi-tverdopalyvnoi-kotelni-khodorovetskomu-litsei
Додатки до листа, що завантажені в електронну систему окремо для документального підтвердження:
1. Програма «Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї Кам’янець-Подільської міської ради по вулиці Шкільна, 15 в с. Ходоровці Хмельницької області, в т. ч. виготовлення ПКД».
2. Том 1 загальна пояснювальна записка. Вихідні дані.
3. Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 22.11.2023 року № 23-0214/01-23.
Номер:
7bbddde3ad454631a8ec5a4cb6dbf794
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи теплопостачання з встановленням модульної твердопаливної котельні Ходоровецькому ліцеї по вулиці Шкільна, 15 в селі Ходоровці Хмельницької області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-017133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником 27.12.2023 на карті тендеру оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 27.12.2023 до Договору № 649 від 18.12.2023 (далі – Додаткова угода №1).
Згідно Додаткової угоди № 1 внесено зміни до Договору № 649 від 18.12.2023, а саме п.3.1. розділу «3. ЦІНА ДОГОВОРУ» : «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до Договірної ціни (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та становить 2476011,42 грн.(два мільйона чотириста сімдесят шість тисяч одинадцять гривень 42 коп) без ПДВ.»
Пунктом 2 Додаткової угоди № 1 зазначено, що: «2. Додаток 1 «Договірна ціна» затвердити у новій редакції».
Проте, затверджений у новій редакції Додаток 1 «Договірна ціна» не завантажено до вищезаначеної Додаткової угоди № 1.
Чому Замовником не оприлюднено у новій редакції Додаток 1 «Договірна ціна» до Додаткової угоди № 1 від 27.12.2023 до Договору № 649 від 18.12.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7affa0220f30477aa68d0779d2392d39
Назва:
Відповідь на запит від 15.01.2023 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-017133-a
Дата опублікування:
18.01.2024 16:51
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 15.01.2023 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-22-017133-a.
Питання:
1. Чому Замовником не оприлюднено у новій редакції Додаток 1 «Договірна ціна» до Додаткової угоди № 1 від 27.12.2023 до Договору № 649 від 18.12.2023.
Відповідь:
1. Під час сканування Додаткової угоди сталася технічна помилка, а саме: під час збереження у pdf-файл відсканованих аркушів додаткової угоди з додатком 1 до договору, що є невід’ємною його частиною стався збій програми для оптичного розпізнавання символів що і спричинило часткову відсутність сторінок у збереженому pdf-файлі який в подальшому було завантажено в електронну систему закупівель.