-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прання медичної білизни (98310000-9) ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Завершена
2 716 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 582.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 582.00 UAH
Номер:
093573ddc8dc433f9a6d49d22013f5b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2024 00:00
Період моніторингу:
07.02.2024 16:42 - 29.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2024 №8-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.02.2024 №8-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-11-21-017065-a 21.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 142, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.11.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ», вимогу про усунення невідповідностей до 06.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2023, договір від 20.12.2023 № 112-Т, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.02.2024.
Період усунення порушень:
14.02.2024 15:18 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2024 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
da3ddf3b86014811a2b5e279d771e9b3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Прання медичної білизни (98310000-9) ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-017065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
91f4e4dee1a34d5aa4513ae5a2d69b9a
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
13.02.2024 15:00
Опис:
Відкриті торги за предметом закупівлі «Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» проводились з врахуванням фактичної потреби у закупівлі послуг та фінансового плану на 2024 рік.
Розрахунок здійснений на підставі даних бухгалтерського обліку щодо фактичної кількості випраної білизни за 2022 рік , очікуваної кількості за 2023 рік та відповідно до потреби послуг з прання медичної білизни на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» визначені відповідно до вимог нормативних-правових актів щодо даного виду послуг, зокрема, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», а також з врахуванням наказу МОЗУ від 04.04.2012, № 236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», постанови КМУ від 16.05.1994 № 313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення», галузевих стандартів ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральнях», Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27 серпня 2000 N 20.
Щодо визначення очікуваної вартості, то Замовник визначає очікувану вартість предмета закупівлі з обов’язковим дотриманням принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та з врахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких – розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, що передбачено вищезгаданою методикою.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі при закупівлі послуг з прання медичної білизни було попередньо здійснено моніторинг закупівель в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО (UA-2023-10-02-011421-a; UA-2023-10-12-013404-a; UA-2023-10-20-009208-a; UA-2022-10-07-009005-a; UA-2022-12-07-007110-a; UA-2022-12-13-017570-a; UA-2023-01-09-002193-a).
Обгрунтування щодо технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakupіvlyah).