-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
Завершена
1 281 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 407.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 407.10 UAH
Номер:
d58f52258097455bb47a4e6d146e0b44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:15 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-11-21-017224-a 21.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рокитнівського професійного ліцею (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 листопада 2023 року №65), звернення з вимогою про усунення порушення UA-2023-11-21-017224-a.c1 від 23 листопада 2023 року, рішення Замовника від 25 листопада 2023 року, тендерні пропозиції ТОВ «Вігор Брокер», ПП «ВестЕнерджиГруп», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01 грудня 2023 року №66 та №68, повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі від 08 грудня 2023 року №108, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02547168/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на власному вебсайті, Замовник зазначив, що не розміщував вищевказаної інформації на вебсайті.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на власному вебсайті.
Моніторингом установлено, що між Замовником та ПП «ВестЕнерджиГруп» укладено договір закупівлі від 08 грудня 2023 року №108 (далі – Договір №108) на придбання твердого палива (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні) на загальну суму 1 281 368,00 грн, строком дії до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Відповідно до пункту 4 Постанови №1178 у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Постанови №1178, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Водночас згідно з даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua/new/transactions) фінансові зобов’язання за Договором №108 виконано в повному обсязі 14 грудня 2023 року.
При цьому, установлено, що Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 20 лютого 2024 року (в ході моніторингу).
На запит Управління про надання пояснень, зокрема щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю Замовник зазначив, що «через неуважність було не виконано вимоги статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Особливостей №1178 щодо опублікування звіту про виконання договору про закупівлю від 08 грудня 2023 року №108. Після отримання запиту від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовником було негайно завершено виконання договору на вебпорталі Prozorro. Звіт про виконання станом на 22 лютого 2024 року опубліковано».
Період усунення порушень:
29.02.2024 17:30 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.02.2024 17:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати проведення моніторингу повідомляємо наступне. Рокитнівським професійним ліцеєм вжито заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме проводиться робота щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предметів закупівель відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на власному вебсайті. А щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення - до уповноваженої особи Рокитнівського професійного ліцею вжито усне попередження.
Дата публікації звіту:
01.03.2024 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
648d2552da894db2aab53055fa9b8454
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-21-017224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
2. Яким чином учасником Приватним підприємством «ВестЕнерджиГруп», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги пункту 6 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання не пізніше дати укладання договору про закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю (оригінал банківської гарантії) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю, а також документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком?
3. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, тоді як за умовами договору закупівлі від 08 грудня 2023 року №108 строк його дії до 31 грудня 2023 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e0cf15cf41e47e4a2be5e23b6825b62
Назва:
Відповідь на запит (повторна через помилку із завантаженням документів)
Дата опублікування:
22.02.2024 12:48
Опис:
1. Стосовно надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також визначення технічних та якісних хаарктеристик предмету закупівлі: Замовником в межах кошторисних призначень, затверджених Департаментом освіти і науки, було проаналізовано ціновий ринок, пропозиції, прайс тощо шляхом усного запиту до ФОП Марчук Віктор Юрійович та надання від останнього орієнтовного розрахунку (тон, кількість, вартість) предмету закупівлі, лист від ФОП Марчука В.Ю. додається. Окрім того, Замовником був проведений самостійний аналіз цін на ринку по предмету закупівлі через систему Google та шляхом аналізу аналогічних закупівель станом на дату планування процедури закупівлі через систему Prozorro. Технічні та якісні харктеристики предмету закупівлі аналізувалися аналогічно, до того ж у Замовника частково була наявна технічна та якісна документація щодо вимог по предмету закупівлі на паливну гранулу з деревини(пелети), оскільки Замовником щороку проводилася закупівля даного товару. Технічна та якісна документація щодо вимог на брикети палевні та напівбрикети торф'яні була надана ФОП Марчук В.Ю. та проаналізована Замовником на відповідність вимогам законодавства та ДСТУ. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту: обгрунтування не розміщувалося на веб-сайті Рокитнівського професійного ліцею. 2.Приватним підприємством «ВестЕнерджиГруп», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги пункту 6 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надав особисто не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії № 36804 від 07 грудня 2023 року у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю, дійсну до 31 грудня 2023 року, а також документу, що підтверджує повноваження особи (Лозинський Д.І.), яка підписала гарантію: довіреність видана АТ "Комерційний Банк "Глобус"" (АТ "КБ "Глобус"") на ім'я начальника Відділення №22 АТ "КБ "Глобус"" у м. Рівне Лозинського Д.І. від 04 жовтня 2023 року, дійсну до 04 жовтня 2024 року включно; витяг з наказу №518 - К від 30 червня 2016 року про прийом на роботу Лозинського Д.І.; до того ж надані інші документи, а саме: витяг з Державного реєстру банків, банківська ліцензія, свідоцтво про присвоєння кредитного рейтингу та лист від АТ "Комерційний Банк "Глобус"", всі документи завірені банком та додаються. 3. Замовником через неуважність було не виконано вимоги статті 42 ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимоги Особливостей №1178 щодо опублікування звіту про виконання договору про закупівлю від 08 грудня 2023 року №108. Після отримання запиту від Держаудит служби України ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Замовником було негайно завершено виконання договору на веб-порталі Prozorro. Звіт про виконання станом на 22.02.2024 опубліковано.
Номер:
04fbef14f00c4dd08b7a2998eb8fe9a5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.02.2024 12:39
Опис:
1. Стосовно надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також визначення технічних та якісних хаарктеристик предмету закупівлі: Замовником в межах кошторисних призначень, затверджених Департаментом освіти і науки, було проаналізовано ціновий ринок, пропозиції, прайс тощо шляхом усного запиту до ФОП Марчук Віктор Юрійович та надання від останнього орієнтовного розрахунку (тон, кількість, вартість) предмету закупівлі, лист від ФОП Марчука В.Ю. додається. Окрім того, Замовником був проведений самостійний аналіз цін на ринку по предмету закупівлі через систему Google та шляхом аналізу аналогічних закупівель станом на дату планування процедури закупівлі через систему Prozorro. Технічні та якісні харктеристики предмету закупівлі аналізувалися аналогічно, до того ж у Замовника частково була наявна технічна та якісна документація щодо вимог по предмету закупівлі на паливну гранулу з деревини(пелети), оскільки Замовником щороку проводилася закупівля даного товару. Технічна та якісна документація щодо вимог на брикети палевні та напівбрикети торф'яні була надана ФОП Марчук В.Ю. та проаналізована Замовником на відповідність вимогам законодавства та ДСТУ.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту: обгрунтування не розміщувалося на веб-сайті Рокитнівського професійного ліцею.
2.Приватним підприємством «ВестЕнерджиГруп», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 6 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надав особисто не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії № 36804 від 07 грудня 2023 року у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю, дійсну до 31 грудня 2023 року, а також документу, що підтверджує повноваження особи (Лозинський Д.І.), яка підписала гарантію: довіреність видана АТ "Комерційний Банк "Глобус"" (АТ "КБ "Глобус"") на ім'я начальника Відділення №22 АТ "КБ "Глобус"" у м. Рівне Лозинського Д.І. від 04 жовтня 2023 року, дійсну до 04 жовтня 2024 року включно; витяг з наказу №518 - К від 30 червня 2016 року про прийом на роботу Лозинського Д.І.; до того ж надані інші документи, а саме: витяг з Державного реєстру банків, банківська ліцензія, свідоцтво про присвоєння кредитного рейтингу та лист від АТ "Комерційний Банк "Глобус"", всі документи завірені банком та додаються.
3. Замовником через неуважність було не виконано вимоги статті 42 ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимоги Особливостей №1178 щодо опублікування звіту про виконання договору про закупівлю від 08 грудня 2023 року №108. Після отримання запиту від Держаудит служби України ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Замовником було негайно завершено виконання договору на веб-порталі Prozorro. Звіт про виконання станом на 22.02.2024 опубліковано.