- 
                    Закупівля без використання електронної системи
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою : Донецька обл., м.Покровськ, вул. Руднєва,73 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 845 616.56
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    2648550f2c8446faa93617465ad371b0
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-01-11-000077
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    11.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    11.01.2024 17:11 - 02.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
НАКАЗ
11.01.2024                                              Одеса                                                      № 5  
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024.
Начальник                                                                         Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби 
від 11.01.2024 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель	
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер	дата оприлюднення	
1	2	3	4
12	UA-2023-11-21-009532-a	21.11.2023	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу	
контролю у сфері закупівель                   Світлана САМОКІШ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 січня 2024 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідність умов договору нормам законодавства, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради Донецької області (далі – КНП «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023 № 133, обґрунтування підстави, затверджене генеральним директором КНП «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради 20.11.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-11-009685-a, договір про закупівлю від 20.11.2023 № 345 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.12.2023 та 25.01.2024, додаткові угоди до Договору від 14.12.2023 № 1 та від 25.01.2024 № 2, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 18.01.2024 та 25.01.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог пункту 103 Постанови № 668 підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі – гарантійний строк експлуатації).
Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Отже, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) капітального ремонту становить                    10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити такий строк в 10 років або більший ніж 10 років.
Відповідно до пункту 5 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору підряду.
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, відповідно пункту 5.16 Договору гарантійний строк на якість робіт та гарантійний строк експлуатації об’єкта становлять 3 (три) роки з моменту початку дії гарантійного строку, визначеного в п. 5.17 цього договору.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 щодо вищезазначеного питання Замовник 25.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що зазначена помилка носить технічний характер та для виправлення помилки сторонами досягнута згода укласти додаткову угоду до Договору та внести відповідні зміни до пункту            5.16 Договору.
Також Змовник 25.01.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду до Договору від 25.01.2024 № 3, відповідно до умов якої гарантійний строк експлуатації об’єкта підряду становить десять років.
Отже, Договір був укладений з порушенням вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    29.01.2024 18:21 - 13.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    29.01.2024 18:21
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    На виконання висновку   Південного офісу Держаудитслужби  від 29.01.2024 року №UA-M-2024-01-11-000077 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-21-009532-a за предметом: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), КНП « Покровська клінічна ЛІЛ» Покровської міської ради Донецької області укладено  Додаткову угоду до договору № 345 від 20.11.2023 та приведено пункт 5.16 Договору у відповідність вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.  Вказану додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель, у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, з метою недопущення в подальшому будь-яких неточностей та/або протиріч з викладеного питання, Замовником з уповноваженими особами проведено відповідні роз’яснювальні роботи та оголошено попередження, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    02.02.2024 08:57
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Так
                    Опис:
                    .
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    02.02.2024 14:46
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    0eec05bf5be34fb8ae2eb406b66f7e3a
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.01.2024 17:35
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    19.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт та вибрано для їх виконання саме фізичну особу – підприємця Ільюшина Лілія Анатоліївна, з яким укладений договір про закупівлю від 20.11.2023 № 345 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    b6792e89c9014fb990905a2a7c99f413
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь замовника на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    18.01.2024 08:58
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Поснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-11-21-009532-a)  надаємо пояснення (інформацію, документи) із наступних питань:
Стосовно першого питання:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;  коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
На виконання викладеного вище КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» замовлено та отримано виконаним прєект «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73», згідно якого встановлено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Розрахунком зменшення зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за Проєктом на суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» визначено, що загальна очікувана кошторисна вартість будівництва складає 1 848 990 грн. 00 коп.
Стосовно другого  питання:
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт та вибрано для їх виконання саме фізичну особу – підприємця Ільюшина Лілія Анатоліївна, з яким укладений договір про закупівлю від 20.11.2023 № 345 без використання електронної системи закупівель?
З метою встановлення можливих потенційних виконавців робіт за проєктом «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73» 11 жовтня 2023 року КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» оголошено публічну закупівлю ID: UA-2023-10-11-009685-a. Однак, процедура закупівлі не відбулася в наслідок відсутності учасників.
Згідно пп. 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), «придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.»
Враховуючи, що основною причиною відсутності пропозицій на участь в публічній закупівлі робіт із будівельного підряду за Проєктом є факт знаходження Замовника на території ведення бойових дій, КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» через прямий запит комерційних пропозицій до суб’єктів будівельної діяльності проведено аналіз ринку на предмет виявлення можливих потенційних виконавців робіт, 
Всього за запитами Замовника комерційні пропозиції щодо виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73» подано трьома можливими Підрядниками:
ФОП  Ільюшина Лілія Анатоліївна  – 1 845 616 грн. 56 коп..
ФОП Мальченко Віталій Олександрович  – 1 897 580 грн. 23 коп.
ФОП Шишаєв Станіслав Геннадійович  – 1 907 026 грн. 36 коп. 
Проаналізувавши пропозиції, Замовником встановлено, що вартість виконання робіт ФОП  Ільюшина Л.А. є меншою, ніж вартість виконання робіт запропонованої ФОП  Мальченко В.О. та ФОП Шишаєв С.Г.
Замовником прийнято рішення про необхідність укласти договір на виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва,73  із  ФОП  Ільюшина Лілія Анатоліївна, пропозиція якої є найменшою.
                
                        
                    Номер:
                    e860538524094c94a842b7550c8ecd44
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    22.01.2024 17:55
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    26.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 
1. Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Як Замовник може пояснити встановлення у пункті 5.16 договору про закупівлю від 20.11.2023 № 345 такої умови: «Гарантійний строк на якість робіт та гарантійний строк експлуатації об’єкта становлять 3 (три) роки з моменту початку дії гарантійного строку, визначеного в п. 5.17 цього договору», що не відповідає вимогам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України?
2. Відповідно до підпукту 6 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України  від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Як Замовник може пояснити, що кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), визначені у додатках №№ 4, 5, 6 до договору про закупівлю від 20.11.2023 № 345 (далі – Договір), які є його невід’ємною частиною, відрізняються від кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11.10.2023 № 1, по відкритим торгам, які відмінено через відсутність учасника процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a), щодо таких робіт:
улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-173 товщиною 5 мм; додавати або виключати на кожній 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-173 (15 мм) (Внутрішнє оздоблення відділення);
монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях (ЕО відділення);
установлення робіт на капітальний ремонт (В1 для відділення)?
Крім того, як Замовник може пояснити наявність у зазначених додатках до Договору робіт з улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 100 мм при висоті поверху до 4 м та улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу (Внутрішнє оздоблення санвузла для хворих), тоді як вказані роботи не передбачені Додатком 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11.10.2023 № 1, по відкритим торгам, які відмінено через відсутність учасника процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    4fba9a4177744ccdbf596284bfa9e95f
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь замовника на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.01.2024 16:19
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Поснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва,73 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-11-21-009532-a) надаємо пояснення (інформацію, документи) із наступних питань:
Стосовно першого питання: Як Замовник може пояснити встановлення у пункті 5.16 договору про закупівлю від 20.11.2023 № 345 такої умови: «Гарантійний строк на якість робіт та гарантійний строк експлуатації об’єкта становлять 3 (три) роки з моменту початку дії гарантійного строку, визначеного в п. 5.17 цього договору», що не відповідає вимогам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України?
Дана помилка є ненавмисною та носить технічний характер. Вона виникла в наслідок пересортування файлів договору при пересилці їх між сторонами його підписання.
На виправлення помилки сторонами досягнута згода укласти Додаткову угоду до договору № 345 від 20.11.2023 на виконання робіт за предметом закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (далі — Договір), внести зміни у пункт 5.16 Договору і викласти його в такій редакції: 
«5.16. Підрядник гарантує досягнення визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації Об'єкта підряду протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить десять років.»
Стосовно другого питання: Як Замовник може пояснити, що кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), визначені у додатках №№ 4, 5, 6 до договору про закупівлю від 20.11.2023 № 345 (далі – Договір), які є його невід’ємною частиною, відрізняються від кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11.10.2023 № 1, по відкритим торгам, які відмінено через відсутність учасника процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a).
Незначне відхилення даних у додатках №№ 4, 5, 6 до договору про закупівлю від 20.11.2023 № 345 від кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a) пояснюється намаганням Замовника покращити об’єкт підряду на користь своїх пацієнтів через висування до Підрядника додаткових ніж у Додатку 2 до тендерної документації процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a) вимог та улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 100 мм при висоті поверху до 4 м і улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу (Внутрішнє оздоблення санвузла для хворих). При цьому об’єм зменшених кількісних характеристик предмету закупівлі є значно меншим, ніж сума збільшення кількісних характеристик предмету закупівлі через улаштування перегородок з газобетону та обшивки стін гіпсокартоном. При цьому замовник виходив з того, що збільшення кількісних характеристик предмету закупівлі при збереженні розміру очікуваних витрат є для державного (комунального) підприємства позитивним явищем.
Такої ж точки зору дотримується й законодавець, який у підпунктах 1 та 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), встановив: «Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.»
Приймаючи до уваги, що права за пунктом 19 Особливостей виникають після укладання Договору про закупівлю, Замовником та Підрядником прийнято рішення про необхідність укласти Додаткову угоду до договору № 345 від 20.11.2023 на виконання робіт за предметом закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), викласти Договір у новій редакції та привести Додатки №№4, 5, 6 до Договору № 345 від 20.11.2023 року у відповідність до Додатку 2 до тендерної документації по відкритим торгам, які відмінено через відсутність учасника процедури закупівлі (ID: UA-2023-10-11-009685-a), щодо таких робіт: 
	улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-173 товщиною 5 мм; 
	додавати або виключати на кожній 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-173 (15 мм) (Внутрішнє оздоблення відділення); 
	монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях (ЕО відділення); 
	установлення робіт на капітальний ремонт (В1 для відділення); 
	улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 100 мм при висоті поверху до 4 м та улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами (фальшстіни) по металевому каркасу (Внутрішнє оздоблення санвузла для хворих).
Як вбачається з пояснення вище, всі помилки Замовника, на які завдяки Державній аудиторській службі України звернуто увагу, носять ненавмисний, технічний та узгоджений із змістом закону характер. Самі помилки можуть бути виправлені без розірвання Договору та без зупинення виконаних на 70% підрядних робіт. Необхідність та порядок виправлення помилок вже узгоджено сторонами договірних відносин.
З огляду на вказане просимо визнати процедуру закупівлі за реєстраційним номером ID: UA-2023-11-21-009532-a через укладання Договору в порядку підпункту 6 пункту 13 Особливостей врегульованою та такою, що не підлягає скасуванню. В іншому випадку двостороння реституція за Договором, по якому виконано та оплачено 70% договірних робіт, створено інсультний блок у неврологічному відділенні КНП «Покровська клінічна ЛІЛ», який з 12.01.2024 року активно використовується у поточному лікувальному процесі лікарні (опублічено через засоби масової інформації, зокрема телебачення), буде неможлива.
                
                        