-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Паливна пелета)
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 72 000.00 UAH
Номер:
a14bbf43c6be485ca3ea6b8bf49d01f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 17:34 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2024 №13
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2024 №13.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-21-012771-a, 21.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційним підприємством «Міська лікарня №3» Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-11-21-003906-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги UA-2023-11-21-012771-a.b2 (рішення від 05.12.2023 №19565-р/пк-пз) та його виконання Замовником; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ОЛФІД»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ТОВ «ОЛФІД» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 29.12.2023 №486; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2023-11-21-012771-a.b2 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.12.2023 №19565-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Проведеним моніторингом встановлено, що у частині 1 розділу 5 тендерної документації Замовника вказано, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей №1178.
Водночас, відповідно до норм пункту 36 Особливостей №1178 якщо була подана одна тендерна пропозиція - замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей, замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Отже, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
15.02.2024 13:15 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 13:15
Запити/Пояснення
Номер:
ac15aaaa1f534a2381d3c28ac2e9f52d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 18:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
Дата: 29.01.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-012771-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня № 3" Краматорської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
32ea1723ea8045a3809e2438cd34872a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.02.2024 11:57
Опис:
На Ваш запит щодо ID моніторингу: UA-M-2024-01-23-000089 по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Паливна пелета) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-21-012771-a надаємо інформацію та документи з наступних питань:
1) Згідно рапорту від в.о. завідувача господарством Філонова Р.С. (додається) у КНП «МЛ № 3» Краматорської міської ради є потреба в закупівлі на 2024 рік паливної пелети згідно ДСТУ 7124:209 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване в обсязі 900000кг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які є в Додатку № 2 до тендерної документації (додається) надані згідно з ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване (додається).
2) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text).
Було звернення до компаній з проханням надати цінові пропозиції, а саме:
1. ФОП Дюков С.В.;
2. ТОВ «Олфід» ;
3. ФОП Погорільчук Д.С.
Де були надані наступні цінові пропозиції:
1. ФОП Дюков С.В. - 8000 грн. за 1 т (додається)
2. ТОВ «Олфід» – 7800 грн. за 1 т. (додається)
3. ФОП Погорільчук Д.С. – 8200 грн. за 1 т (додається)
На підставі наданих цінових пропозицій було розраховано:
1) Очікувана ціна за одиницю визначена, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з цінових пропозицій;
К – кількість наданих цінових пропозицій
Цод = (8000+7800+8200)/3 = 8000 грн за 1 т
Тобто 8 грн. за 1 кг
2) Очікувану вартість визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість товару, що закуповується (900 000кг згідно рапорту)
ОВмрц = 8грн * 900000кг = 7 200 000 грн.
Додатки:
1) Рапорт від в.о. завідувача господарством Філонова Р.С
2) Додаток № 2 до тендерної документації
3) ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване
4) Цінова пропозиція ФОП Дюков С.В.
5) Цінова пропозиція ТОВ «Олфід»
6) Цінова пропозиція ФОП Погорільчук Д.С.
Номер:
bf573328cff7479f8febf87b06c459cb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
Дата: 01.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-012771-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня № 3" Краматорської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до підпункту 5 Розділу 6 тендерної документації Замовника та пункту 14.1 Проєкту договору переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання переможцем тендеру підпункту 5 Розділу 6 тендерної документації (вимоги про надання забезпечення виконання договору (банківської гарантії)).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
95a6ef57659d475894d013016eb44a52
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.02.2024 09:17
Опис:
На Ваш запит щодо ID моніторингу: UA-M-2024-01-23-000089 по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Паливна пелета) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-21-012771-a надаємо інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання переможцем тендеру підпункту 5 Розділу 6 тендерної документації (вимоги про надання забезпечення виконання договору (банківської гарантії)). Переможцем тендеру ТОВ «Олфід» надано банківську гарантію №4247-23Г від 28.12.2023 (надається).
Додаток:
Банківська гарантія №4247-23Г від 28.12.2023.
Номер:
4fbb09607de841a390ba74536c6a42cd
Назва:
Заперечення по висновку
Дата опублікування:
20.02.2024 09:30
Опис:
Під час моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Паливна пелета) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-21-012771-a встановлено, що у частині 1 розділу 5 тендерної документації Замовника вказано, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей №1178.
Водночас, відповідно до норм пункту 36 Особливостей №1178 якщо була подана одна тендерна пропозиція - замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей, замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Отже, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
На мою думку цей висновок не відповідає фактичним обставинам, оскільки у частині 1 розділу 5 тендерної документації все прописано, а саме:
«Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
(у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).
Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.»
Отже це цілком відповідає нормам пункту 36 Особливостей №1178 та не порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.