• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будинку культури в смт.Чинадійово по вул. Волошина, 59/1)

Місце знаходження: 89640, Україна, Закарпатська область, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41. Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиції подавати на українській мові.

Завершена

2 166 954.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 834.77 UAH
Номер: c3c4a44f6e4249f78db7314464b0737f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 09.02.2024 16:18 - 02.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2024 № 14-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.02.2024 № 14-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-21-014809-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2023 № 19/2/2023, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Вальо Олександра Васильовича (далі – ФОП Вальо О.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 № 019/3/23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2023, договір підряду від 11.12.2023 № 121 на суму 2 099 983,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Вальо О.В. (далі - Договір), додаткова угода від 13.12.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 21.02.2024 та 22.04.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено наступне. Згідно з пунктом 3.1 розділу 3 «Строки виконання робіт» Договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, роботи за Договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2). Відповідно до Додатку 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт на об’єкті» (далі – Додаток 2 до Договору), початок строку виконання робіт – 11.12.2023, закінчення строку виконання робіт – 31.12.2023. Крім того, згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Строк дії договору» Договору, даний Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2023, але у будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з поясненням, наданим 22.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель, Замовником та ФОП Вальо О.В. виконано свої зобов’язання за Договором згідно з вищевказаними умовами пункту 3.1 розділу 3 Договору та Додатку 2 до Договору. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Однак, на порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено інформацію про закупівлю, а саме - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами Договору або закінчення строку дії Договору, виконаного обома сторонами. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю під час проведення моніторингу.
Період усунення порушень: 26.02.2024 17:57 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей, проведено інструктажі та посилено контроль за виконанням вищезазначеного пункту. На виконання додаємо звіт про виконання договору по даній закупівлі.
Дата публікації звіту: 29.02.2024 12:11

Запити/Пояснення