-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будинку культури в смт.Чинадійово по вул. Волошина, 59/1)
Місце знаходження: 89640, Україна, Закарпатська область, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41. Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиції подавати на українській мові.
Завершена
2 166 954.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 834.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 834.77 UAH
Номер:
c3c4a44f6e4249f78db7314464b0737f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
09.02.2024 16:18 - 02.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2024 № 14-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.02.2024 № 14-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-11-21-014809-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2023 № 19/2/2023, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Вальо Олександра Васильовича (далі – ФОП Вальо О.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2023 № 019/3/23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2023, договір підряду від 11.12.2023 № 121 на суму 2 099 983,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Вальо О.В. (далі - Договір), додаткова угода від 13.12.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 21.02.2024 та 22.04.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено наступне.
Згідно з пунктом 3.1 розділу 3 «Строки виконання робіт» Договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, роботи за Договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2).
Відповідно до Додатку 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт на об’єкті» (далі – Додаток 2 до Договору), початок строку виконання робіт – 11.12.2023, закінчення строку виконання робіт – 31.12.2023.
Крім того, згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Строк дії договору» Договору, даний Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2023, але у будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з поясненням, наданим 22.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель, Замовником та ФОП Вальо О.В. виконано свої зобов’язання за Договором згідно з вищевказаними умовами пункту 3.1 розділу 3 Договору та Додатку 2 до Договору.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Однак, на порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено інформацію про закупівлю, а саме - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами Договору або закінчення строку дії Договору, виконаного обома сторонами.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю під час проведення моніторингу.
Період усунення порушень:
26.02.2024 17:57 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей, проведено інструктажі та посилено контроль за виконанням вищезазначеного пункту. На виконання додаємо звіт про виконання договору по даній закупівлі.
Дата публікації звіту:
29.02.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
0e73acfa970e48299d10b477a1581c60
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будинку культури в смт. Чинадійово по вул. Волошина, 59/1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-21-014809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c911d7fc40154dd49d66aa911ff4e836
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на запит від 15.02.2024 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2024-02-09-000012
Дата опублікування:
21.02.2024 13:33
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість були сформовані на підставі розробленого проекту, який погоджений в установленому порядку експертним звітом ТОВ «Євроекспертиза» від 10.07.2023 року №1244Є-07/23 (додається).
Необхідність виконання капітального ремонту даху будинку культури смт Чинадійово обумовлена наступними проблемами:
- в конструкції покрівлі відсутня гідроізоляція
- покрівля даху має значні протікання
-частина існуючих крокв даху зіпсована
- на одній із металево-дерев’яних ферм покриття зіпсовані дерев’яні накладки на нижньому поясі
- система водовідведення з даху місцями зіпсована та має не естетичний вигляд.
При проведенні капітальних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04350719/6b926e4eaa97e6b05136fbed94ba755f.docx
Номер:
7679be7aa4644c9583b499a978f410a1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.02.2024 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будинку культури в смт. Чинадійово по вул. Волошина, 59/1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-21-014809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 3.1 розділу 3 «Строки виконання робіт» Договору підряду від 11.12.2023 № 121 (далі – Договір), роботи за Договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2).
Відповідно до Додатку 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт на об’єкті», початок строку виконання робіт – 11.12.2023,. закінчення строку виконання робіт – 31.12.2023.
Крім того, згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Строк дії договору» Договору, даний Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2023, але у будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо стану виконання вищевказаних умов Договору (акти приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про їх вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, та документи щодо здійснення розрахунків).
2. З якої причини, станом на дату початку проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі (09.02.2024), в електронній системі закупівель не було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (у разі виконання вищевказаних умов Договору щодо строку виконання робіт та повного виконання сторонами своїх зобов’язань).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
564c07bd162043159603ceea15beec79
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на запит від 19.02.2024 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2024-02-09-000012.
Дата опублікування:
22.02.2024 16:25
Опис:
1. Згідно з пунктом 3.1 розділу 3 «Строки виконання робіт» Договору підряду від 11.12.2023 № 121 (далі – Договір), роботи за Договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2). Відповідно до Додатку 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт на об’єкті», початок строку виконання робіт – 11.12.2023,. закінчення строку виконання робіт – 31.12.2023. Крім того, згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Строк дії договору» Договору, даний Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2023, але у будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо стану виконання вищевказаних умов Договору (акти приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про їх вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, та документи щодо здійснення розрахунків).
Відповідь на перше питання: за результатами проведених відкритих торгів UA-2023-11-21-014809-a, у встановленому порядку було укладено Договір підряду від 11.12.2023 р. № 121 (далі – Договір). Роботи за Договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт. Також у зв’язку з технічною, механічною помилкою в реквізитах сторін, а саме в розрахунковому рахунку Замовника, було укладено Додаткову угоду №1 від 13.12.2023 р. Оплата за виконані роботи була проведена за 2 актами приймання виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 18.12.2023 р. на загальну суму 707 718,00 грн. та довідки про їх вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 від 18.12.2023 р, Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт від 26.12.2023 р. на загальну суму 1 392 265,00 грн., довідки про їх вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 від 26.12.2023р., а також платіжні інструкції - додаються).
2. З якої причини, станом на дату початку проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі (09.02.2024), в електронній системі закупівель не було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (у разі виконання вищевказаних умов Договору щодо строку виконання робіт та повного виконання сторонами своїх зобов’язань). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на друге питання: Уповноваженою особою у встановленому порядку 25.01.2024 року було оприлюднено всі звіти про виконання договору про закупівлю, по всіх закупівлях, які вимагалися згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Варто зазначити, що у зв’язку з великими обсягами інформації, саме 25.01.2024 року, звіти про виконання договору про закупівлю, дуже довго синхронізувалися з електронною системою публічних закупівель Prozorro.
Однак з незрозумілих причин, по даній закупівлі UA-2023-11-21-014809-a, не синхронізувався звіти про виконання договору про закупівлю і закупівля перейшла в статус «Очікує підписання» - скрін з екрану, що інформація була внесена 25.01.2024 року - додається.