• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП "Покровська клінічна ЛІЛ" за адресою : Донецька обл., м.Покровськ, вул. Руднєва,73 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 845 616.56 UAH без ПДВ
Номер: 2648550f2c8446faa93617465ad371b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-11-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.01.2024 17:11 - 02.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.01.2024 Одеса № 5 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 12 UA-2023-11-21-009532-a 21.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідність умов договору нормам законодавства, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради Донецької області (далі – КНП «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023 № 133, обґрунтування підстави, затверджене генеральним директором КНП «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» Покровської міської ради 20.11.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-11-009685-a, договір про закупівлю від 20.11.2023 № 345 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.12.2023 та 25.01.2024, додаткові угоди до Договору від 14.12.2023 № 1 та від 25.01.2024 № 2, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 18.01.2024 та 25.01.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог пункту 103 Постанови № 668 підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі – гарантійний строк експлуатації). Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Отже, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити такий строк в 10 років або більший ніж 10 років. Відповідно до пункту 5 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору підряду. Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, відповідно пункту 5.16 Договору гарантійний строк на якість робіт та гарантійний строк експлуатації об’єкта становлять 3 (три) роки з моменту початку дії гарантійного строку, визначеного в п. 5.17 цього договору. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 щодо вищезазначеного питання Замовник 25.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що зазначена помилка носить технічний характер та для виправлення помилки сторонами досягнута згода укласти додаткову угоду до Договору та внести відповідні зміни до пункту 5.16 Договору. Також Змовник 25.01.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду до Договору від 25.01.2024 № 3, відповідно до умов якої гарантійний строк експлуатації об’єкта підряду становить десять років. Отже, Договір був укладений з порушенням вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 29.01.2024 18:21 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2024 18:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 року №UA-M-2024-01-11-000077 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-21-009532-a за предметом: Капітальний ремонт частини приміщень відділення неврології головного корпусу КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73 (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), КНП « Покровська клінічна ЛІЛ» Покровської міської ради Донецької області укладено Додаткову угоду до договору № 345 від 20.11.2023 та приведено пункт 5.16 Договору у відповідність вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови № 668 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Вказану додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель, у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, з метою недопущення в подальшому будь-яких неточностей та/або протиріч з викладеного питання, Замовником з уповноваженими особами проведено відповідні роз’яснювальні роботи та оголошено попередження, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту: 02.02.2024 08:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.02.2024 14:46

Запити/Пояснення