• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція частини радіологічного відділення КПН «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради з встановленням медичного лінійного прискорювача за адресою: м. Житомир, вул. Фещенко-Чопівського 24/4» (коригування)

Завершена

4 617 560.27 UAH без ПДВ
Номер: 4565462855024d9096b9dfb71ca6e440
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 05.02.2024 16:34 - 27.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2024 № 9 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-11-21-008503-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що при укладанні договору будівельного підряду №21/11/32К від 21.11.2023 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві №668, та порушено вимоги пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору вимогам пункту 103 Постанови № 668 та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 23 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-11-21-004243-c; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-21-008503-a, протокол розкриття тендерних пропозицій, обґрунтування затверджене директором КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» ЖОР, договір будівельного підряду №21/11/32К від 21.11.2023 з додатками укладений з ПП «ЕЛІТБУД-1», лист ПП «ЕЛІТБУД-1» №12-23/18 від 20.12.2023, додаткову угоду №1 від 27.12.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 08.02.2024 та від 22.02.2024 з доданими документами (лист ПП «Елітбуд-1» №06-23/05/01 від 07.06.2023, експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №02097-23 від 02.05.2023, робочий проект (інвесторська кошторисна документація), експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (коригування) №02376-23 від 02.10.2023, робочий проект (інвесторська кошторисна документація) – коригування). При проведенні моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Слід зазначити, що нормами пункту 5 Постанови № 668 закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45, та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (із змінами), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. В договорі будівельного підряду №21/11/32К від 27.11.2023, укладеному з ПП «ЕЛІТБУД-1» без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей, не вказано гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва не менше десяти років від дня його прийняття замовником. Водночас, відповідно до п. 14.1 розділу 14 «Гарантійні терміни експлуатації об’єктів» договору будівельного підряду №21/11/32К від 27.11.2023, підрядник гарантує відповідність якості робіт, які виконуються за договором протягом 12 місяців від дати підписання актів здачі - приймання виконаних робіт. Таким чином при укладанні договору будівельного підряду №21/11/32К від 21.11.2023 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві №668, та порушено вимоги пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам Цивільного кодексу України.
Період усунення порушень: 23.02.2024 14:53 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2024 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення були усунуті шляхом укладання додаткової угоди до договору
Дата публікації звіту: 29.02.2024 13:55

Запити/Пояснення