• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (закупівля здійснюється на 2023-2024 рік). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

7 879 090.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 395.45 UAH
Номер: 3d2811ca7d1b476e90e777731e1eb716
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.01.2024 22:15 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2023-11-22-011958-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності розгляду запитань до процедури; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності розгляду запитань до процедури; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 «Зірниця» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2023 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (далі – ПВКП «Авангард-Н»); вимогу про усунення невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2023 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023 року; договір підряду від 14.12.2023 № 43 (далі – Договір); додаткову угоду № 1 від 27.12.2023 року до Договору; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.02.2024 року. Відповідно до вимог пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ПВКП «Авангард-Н» Замовником встановлено невідповідності та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У повідомленні Замовник зазначив про необхідність надання учасником інформації про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю АБО довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас встановлено, що відповідно до вимог підпункту 8.2 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то такий учасник повинен надати у складі своє тендерної пропозиції довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, підпунктом 8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації передбачена форма «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт», яка заповнюється для кожного субпідрядника в разі залучення учасником субпідрядників до виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ПВКП «Авангард-Н» надано довідку № 572/ТД від 27.11.2023 року за формою визначеною у підпункті 8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації. Оскільки форма підпункту 8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації передбачає внесення в таблицю усіх субпідрядників (до 20% і більше 20% від вартості договору) то надана учасником довідка № 572/ТД від 27.11.2023 року у повній мірі інформує Замовника про усіх субпідрядників, які будуть залучені для виконання робіт за предметом закупівлі. Отже вимога про усунення невідповідностей щодо не виконання учасником вимог підпункту 8.2 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації в частині не надання інформації про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця є необґрунтованою. У відповіді на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) щодо встановлених обставин Замовник повідомив, що тендерна документація містила у собі дві окремі вимоги у різних пунктах стосовно залучення або незалучення субпідрядників (пункт 8.2 та 8.3 розділу ІІІ тендерної документації). Та, що на виконання пункту 8.3 ПВКП «Авангард-Н» надано файл 29 листопада 2023 11:14 «Пропозиція щодо залучення субпідрядників.pdf». Враховуючи відповідь на запит Офісом встановлено, що підпункт 8.2 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації містить у собі вимогу про надання інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (до 20% і більше 20% від вартості договору). А підпункт 8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації встановлює лише форму для надання інформації, передбаченої підпунктом 8.2. Таким чином, Замовник вимагав від ПВКП «Авангард-Н» виправлення інформації, яку учасник надав у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації. Зазначене є порушенням вимог пункту 43 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 14.02.2024 16:07 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2024 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами здійснення моніторингу закупівлі В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2024-01-29-000082 ● 3d2811ca7d1b476e90e777731e1eb716 (надалі по тексту - Висновок). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановлено: «За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності розгляду запитань до процедури; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.». Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання зобов’язань за Висновком Моніторингу в.о. Завідувача Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради прийнято рішення оголосити уповноваженій особі Мелах Ірині Василівні догану за порушення під час проведення процедури закупівлі (наказ №11 кт від 15.02.2024 року додається). З огляду на вказане Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що передбачені Висновком Моніторингу здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданим до даної відповіді документом. Також Замовником будуть вжиті заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася. Додатки: - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Мелах Ірину Василівну. З повагою, Уповноважена особа _________________ Мелах Ірина
Дата публікації звіту: 16.02.2024 12:33

Запити/Пояснення