-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052"
Завершена
7 431 564.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 157.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 157.82 UAH
Номер:
e6624b89fa2b4c02961d4e43cecea9d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 10:54 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.02.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-22-011699-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІВЕРДОРБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2023 №88 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІВЕРДОРБУД» (далі - ТОВ «СІВЕРДОРБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 № 92, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2023 року, договір про надання послуг з поточного ремонту від 12.12.2023 №86 (далі – Договір), Додаткові угоди № 1, №2 від 18.12.2023 та від 29.12.2023 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 20.12.2023 та від 30.12.2023, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.02.2024 та 26.02.2024 року.
Період усунення порушень:
27.02.2024 11:08 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
3082502b7fd24571a082c659779fcd3e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
afa63e35895943baa9b22ae613817fdd
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 15.02.2024 року надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 15:44
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 15.02.2024 року на надання пояснення:
“У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).”
повідомляємо наступне.
Процедура закупівлі згідно предмету закупівлі: "Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052" (ID: UA-2023-11-22-011699-a ) здійснювалась відповідно до річного плану - ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-11-16-005811-b.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами::
“ 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність”.
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі — Постанова КМУ № 710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб'єктів господарювання державного сектору економіки зобов'язано:
- забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: "Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052", визначення його очікуваної вартісті здійснено відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка розроблена згідно Завдання на розробку проектно-кошторисної документації "Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, с-ще Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052" від 26.05.2023 року; експертного звіту кошторисної частини вищезазначеного проєкту.
Проєктно-кошторисна документація затверджена рішенням сесії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 29.08.2023 року № 478-28/VIII; кошторисні призначення затверджені рішенням сесії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 29.08.2023 року № 479-28/VIII (джерело фінансування – місцевий бюджет).
Очікувана вартість закупівлі визначена виходячи з даних розділу ПКД “Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва № Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052” (стор. 6,7 р. 12_СД_ССР):
“Всього по зведеному кошторисному розрахунку – 7 699,084 тис. грн. з ПДВ.”
та без урахування наступних даних:
• Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги → Разом по главі: 10: 82,298 тис. грн. (без урахування ПДВ). ПДВ - 16,4596 тис. грн. Разом з ПДВ – 98,7576 тис. грн.
• Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд → Разом по главі: 168,762 тис. грн. (без урахування ПДВ).
Виходячи з вищенаведених цифр очікувана вартість закупівлі становить:
7 431,5644 тис. грн.
Для документального підтвердження надаємо наступні документи в форматі pdf:
1. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації "Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, с-ще Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052" від 26.05.2023 року;
2. Проєктно-кошторисна документація на "Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052";
3. Експертний звіт.
На вимогу документального підтвердження обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо діюче посилання на підгружений файл: https://mykolaivska.otg.dp.gov.ua/storage/app/sites/149/Zakupivli/Obhruntuvannia%20shchodo%20provedennia%20torhiv%20po%20viddilu%20osvity%20kultury%20molodi%20ta%20sportuu/UA-2023-11-22-011699-a.pdf.
Номер:
29fd0fe7136e4981a90aead7c32f8009
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 1,5% від суми договору про закупівлю. В зв’язку із зазначеним, просимо надати документи про надання банківської гарантії (банківську гарантію) які надано переможцем ТОВ «СІВЕРДОРБУД».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3da869845a2743dba7692ec8605a5ef6
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 21.02.2024 року надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 14:43
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 21.02.2024 року на надання пояснення:
“ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 1,5% від суми договору про закупівлю. В зв’язку із зазначеним, просимо надати документи про надання банківської гарантії (банківську гарантію) які надано переможцем ТОВ «СІВЕРДОРБУД».”
повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 7 Розділу 6 тендерної документації замовник вимагав від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1,5 % від суми договору. Враховуючи суму договору 7 264 540,02 грн., розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 108 968,10 грн.
Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді).
На момент укладення договору про закупівлю на “Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052” ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СІВЕРДОРБУД” (далі – ТОВ “СІВЕРДОРБУД”) було виконано вимогу пункту 7 Розділу 6 тендерної документації шляхом надання банківської гарантії (оригінал в паперовому вигляді) разом з оригіналом договору про закупівлю в паперовому вигляді.
Для документального підтвердження надаємо наступні документи в форматі pdf, які були надані ТОВ “СІВЕРДОРБУД” на момент укладення договору про закупівлю:
1. Банківська гарантія - BG № 3938-23Г.
Номер:
86188135ced04f01b3816f7f1cf63eab
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «СІВЕРДОРБУД» вимогам пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: копію документа, що надає електрику дозвіл працювати з напругою не менше 0,4 кВ, в той час як учасником ТОВ «СІВЕРДОРБУД» не надано вказаного документа?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fd90c4a196f3405bae5f3bb78dc38be9
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 21.02.2024 року надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 15:56
Опис:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області) від 21.02.2024 року на надання пояснення:
“У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт частини приміщення протирадіаційного укриття Горьківської гімназії Миколаївської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою: вул. Нова 2, селище Горького, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52052» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-011699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «СІВЕРДОРБУД» вимогам пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: копію документа, що надає електрику дозвіл працювати з напругою не менше 0,4 кВ, в той час як учасником ТОВ «СІВЕРДОРБУД» не надано вказаного документа?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.”
повідомляємо наступне.
Відповідно до положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням положень пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи специфіку предмета закупівлі замовником у пункті 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації було установлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Даний кваліфікаційний критерій було установлено з метою оцінки замовником потенційної спроможності виконання робіт, що є предметом закупівлі, якісно, кваліфіковано та в установлені строки.
На підтвердження відповідності однієї із цих вимог учасником у складі пропозиції мали бути надані: копія документу, що надає електрику дозвіл працювати з напругою не менше 0,4 кВ.
Товариством з обмеженою відповідальністю “СІВЕРДОРБУД” (далі – ТОВ “СІВЕРДОРБУД”) було виконано вищезазначену вимогу шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
• Витяг з протоколу № 02-36ЕЛ-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17 лютого 2023 року - стор. 6; файл “Працівники_.pdf”;
• Посвідчення №036-24-2023 (на ім’я ТИМОШЕНКО Д.Д.); посвідчення №036-25-2023 (на ім’я КОВТУН Д.С.); посвідчення №036-26-2023(на ім’я ТКАЧЕНКО В.В.) - стор. 7; файл “Працівники_.pdf”.
Для документального підтвердження надаємо наступні документи в форматі pdf, які були надані ТОВ “СІВЕРДОРБУД” у складі тендерної пропозиції:
1. файл “Працівники_.pdf”.